Sedu, azért tegyük hozzá, hogy kurva sok a gyökér tulaj. Hátsó gátlóban gázt tölteni, olajat cserélni?! "Áh, ugyan, minek az." Jó eséllyel talán egyszer cserélnek az első telókban olajat sok sok év alatt, vagy akkor sem. Aztán meg jönnek a csodálkozók, hogy hintázik. Hát azzal a disznózsírral, amivel a gyárban töltik és ott rohad benne tizenéve, persze, hogy libikóka.
Hátsó himbarendszert megzsírozni? "Áhh, mi a tököm az a himba?" Bár én sem hallottam, hogy beállt volna, hacsak valaki előtte szét nem barmolta a szimmeringet.
Most az ilyen szarságok, hogy ki van kopva a pillangó...hát max kicsit inog az alapjárat, nyitott állapotban senkit sem izgat, senkit sem zavar.
Világítás? Hát sok mai sportmotor (főleg a félszeműek) sokkal szarabbul világítanak, mint mondjuk a C hatalmas lámpája.
Szóval lehet itt csodáskodni, de a bajok nagy részét a nemtörődöm tulajoknak lehet betudni. Amíg itthon azon megy a spórolás, hogy nem veszik meg a szelepfedél tömítést (igen 12 ezer forint a gyári), csak betaknyozzák jó lesz az alapon, akkor miért várod, hogy komolyabb dolgokra is költsenek? Guruljon, csillogjon, a többi le van szarva.
A fék tény, hogy nem egy hűde...de sajnos a kor itt is bejátszik. Érdekes, új korukban egy teszt sem írta, hogy olyan fos lenne. Persze a mai komolyabb monoblokk radiális hiperszuper abs stb rendszerekhez képest nem olyan jó, de nem is lehet elvárni. De ezen is lehet segíteni viszonylag kicsi pénzből.
Na meg ha fék, akkor az új motorok közül pont a suzukik fékje a legnagyobb trágya tudtommal...(mióta átálltak brembóra már kezd javulni, de még mindig nincs egy szintén a szintén brembót használó ducatival pl.).
De legalább a ZX9 tárcsája nem görbül el, mint a sokmillás BMW S1000RR-é...
Meg elég csak beleolvasni pár topikba (hayabusa) néha olyan hibák vannak ott is, hogy égnek áll az ember haja. Na, mindegy, nem vitázom, mert mindig jön valaki, aki meg akarja magyarázni, hogy dobjuk a picsába a zx9-et mert egy szar.
Eggyáltalán jó ezeken a "szarokon" valami?érdekes,,itt tudtommal senkinek nincs,,és nem volt ilyesmi baja a motorjával,vagy jól titkolta.Csak te jössz ide fikázni a 9-est
MMondjuk nem csodálom hogy neked mindíg bajod van a Kawasakival,mert egy igazi suzuki buzuki fan vagy,,most is rosz helyen kapirgálsz,,inkább a szétesikszer fórumba kellene lenned!
Az hogy öreg vagy nem az szerintem nem számít lehet egy 2 éve motor is lehercolt ha nem foglakoznak vele csak ütik, és lehet egy 30 éves is bitang szép meg jó ha gazdája van minden a gazdán meg a pénztárcáján mulik, szerintem. Teljesen mindegy milyen motorról beszélünk egy jawa mustángról vagy egy kawáról vagy egy gsxr-ről mind lehet kaka is meg bitang jó és szép is. Tipushibák meg vannak meg leszenk is minden motornál. Izlések és pofonok ki mibe nyult bele és kinek mi jött be, és kitudja hogy kinek mi jöhet még be!
A szintén öreg R1-esemen csak az átalakítás miatt szerelek fel jobb alkatrészeket: öhlins, Brembo, WP, stb. Javítani való még nincs rajta. Nincs kikopva a pillangó szelepek tengelye sem, mint a legtöbb kilencesnél amivel eddig találkoztam.
Jó motor volt a 9-es de már öregnek számít, nem kell túlmisztifikálni
Hála istennek nekem még nem kellet ilyeneket javítanom. Havernak sradja van és nagyon sokat javít. Amúgy meg szerintem teljesen mindegy milyen motor ha gazdája van és foglalkozik vele akkor nincs vele baj amit meg csak zavarásznak annak meg marad a szerelés motorozás helyett
A leharcoltakat biztosan javítani kellett, ami nekem volt az még a következő gazdájánál is hibamentes volt.
Ugyanígy az R1, amin 1 év alatt olajat, kuplung bowdent, és hátsó gumit cserélt csak az új gazdája
Ehhez képest 4-ből 3 zx9-emen a váltó bajos volt, a negyedikkel nem mentem az van most szekinél. Volt ami forralta a vizét, a bordó 99-es hidegen 3 hengerezett. Több havernek beált a hátsó lengőkar csapágy, a hátsó fék konzolja kikopott, első fék jelképes, világítás csak 2000-től jó. Soroljam még? Futómű hinta-palinta, a barátomén hengerfejet kellett cserélni, a magnézium deklik nem javíthatóak, picit gyengébb akkuval csak durrog indulás helyett, stb.
Suzukinál nem tudok ennyi hibát felsorolni, még a legendásan szar Sradnál sem. És ezek még csak a B utáni jobbféle kawák.
