Vagy 7 éve nem használok kuplungot a felfelé váltáshoz. Nem kell hozzá semmi magyarázat egyszerűen lehet érezni, hogy sokkal finomabban kattanak a fokozatok mint a kuplunggal.
Pistike odalép a fagyis bácsihoz. : -Csókolom, pinaizü fagyi van? -Igen van. Pistike mondja: - akkor kérek egyet! Fagyisbácsi odaadja, a gyerek megkóstolja, és megszólal: - Bácsi, ennek segg ize van! Erre a fagyisbácsi: -Fiacskám, lejjebb nyaljad!
te Csimbi! nehogy meg magyarázd már egy Májköl Fetli lábu fenegyereknek hogy kell váltani amugy meg mi történt a szét verhetetlen KAKAZACSIVAL BikerBoy?mégsem fedhetetlen a béli?
ha előbb felnyomod a kart forgó kerekekre rá feszíted a villát az biztos nem lesz baja kopni se fog, plusz feszíted és mikor el csukod a kakaót a kukac tengely bütykin ugrik egy nagyot a villa pecse és oda is van a kukac tengely bütyke nekem ezt el nem tudod magyarázni hogy az úgy fasza nyilván a hetes váltó bicóbb mint a kilencesbe rakott hulladék váltó ezért bírja még nektek a kilences váltó úgy is meg pukan ha normálisan kuplungal basszatod
"Azt ne mondd hogy kiméli a vàltót. Mert tökön szúrom magam. "
Nem szeretném elvenni a szexuális játékszered, de igen azt mondom.
Behúzott kuplung közben minimális hajtást átvihet a kuplung meg a fogaskerekeknek is van tehetetlensége, stb...
Még üresben is hátsókerék emelőn forog járó motornál a hátsókerék!
Ha megtanulsz jól ügyesen kuplungnélkül felfelé váltani mint F2TOM is írta meg amit ő belinkelt cikk is ír az a legkiméletesebb. Akkor 100% rátudsz érezni a ténylegtehermentes pillanatra!
Meg behúzott kuplung közben a surlódó lamellák kopadéka belejut az olajba, a kuplunglamellák ára is drága, stb. Felesleges művelet is.
Nem akarok nagyon belefolyni, de a 97ekm-t futott Kawasakimban gyári váltó van, nem dobálja a fokozatokat és kb felfele sosem használok kuplungot, nagy fordulaton legalábbis nem. Állítólag az a kuplungot nyírja ki, a váltónak meg mindegy, de vessetek erre egy pillantást. Válts!
Te szerinted ha előbb felfelé nyomod a kart és utána hirtelen egy picsapillanatra elveszed a gázt akkor nem lesz terheletlen a fogaskerékpár arra az időre?
Gázelvétellel kevésbé tud sérülni a felfeléváltáskor, mint elbambulva.
A gázadásnak meg nemkell teligáznak lenni se az elvéte előtt vagy után.
Egy minimális hajtott állapotban is a kapcsolóköröm egyik felén ér össze a két köröm és egy minimális motorféknél a másik felén.
Közte mikor motorfékből hajtásba vagy hajtásból motorfékbe mész át nem ér össze sehol, hisz a körmök közti távolságot megkell majd tenni a fogaskeréknek...
R1 -n meg 929 -n is így váltottam pedig olyan erősek nemkellene ha fizetnének se!
9R -t még bevállalnék egy korai B -t
Amúgy ez a felfeléváltás örök vita, mint mi a jó gumi meg a jó olaj.
Nem szeretném elvenni a szexuális játékszered, de igen azt mondom.
Behúzott kuplung közben minimális hajtást átvihet a kuplung meg a fogaskerekeknek is van tehetetlensége, stb...
Még üresben is hátsókerék emelőn forog járó motornál a hátsókerék!
Ha megtanulsz jól ügyesen kuplungnélkül felfelé váltani mint F2TOM is írta meg amit ő belinkelt cikk is ír az a legkiméletesebb. Akkor 100% rátudsz érezni a ténylegtehermentes pillanatra!
Meg behúzott kuplung közben a surlódó lamellák kopadéka belejut az olajba, a kuplunglamellák ára is drága, stb. Felesleges művelet is.
zxtom
[107654] ma 14:18
Itt folytatódik a 7-es fórum komédia?
válasz erre "
Vigyázz is arra a hetesre, tied a második legszebb az országban
Sajna az első legszebb nem az enyém de kocsi helyett is télen nyáron használom
Gázelvétellel kevésbé tud sérülni a felfeléváltáskor, mint elbambulva.
A gázadásnak meg nemkell teligáznak lenni se az elvéte előtt vagy után.
Egy minimális hajtott állapotban is a kapcsolóköröm egyik felén ér össze a két köröm és egy minimális motorféknél a másik felén.
Közte mikor motorfékből hajtásba vagy hajtásból motorfékbe mész át nem ér össze sehol, hisz a körmök közti távolságot megkell majd tenni a fogaskeréknek...
R1 -n meg 929 -n is így váltottam pedig olyan erősek nemkellene ha fizetnének se!
9R -t még bevállalnék egy korai B -t