Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és még valami a teljesítménnel kapcsolatban!A gsxr 1000,R1 gyorsabb erősebb!Ugye?CSak amikor összehasonlitották őket akkor ezeknek volt 100ccm előnye!Akkor nem járt a pofája semelyik más márka rajongójának,de amikor kijött a 636 akkor egyből csiripeltek hogy persze meg így könnyű ha nagyobb a ccm!
Visszaolvasgattam pár oldalt.Látom megint fikázás ment a 9-re! Nem vagyok egy aktív fórumozó,pláne hogy nem is ismerek személyesen sajnos senkit!Van egy fiatalember aki mindig ossza a bankot hogy mennyi gond van ezzel a vassal!Nem vagyok híve a fikázásnak de ha már itt tartunk a többi sem jobb!Mindnek van valami baja!Régebben bent voltam egy mbk-ban.Ott volt minden féle gép.Az összesnek volt valami baja.A vadiújnak is!Még az istenkirály R1-nek is!Kettő is volt mindegyiknek ugyanaz volt a gondja!Széthullott a kuplungjuk!A harley-s csókának a karbival volt baja meg hogy havonta újra kellett húzni a csavarokat mert szétrázta magát!Az 1,8-as intruderek/mindegyik 0 km-s volt/elektromos gondokkal küzdöttek az egyiknek a vezérlése szállt el 3500km után!A 650-s bandit minden év végére hurutosan harákolt!Az R6-nak is volt szelep gondja és kuplung is!És a szuper hondának is volt hibája!Na akkor most melyik a fasza gép ?Lóri te tudod! Ezeknek fényében nekem csak kuplung bowdent kellett cserélni és az olajakat!Igaz nem is hajtom szét!Mindig betartom a sebességhatárokat!Egy dologgal cinkeltek,hogy biztos a john deere gyártja mert zűűűűűd!Igaz nem egy pályagép és nem kőkemény a futoműve,na meg persze a fékje is szar!De nem is azért vettem mert a köridőket akarom hajkurászni!Mégis jó pilótával meg lehet szorongatni vele a modernebb vasakat!Elnézést ha valamit félre értettem a dologgal kapcsolatban és hogy kicsit sokat firkáltam!
Szép napot Márkatársak!
Abban is amire nem ezt írják
Kérdezed meg a csajodat nem csak a vastagság számít
Már gyári állapotban is puhább volt a zx9 rugója, az a +15 év még többet lágyított rajta
nem tudom hogy most milyen állapotban van a motorja de a 100 ezer az már igen csak sok.költeni biztos kell rá sokat majd.mikor a Karcsi használta annó akkor jó állapotban volt a motorja.
és,el még még 100ezret?
900r ő se tud róla, hogy hajtókarcsapágyasnak kellene lenni a gixer tulajok kedvére :P
Ebbe se kevés km van!
hmmm
Bazdmeeeg oda meri írni a 101ekm -t a német, és nem 20ekm hirdeti.
MINT A VADI ÚJ!

Sajnos ez a darab GPX se tudja, hogy neki a gsxr tulajok örömére hajtókarcsapágyasnak kellene lenni a harmadik hengernél!

Lenne 1500eurom megvenném, nagyon kellemes motor!
A váltóját biztos nem cserélték 89óta 3X, mint a gsxr ben
Ez egy perkátai srácé volt.Sérült volt!
haccázzzzzzzzzzzzééé mit vársz
ebbe egy 100-as azé mán benne van
Nézd, azt nem tudom, de az ezzel foglalkozó adatbázisok ennyit adnak meg gyári értéknek...(többek között a racetech is, de máshol is utána lehet nézni).
5.75 mm -ben
Az a rugó erősebb mint ami a 9-esben van, csak szólok (10 kg/mm vs. ~9,2 kg/mm)
Csavarok és a többi?
picit gondolkodj, az a hátsó rugó 170kg nettó súlyra van tervezve, tehát 210kg-ra kevés. picsafüst az a 5.75 rugóvastagság.
Ja a komplett alatt csak a rugóstagot meg a többi szart (ami a képen van) értettem
komplett lengővilla rugóstag felni tengely minden és csak át kell tolni a lengővilla tengelyt, esztergáltatni egy távtartót és gyíííííííííí

Ó ha tudtam volna előbb, hogy van komplett 04-05 10-eshez való cuccod...azt raktam volna be inkább. Mennyiért számítottad volna azt meg?
a 98-as nem egyezik a 00-es el.
zx10R 04-05 5.75 mm VS zx9R 7mm
zx10R 04-05 5.75mm VS zx9R 7mm