És még mindig ott a tény hogy a GSX-R 1000 gyorsabb
Ahogy mondod,pont ezért nem láthatjuk őket sehol,mert nem engedik a cionisták,hogy az igazság nagy tömegekhez eljusson!
Tudják,hogy az akkor az ő végzetük lenne!
Ezért próbálkoznak bizonyos hírportálok ellehetetlenítésével is folyamatosan ezek a
férgek!
Nem a Jobbik szélsőséges,hanem az,ami most ebben az országban folyik a magyarsággal!
Az angliai Vona látogatásról meg elég annyi,hogy a Jobbikkal szimpatizáló nem cionista vonalat képviselő zsidók megjelent csoportját a cionista kézben lévő médiák úgy állították be,mint akik a magyarországi náci pártvezető ellen tüntettek
Pipi,szerintem ennyi elég is a médiáról!
Ébredj magyar,mert eleget altattak minket!
mindenkinkinek van műsorideje és kampányra költhető pénze, és aktív szervezete. Engem már kerestek meg több helyről de mind elküldtem a picsába, nincs időm szarakodásra, ja jobbikos még nem kilincselt
Hátsó himbarendszert megzsírozni? "Áhh, mi a tököm az a himba?" Bár én sem hallottam, hogy beállt volna, hacsak valaki előtte szét nem barmolta a szimmeringet.
Most az ilyen szarságok, hogy ki van kopva a pillangó...hát max kicsit inog az alapjárat, nyitott állapotban senkit sem izgat, senkit sem zavar.
Világítás? Hát sok mai sportmotor (főleg a félszeműek) sokkal szarabbul világítanak, mint mondjuk a C hatalmas lámpája.
Szóval lehet itt csodáskodni, de a bajok nagy részét a nemtörődöm tulajoknak lehet betudni. Amíg itthon azon megy a spórolás, hogy nem veszik meg a szelepfedél tömítést (igen 12 ezer forint a gyári), csak betaknyozzák jó lesz az alapon, akkor miért várod, hogy komolyabb dolgokra is költsenek? Guruljon, csillogjon, a többi le van szarva.
A fék tény, hogy nem egy hűde...de sajnos a kor itt is bejátszik. Érdekes, új korukban egy teszt sem írta, hogy olyan fos lenne. Persze a mai komolyabb monoblokk radiális hiperszuper abs stb rendszerekhez képest nem olyan jó, de nem is lehet elvárni. De ezen is lehet segíteni viszonylag kicsi pénzből.
Na meg ha fék, akkor az új motorok közül pont a suzukik fékje a legnagyobb trágya tudtommal...(mióta átálltak brembóra már kezd javulni, de még mindig nincs egy szintén a szintén brembót használó ducatival pl.).
De legalább a ZX9 tárcsája nem görbül el, mint a sokmillás BMW S1000RR-é...
Meg elég csak beleolvasni pár topikba (hayabusa) néha olyan hibák vannak ott is, hogy égnek áll az ember haja. Na, mindegy, nem vitázom, mert mindig jön valaki, aki meg akarja magyarázni, hogy dobjuk a picsába a zx9-et mert egy szar.
MMondjuk nem csodálom hogy neked mindíg bajod van a Kawasakival,mert egy igazi suzuki buzuki fan vagy,,most is rosz helyen kapirgálsz,,inkább a szétesikszer fórumba kellene lenned!
Jó motor volt a 9-es de már öregnek számít, nem kell túlmisztifikálni
Ugyanígy az R1, amin 1 év alatt olajat, kuplung bowdent, és hátsó gumit cserélt csak az új gazdája
Ehhez képest 4-ből 3 zx9-emen a váltó bajos volt, a negyedikkel nem mentem az van most szekinél. Volt ami forralta a vizét, a bordó 99-es hidegen 3 hengerezett. Több havernek beált a hátsó lengőkar csapágy, a hátsó fék konzolja kikopott, első fék jelképes, világítás csak 2000-től jó. Soroljam még? Futómű hinta-palinta, a barátomén hengerfejet kellett cserélni, a magnézium deklik nem javíthatóak, picit gyengébb akkuval csak durrog indulás helyett, stb.
Suzukinál nem tudok ennyi hibát felsorolni, még a legendásan szar Sradnál sem. És ezek még csak a B utáni jobbféle kawák.
És még mindig ott a tény hogy a GSX-R 1000 gyorsabb
NEM MOCIJA!
Nem tudja valaki, hol lehet a féknyereg légtelenítő csavarra kupakot kapni? Gyáriban gondolom egy vagyon, szóval valami alternatív megoldás érdekelne
Tudják,hogy az akkor az ő végzetük lenne!
Ezért próbálkoznak bizonyos hírportálok ellehetetlenítésével is folyamatosan ezek a
férgek!
Nem a Jobbik szélsőséges,hanem az,ami most ebben az országban folyik a magyarsággal!
Az angliai Vona látogatásról meg elég annyi,hogy a Jobbikkal szimpatizáló nem cionista vonalat képviselő zsidók megjelent csoportját a cionista kézben lévő médiák úgy állították be,mint akik a magyarországi náci pártvezető ellen tüntettek
Pipi,szerintem ennyi elég is a médiáról!
Ébredj magyar,mert eleget altattak minket!