Ja és még valami a teljesítménnel kapcsolatban!A gsxr 1000,R1 gyorsabb erősebb!Ugye?CSak amikor összehasonlitották őket akkor ezeknek volt 100ccm előnye!Akkor nem járt a pofája semelyik más márka rajongójának,de amikor kijött a 636 akkor egyből csiripeltek hogy persze meg így könnyű ha nagyobb a ccm!
Visszaolvasgattam pár oldalt.Látom megint fikázás ment a 9-re! Nem vagyok egy aktív fórumozó,pláne hogy nem is ismerek személyesen sajnos senkit!Van egy fiatalember aki mindig ossza a bankot hogy mennyi gond van ezzel a vassal!Nem vagyok híve a fikázásnak de ha már itt tartunk a többi sem jobb!Mindnek van valami baja!Régebben bent voltam egy mbk-ban.Ott volt minden féle gép.Az összesnek volt valami baja.A vadiújnak is!Még az istenkirály R1-nek is!Kettő is volt mindegyiknek ugyanaz volt a gondja!Széthullott a kuplungjuk!A harley-s csókának a karbival volt baja meg hogy havonta újra kellett húzni a csavarokat mert szétrázta magát!Az 1,8-as intruderek/mindegyik 0 km-s volt/elektromos gondokkal küzdöttek az egyiknek a vezérlése szállt el 3500km után!A 650-s bandit minden év végére hurutosan harákolt!Az R6-nak is volt szelep gondja és kuplung is!És a szuper hondának is volt hibája!Na akkor most melyik a fasza gép ?Lóri te tudod! Ezeknek fényében nekem csak kuplung bowdent kellett cserélni és az olajakat!Igaz nem is hajtom szét!Mindig betartom a sebességhatárokat!Egy dologgal cinkeltek,hogy biztos a john deere gyártja mert zűűűűűd!Igaz nem egy pályagép és nem kőkemény a futoműve,na meg persze a fékje is szar!De nem is azért vettem mert a köridőket akarom hajkurászni!Mégis jó pilótával meg lehet szorongatni vele a modernebb vasakat!Elnézést ha valamit félre értettem a dologgal kapcsolatban és hogy kicsit sokat firkáltam!
nem tudom hogy most milyen állapotban van a motorja de a 100 ezer az már igen csak sok.költeni biztos kell rá sokat majd.mikor a Karcsi használta annó akkor jó állapotban volt a motorja.
Nézd, azt nem tudom, de az ezzel foglalkozó adatbázisok ennyit adnak meg gyári értéknek...(többek között a racetech is, de máshol is utána lehet nézni).
Már gyári állapotban is puhább volt a zx9 rugója, az a +15 év még többet lágyított rajta
Ebbe se kevés km van!
Bazdmeeeg oda meri írni a 101ekm -t a német, és nem 20ekm hirdeti.
MINT A VADI ÚJ!
Sajnos ez a darab GPX se tudja, hogy neki a gsxr tulajok örömére hajtókarcsapágyasnak kellene lenni a harmadik hengernél!
Lenne 1500eurom megvenném, nagyon kellemes motor!
A váltóját biztos nem cserélték 89óta 3X, mint a gsxr ben