Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ott is tél van?
Hello.
A helybeli elfogó vadàsz!
ment mail, van benne elején egy kérdés.
Olyat csináltattál már?
A listát meg majd meglesed, ha lesz cumó....
nem mert özön dolog volt ugy voltam vele du 4 körül lerakom a motort és kocsival bemegyek. deközbejöttek dolgok. holnap este vagy holnapután este kell mennem debrecenbe de biztosat tudok mindenképpen hívlak.
az az ott lehet állatkodni
de debrecenben sem voltál
kawaszeki@freemail.hu
drift placccccccccc
helyes!
Tudod médiamárkt :) (mrt hülye azért nem vagyok )
egy zárt betonplaccon van a zold szöcske nem ment közúton
nyugi..........nem ismeri meg előkerült a matrica tuning

Ne idegesíts!
Ha megállítja a rendőr mit mondd? Kölcsönadtam?
Dobjál már egy mail címet, mert a címlistámnba nem találak!
hogyha jön a másik cuccos megírnám miket szeretnék lestoppolni :D

Meg amit mutattál házilag gyártott dolgot az nekem kopásmentes, viszont az kapcsán rájöttem valamire, magánban megírhatom.
A rendszeres karbantartáson a szokásos olaj szűrők cserét értem Pipike. És nem a motor felfúrást. VW meg nem vennék egyenlőre semmi pénzért max kis furgont. Tőlem lehet akármilyen olcsó. Nekem bevált a ford és kész. Ha már az előző kibírt nyolc évet úgy hogy néha a gumibakon ült a sok anyagtól akkor minek váltsak. Ez olyan tipikus betegség mint a punci mágnes bmw . A golfokat is felkapták. Volt nekem is pár autóm audi golf stb de ha azokat is csak vágtad akkor szart sem érnek. Ebben a légkonditól kezdve a légzsákokon keresztül minden benne van és ÜZEMEL. Ez a lényeg.
Sziasztok
Csa mar idő közben haver rendelt bontobol türelmetlen volt de azert köszönöm
Szeki szélvédő csere, lámpa, indexcsere nem tartozik a hibalisták közé
Az ifa rápattintja a követ a mazeratti szélvédőjére is, az indexek meg a foncsorok a hitvány minőség miatt szinte minden autón bemattulnak idővel. Pár ezerért polírozzák
Zozókám fordot paszathoz hasonlítod, hol a különbség?
Azt írod " ha rendszeresen karba van tartva" Hát pont ez a lényeg.
Ne kelljen rendszeresen karban tartani Egy autó legyen igénytelen.
Nálam a tojotánál a karbantartás kimerül a 15 ezrenkénti olajcserében
telente dobatok bele egy új levegőszűrőt slussz. Az asszony szuzukijánál dettó. Ami ettől nagyob karbantartást igényel az nem az én autóm.
A rönő maszterról ezt már nem lehet elmondani, annak ellenére, hogy nem tartom annyira rossz autónak. De annyira jónak sem
Egy kis vasárnapi levegőztetés :)
Az én 99-es vw kocsimban is 230,000km van. Egyébként dízel forddal járok, és egy másik fordot újítok fel. Havi 2-3 kocsi megfordul nálam van tapasztalat. Amíg egy imbuszkulccsal kinyitják a Fordot és a kettős tömegű baját mondeó betegségnek hívják addig nincs miről beszélni.
Szerencsére az én kocsimban se turbó, se elektromos adagoló, se kettős tömegű lendkerék nincs.