Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motorikusan csak egyszer
na léptem pá mindenki
nem osztok senkit Himi...... a bulik és a barátkozás nem motor tipus függő...legalább is számonra oda ritnán irok,mert nincsenek haverok.....nekem erről szól a motorozás
Himikém......nem istenitek semmit főleg nem motort nekem ez a tipus jött be,nem részletezem minek,vettem volna én figterkedni 9-est is, de előfordult hogy a vásárlás folyamában kibujt a hajtókar az alapjáraton pötyögő ZÜD csodából
Úgy látom nem.....
de méé nem?
osszad má őket is Bogyó!
Csimbikém.......talán egy kawasaki kapott annyit mint az én fosrakásom.........a TIED de azt hiszem bele is voltál bujva egy párszor még jó hogy van Szekibácsi
A Kawasakisokkal bandázol,barátkozol,bulizol,,de mégis ezt a kib....suzukit isteníted
persze,mindenki a sajátját
Remélem ezt leírtad a szétesikszer topicba is!
Akkor itt most kettő lehetőség van vagy a te gixered volt a fasza vagy Mici mackóék keményebben baszaszasák a gixernek mint te
jó ideje megy már a suzuki vs kawasaki faszméregetés,nem is szól már másról a fórum és kicsit unalmas lett,kicsiot unom már és ugy gondolom le irom a véleményem,suzukis létemre a kawasakisokkal lógok már jó pár éve,velük találtam öszhangot,bulikat,mókákat,barátokat......nem védem egyik márkát sem,mert szinte mindkét tipust próbáltam már,de a negativ kawasakisoknak csak annyit mondanák,hogy a Megyeri hidon menetközbe kiszálva szopom le mindet,akinek ki birta vola a kawasakija azt,amit én és az előző tulaj adot egy fosrakás gsxr-K1-nek,nem volt olyan hétvége hogy nem szólt volna el rajta a hátsó gumi,vagy unalmas hétköznap ugyszintén,vagy találkozókon,előző gazda bemutatózott vele,én is gyakorolgattam majd 2 évet,és jelenleg egy nőcinek a tanulómotorja,hozzá teszem hibátlan állapotba,egy generátor tekercs csere és a féktárcsák felujitása róható hibának,és ki volt ám hegyezve rendesen 14-48-as áttétellel,ugyhogy kinek jobb a motorja és kié birja tovább badarságokat szerintem el kéne felejteni,én már nem is tudom melyik tábor inditotta el ezt,de szerintem nem sok értelmét látom,poén szinten el megy csak már kicsit unalma...........na császtok
mert minden retket beleöntesz
omg
Én azt akkor sem hiszem el,hogy ezek nem fosnak
ÓÓ ezt megkaptam :(
Naja...
Bár szekibácsitól mást is kérdeztem, de hetek óta nem válaszol. Azt hiszem meg fogok sértődni
kérdezd meg szekit milyen komoly dolgokat vettem tőle...
2db PP anyagú takaró(sérült,minek estem el...)
1db vezető ülés(szakadt,kiültem)
2db bowden(tákolt,toldott,foldott volt, ez ha el is szakad érdemes javítani, de tuti elmegy sokat!)
fék kuplung karok(nem kellene benyakúton papucsban kerekeznem a tömegben....)

Igazi komoly alkatrészek, nem egy gikkkksze váltó vagy vázrepedés :D
Jah, el is adom
de szar motorod van, fékbetét csere, vegyél gigggszert ott a fékbetét élettartama több a blokknál!
" Volt ami forralta a vizét, a bordó 99-es hidegen 3 hengerezett. Több havernek beált a hátsó lengőkar csapágy, a hátsó fék konzolja kikopott, első fék jelképes, világítás csak 2000-től jó. Soroljam még? Futómű hinta-palinta, a barátomén hengerfejet kellett cserélni, a magnézium deklik nem javíthatóak, picit gyengébb akkuval csak durrog indulás helyett, stb."

-rendes nyomáson nyit a rendszer akkor nem forr a víz, kisebbnyomáson nyit a javítása pár perc!
-rendesen behangolt karbival nem 3hengerezik
-csapágyat keni,takaritani,gondozni kell
-túragép, kemény fútóműre ott a hetes a korszakból
-2e alatt felett olyan pici az eltéré, hogy ez vicc, ha 90el mész az hatodikba is 2e felett van!
-a leírás szerinti aksival indul, tény magas a követelmény az aksival szemben, de a probléma orvosolható, viszont ez legyen az én titkom!
Nemrég rendeltem kawazsoltitól 33e ft értékben gyári alkatrészeket, plusz van két gyári új első fékbetétem (az se kevés pénz), két gyári tárcsám (bontott ugyan, de 4,9 milliméteres), olajak, folyadékok, plusz viszem az első-hátsó futóművet komplett generálra. Alsó hangon csak ez utóbbi 50-60e ft...szóval nálam is ömlik bele a pénz, de legalább minden centiméterét ismerem, tudom mi volt megcsinálva és mit kell még (himbákat jövőre fogom már csak). És mindezt nem azért, mert szar, hanem ez pár apróságot leszámítva mind kopófogyó...
Naja, az emberek azt hiszik nem folyik a teló, akkor nem kell cserélni. Végülis a kávézóig olaj sem kell bele...de aki használja az tudja, hogy meghálálja. Nem mondom, hogy nem fáj, mert rohadtul nem vagyok milliomos, nagy spórolások árán jön ez össze, de én nem tartozom azok közé, akik csak használják oszt' telibeszarják. Lehet, hogy kívülről nem makulátlan (jól áll neki a távolság), de azt pont leszarom. Csak idő kérdése egy perec...
Én tavaly zsíroztattam meg a himbarendszerét,,karbisor tisztítás,teló olajcsere,,soroljam?
A teló olajat akkor is kicseréltem ha nem volt szimeringes
És mindez le volt írva papíron,dátummal, km-el dokumentálva!
Nyilván aki elfogult, a saját kedvencét isteníti. Aki meg ért hozzá és motort szerel, az tudja melyik márka és típus jó. A mi régi csapatunkban érdekes módon mindenki Hondával és Kawával fighterkedett. Azok bírták. Voltak Suzukik is, szinte egytől egyig széthullott a váltójuk, hengerfejesek, vagy szelepesek lettek. Az egyik GSXR-600-ra rá lehetett tenni fordítva az olajpumpameghajtó fogaskereket, mert olyan jó konstrukció , nyilván a szerelő is elbaszta, de ráment fordítva, ami menet közben szépen leforgott...a következméyneket lehet sejteni. Érdekes módon Yamahával senki nem nagyon motorozott nálunk, de a szerelőnk mesélt a jó R1-ről. A hengerfejproblémáiról, átégő tömítésekről, széthulló váltóról. Tény hogy jól ment, de az olajat elég tetemes mértékben fogyasztotta. A ZX-9R-ről max az első szériáról lehet mondani hogy "szar", mert ha ütik, hajlamos gátrepedni a hengerfej, de az újabbakra nem mondanám, hogy szar, meg azt sem, hogy szarul megy. A hat dugattyús tokico meg inkább makrancos, mint gyenge...
És mielőtt félreérted, a zx9 mindettől függetlenül nem tökéletes, vannak hibái, mint mindegyik motornak.