nem mert özön dolog volt ugy voltam vele du 4 körül lerakom a motort és kocsival bemegyek. deközbejöttek dolgok. holnap este vagy holnapután este kell mennem debrecenbe de biztosat tudok mindenképpen hívlak.
A rendszeres karbantartáson a szokásos olaj szűrők cserét értem Pipike. És nem a motor felfúrást. VW meg nem vennék egyenlőre semmi pénzért max kis furgont. Tőlem lehet akármilyen olcsó. Nekem bevált a ford és kész. Ha már az előző kibírt nyolc évet úgy hogy néha a gumibakon ült a sok anyagtól akkor minek váltsak. Ez olyan tipikus betegség mint a punci mágnes bmw . A golfokat is felkapták. Volt nekem is pár autóm audi golf stb de ha azokat is csak vágtad akkor szart sem érnek. Ebben a légkonditól kezdve a légzsákokon keresztül minden benne van és ÜZEMEL. Ez a lényeg.
Szeki szélvédő csere, lámpa, indexcsere nem tartozik a hibalisták közé
Az ifa rápattintja a követ a mazeratti szélvédőjére is, az indexek meg a foncsorok a hitvány minőség miatt szinte minden autón bemattulnak idővel. Pár ezerért polírozzák
Zozókám fordot paszathoz hasonlítod, hol a különbség?
Azt írod " ha rendszeresen karba van tartva" Hát pont ez a lényeg.
Ne kelljen rendszeresen karban tartani Egy autó legyen igénytelen.
Nálam a tojotánál a karbantartás kimerül a 15 ezrenkénti olajcserében
telente dobatok bele egy új levegőszűrőt slussz. Az asszony szuzukijánál dettó. Ami ettől nagyob karbantartást igényel az nem az én autóm.
A rönő maszterról ezt már nem lehet elmondani, annak ellenére, hogy nem tartom annyira rossz autónak. De annyira jónak sem
Az én 99-es vw kocsimban is 230,000km van. Egyébként dízel forddal járok, és egy másik fordot újítok fel. Havi 2-3 kocsi megfordul nálam van tapasztalat. Amíg egy imbuszkulccsal kinyitják a Fordot és a kettős tömegű baját mondeó betegségnek hívják addig nincs miről beszélni.
Szerencsére az én kocsimban se turbó, se elektromos adagoló, se kettős tömegű lendkerék nincs.
A helybeli elfogó vadàsz!
Olyat csináltattál már?
A listát meg majd meglesed, ha lesz cumó....
Ne idegesíts!
Ha megállítja a rendőr mit mondd? Kölcsönadtam?
hogyha jön a másik cuccos megírnám miket szeretnék lestoppolni :D
Meg amit mutattál házilag gyártott dolgot az nekem kopásmentes, viszont az kapcsán rájöttem valamire, magánban megírhatom.
Az ifa rápattintja a követ a mazeratti szélvédőjére is, az indexek meg a foncsorok a hitvány minőség miatt szinte minden autón bemattulnak idővel. Pár ezerért polírozzák
Azt írod " ha rendszeresen karba van tartva" Hát pont ez a lényeg.
Ne kelljen rendszeresen karban tartani Egy autó legyen igénytelen.
Nálam a tojotánál a karbantartás kimerül a 15 ezrenkénti olajcserében
telente dobatok bele egy új levegőszűrőt slussz. Az asszony szuzukijánál dettó. Ami ettől nagyob karbantartást igényel az nem az én autóm.
A rönő maszterról ezt már nem lehet elmondani, annak ellenére, hogy nem tartom annyira rossz autónak. De annyira jónak sem
Szerencsére az én kocsimban se turbó, se elektromos adagoló, se kettős tömegű lendkerék nincs.