Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ott is tél van?
Hello.
A helybeli elfogó vadàsz!
ment mail, van benne elején egy kérdés.
Olyat csináltattál már?
A listát meg majd meglesed, ha lesz cumó....
nem mert özön dolog volt ugy voltam vele du 4 körül lerakom a motort és kocsival bemegyek. deközbejöttek dolgok. holnap este vagy holnapután este kell mennem debrecenbe de biztosat tudok mindenképpen hívlak.
az az ott lehet állatkodni
de debrecenben sem voltál
kawaszeki@freemail.hu
drift placccccccccc
helyes!
Tudod médiamárkt :) (mrt hülye azért nem vagyok )
egy zárt betonplaccon van a zold szöcske nem ment közúton
nyugi..........nem ismeri meg előkerült a matrica tuning

Ne idegesíts!
Ha megállítja a rendőr mit mondd? Kölcsönadtam?
Dobjál már egy mail címet, mert a címlistámnba nem találak!
hogyha jön a másik cuccos megírnám miket szeretnék lestoppolni :D

Meg amit mutattál házilag gyártott dolgot az nekem kopásmentes, viszont az kapcsán rájöttem valamire, magánban megírhatom.
A rendszeres karbantartáson a szokásos olaj szűrők cserét értem Pipike. És nem a motor felfúrást. VW meg nem vennék egyenlőre semmi pénzért max kis furgont. Tőlem lehet akármilyen olcsó. Nekem bevált a ford és kész. Ha már az előző kibírt nyolc évet úgy hogy néha a gumibakon ült a sok anyagtól akkor minek váltsak. Ez olyan tipikus betegség mint a punci mágnes bmw . A golfokat is felkapták. Volt nekem is pár autóm audi golf stb de ha azokat is csak vágtad akkor szart sem érnek. Ebben a légkonditól kezdve a légzsákokon keresztül minden benne van és ÜZEMEL. Ez a lényeg.
Sziasztok
Csa mar idő közben haver rendelt bontobol türelmetlen volt de azert köszönöm
Szeki szélvédő csere, lámpa, indexcsere nem tartozik a hibalisták közé
Az ifa rápattintja a követ a mazeratti szélvédőjére is, az indexek meg a foncsorok a hitvány minőség miatt szinte minden autón bemattulnak idővel. Pár ezerért polírozzák
Zozókám fordot paszathoz hasonlítod, hol a különbség?
Azt írod " ha rendszeresen karba van tartva" Hát pont ez a lényeg.
Ne kelljen rendszeresen karban tartani Egy autó legyen igénytelen.
Nálam a tojotánál a karbantartás kimerül a 15 ezrenkénti olajcserében
telente dobatok bele egy új levegőszűrőt slussz. Az asszony szuzukijánál dettó. Ami ettől nagyob karbantartást igényel az nem az én autóm.
A rönő maszterról ezt már nem lehet elmondani, annak ellenére, hogy nem tartom annyira rossz autónak. De annyira jónak sem
Egy kis vasárnapi levegőztetés :)
Az én 99-es vw kocsimban is 230,000km van. Egyébként dízel forddal járok, és egy másik fordot újítok fel. Havi 2-3 kocsi megfordul nálam van tapasztalat. Amíg egy imbuszkulccsal kinyitják a Fordot és a kettős tömegű baját mondeó betegségnek hívják addig nincs miről beszélni.
Szerencsére az én kocsimban se turbó, se elektromos adagoló, se kettős tömegű lendkerék nincs.
Zozó nem bántás képen, de ha nálam 300,000Ft-ért tudsz venni 4-es golf TDI-t akkor miért veszel mondeot?
Barátom is szereti az 1,8 TDDI-t. Eddig üzemanyag pumpa, és klíma kompresszor baja volt csak. A régebbi sierrákban viszont tört a főtengely, pusztult az adagoló és rohadtak is.