Zozó nem bántás képen, de ha nálam 300,000Ft-ért tudsz venni 4-es golf TDI-t akkor miért veszel mondeot?
Barátom is szereti az 1,8 TDDI-t. Eddig üzemanyag pumpa, és klíma kompresszor baja volt csak. A régebbi sierrákban viszont tört a főtengely, pusztult az adagoló és rohadtak is.
Végül is mindenkinek más tetszik, kinek ez kinek az jön be. Az tény ha ennek a mondinak is lejár az ideje akkor a következő egy 4 es lesz .És csak diesel.
Na ez az 1 es mondi. Ilyet nyüstöltem nyolc évig. De ez nagyon drágán adja. Az enyém az 99 es és 350 ért vettem bár hál istennek meg vill a lóvét és rögtön engedtek.
Na akkor felvilágosítalak. MK 1 VAGY MK 2 mondeók azok strapa bírók viszont az álló lámpás MK3 na azt kell elfelejteni azok akár diesel vagy benzines szarok. Nekem az első egy mk1 es volt most egy mk2 nyüstölök. Hidd el, nekem nagyon beváltak. Semmi pénzért nem cserélném ugyanolyan évjáratú más kocsira. Amikor nézegettem őket most a második előtt akkor az ua évjáratú vw 2-3 százezerrel több volt harmad extrával. Na és azoknak tuti tekert az órájuk. Ráadásul kényelmesek és elég sok cucc van bennük.
a párom báttyának egy németországból behozott 150 e km környékén futott extrás mondeója van. 2.0 benga.
-váltót cserélt
-összes zárat cserélt
-szélvédőt cserélt
-ventilátor fokozat csapcsolót
-benzin szivattyút
-első lámpákat
-első indexeket
-.............
és ez egy benzines volt. mi lenne ha dízel lenne
az újabbak adagolója 500 000 ft
borzalmas a kialakítása. lehet tágas jármű de épp 74 db keresi gazdáját, több motorhibásan
Nem tudom hogy vagy vele Szeki de én már a második 1.8 d mondeóm koptatom. Az első nyolc évet volt nálam. A kötelező cseréken kívül csak kerék csapágyakat cseréltem meg az első szilenteket. Most a másodikkal sincs semmi bajom egy két apróságon kívül. Csillag tetős garázsban álltak és állnak. Télen nyáron küllőre indulnak. Igazi igáslovak. Nekem városban max 7 városon kívül 5,5 a fogyasztás. Igaz nem száguldozok de azzal hordom az anyagokat is. És a lényeg hogy olcsó hozzá az alkatrész pár ezer forintból felújítod a futóművet. Merem állítani ha rendszeresen karba van tartva vígan elfut annyit mint a passat. Ami egyedül sarkalatos pont az a lucas adagoló. Tegnap meg volt a motoron a fék felújítás ,felső munkahenger karmantyú csere és jobb oldali féknyereg csere. Mint az álom olyan lett a fék. Csak sedu kedvéért írom hogy 78000 km után történt mind ez. Jövőhéten vez lánc csere , szinkron, már benne a zsír új Fuchs oil,plusz szűrő. Még megy rá egy garnitúra mp 2ct és jöhet a tavasz.
Barátom is szereti az 1,8 TDDI-t. Eddig üzemanyag pumpa, és klíma kompresszor baja volt csak. A régebbi sierrákban viszont tört a főtengely, pusztult az adagoló és rohadtak is.