Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó sztori
pipi bazmeg ilyen apróságokon ne akadj már fel patintasz egy új garázst is
csöves: tudtok adni kis pénzt?
haver: most isszuk el az utolsót
(csöves elmegy, mi beszélgetünk majd vissza jön)
(csöves kérdezget az egyik motorról és meséli régen motorozott)
Amelyik motorról kérdezget a gazdája csak belenyúl a zsebébe kotorászik, megmarkol egy százast(később mondta el)
Csöves megszólal a következő kérdéssel: ééés mennyit megy ez a szar?

Ránézek haver fejére vörös, mint a zászló május elsején
Erre megszólal a csövesnek: Az ő szarja gyorsabb és rám mutat.
Alig tudtam utána levakarni a csövest

Mikor hazaérkeztünk mesélte el, hogy akart adni egy 100ast de vissza rakta a zsebébe még jó pillanatban :D
Mondtam neki láttam a fejed, azthittem lerugod a fazont.

Ennyi röviden, de itthon fetrengtünk a röhögéstől.
ja ígymán begyün
Na volt a gépemen egy Micron dob lecseréltem karbi szinkron nélkül egy Mastek dobra vatta újra az van rajta most s fél literrel kevesebbet evett a moci minden állítás nélkül ha nem az enyém el sem hiszem
vesz a f@szom
modjuk a hiluxot nézegettem tavaly év végin, de nem fér a garázsba, meg egyszerre elég a 3 ótó nem győzöm így se a sok szarkupacot kerűgetni
Így vín oda szoktam kanyarni évente 2 x s az idén agusztusban a transzfogaras 5 nap.
időm mint a tenger
Volt ma jó sztori odajött egy csöves hozzánk tesco parkolóba pénzt kérni :D
Meséljem?
Beszarsz a story végén XDDDD
szerintem inkább dob kialakítástól

milyen mértékben gyorsítja vagy lasíja a gáz áramlását
motortól függ....
Minél nagyobb az összenyitás a veztengőknél és esetleg 4-2-1 leömlője van meg nagyon rövid a leömlő és nagyon széles a fordulattartomány(pl. sor4 600 vagy sor4 400) ott érződik igazán.

Tudok olyan gépet amire rácuppant a kályhacső és minden patika volt, de olyan szinten még az alapjárati tartományt se kellett baszkodni dúsabbra!

Ezért mondtam, próba szerencse aztán max hozzá hangolás...
vegyé egy zsdipót pipi
nem kel elbeszélgetnem vele tudom mi mivel jár ! többet volt az enyémen sport dob mint a gyári !

szerintem nem sokan fognak ki adni azért 50 60 ezret hogy vissza kapják azt az elveszett alsó nyomatékot plusz az a beállítás is csak az adott helyre jó mert ha a butyi be löveti a gépet itt pesten haza megy vele még nem fog észre venni semmit de ha pl úgy gondolja hogy fel ugrik a magas tátrába baszatni egyet ott a annak a beállításnak már nincs jelentősége mert nem lesz jó ez akkor éri meg ha már profi pályás de már akkor nem csak dobot cserél
nekem erre a linkre ilyen gülüszemű izé jön be
Az baj me mongyuk kb. 3 hete esik az eső több kevesebb szünette
beszélgess el agóval, úgy gondolom ért hozzá és van mérőpadja!
AGÓÓÓÓ MOTORS

Igen több olyan motort is tudok ahol a kályhacsővel volt olyan lukas tartomány, amit észrevett a gazdálya.
mi vagy te okoska törp köz úton pont észre fogja venni majd azt a minusz 1-2 lovat max azt a plusz fél liter benzint
és a szerencsén.....

Persze 40-50e ért biztos dynopadon bekarburálják, hogy minden fordulaton és terhelésen is ideális tüzelőanyag/levegő arány legyen.
uttán gyártott dobbnál nincs ilyen hogy ez erre való az meg arra egy tipus több motorhoz is jó lehet

a többi az öszekötő csövön múlik vagy a csavar ki osztáson


ezek a számok a tüv tanúsítványé
Lol ez a kép
Na még 1x Sziasztok ez jó az én 9 esem-re ? leo vince SBK szám alapján ?
cibaknál be mentek a "központ" felé ott átt a hídon azon a kanyargós úton végig mikkor van egy kilencven fokos kanyar ott le tértek a föld útra az le visz a holtágra az a szakasz jó mély ha jól emlékszek kavics a neve bár ha esik az elég betyár ott