Segítségeteket kérném. Sajnos a biztosítási kártérítés még húzódik, de a motor üzembehelyezéséhez pár induló alkatrész már elég lehetne. Aki tudna elfogadható áron, az kérem írjon.
Mail címem: leonardo150@freemail.hu
Az alábbi alkatrészekre lenne szükség, hogy a motor újra kergethesse az aszfalt kilométereket:
- kuplungkar
- kiegyenlítő tartály (hűtőfolyadék)
- a kuplung oldali lábtartót tartó háromszög konzol + ha van hozzá a lyukacsos idom
- hátsólámpa (ha lehet, komplett kellene, mert a műanyag felfogató részével tört ki a helyéről, a régi)
- illetve egy db hátsó index (a kisebbik fajta volt rajta)
Van egy ilyen japó akkum. Yamaha (FZS1000) vígan ment vele, gondolom a tiedbe is jó lesz. 8000-ért vihető. Szombaton Debrecen-Menton útvonalon át tudom adni, esetleg pénteken butapesten.
Ez is nagy peremes (ET13), ugyan olyan kocsin volt, mint a tied. Gyere le valami másik kocsival és kapsz 2 szuper 16-os gumit ajándékba. A légtömegmérőt feltétlen nézd meg, ha az sem segít kompresszió mérés, de attól még fel kellene pörögnie.
90% légtömegmérő!
Nem a gyertyát mondtam, hanem a gyertya kábelt, de mind1. Szorítok nektek, hogy sikerüljön!
Mondom 6 hengeres BMW-hez nem értek, a Kawát is csak hobbiból szerelem.
Látatlanban nehéz segítenem, mióta gyengélkedik a motor?
jóreggelt mindenkinek!cső sedu!a gyertya jó 3 napja vettem bele ujat NGK 2 pórusu elvileg a gyárija!beindul szépen ketyeg minden henger 3000 után megszünik az erő.erőtlen dadog püffög és nem huz betolod padlóig a pedált és nem megy ha engeded vissza a gázt,nagy nehezen lepörgi az órát!üzem anyag rencer is ok uj szürőkkel!benzinszivatyu nyomja a 3bart vékum csövek is ok!az e30 nál az okos német ralott jelet mindenhova a főtelgejre és a vezérmü tengejre is becsukott szemmel szétszedem és össze!de az 25i nél csak a fótenjejen van jel a vezérmü tengejen csak nyilak vannak ráadásul kettő-kettőmivel 24 szelep!de mihez állitsam?a belső tükörhöz vagy tekerjem Tivadar fele?na majd lesz vele valami csak nem akarok 100-ezreket ráverni mert a tegnap pl kiakarták cserélni a befecskendező szelepeket aminek darabja 10ezertől a csillagos ég és 6darab hivtam 1 cimbit megnézte jók!na majd irok cső
Látod barátom nekem ezért van skodám. Mindent meg tudok rajta csinálni csak 10,13,17-es kulcs, kalapács, és csavarhúzó kell hozzá. Nagy szép a kocsi kívülről (ha lenne pénzem fenntartani ugyan ilyenem lenne feketében), én kapásból kipróbálnék rajta egy másik elektronikát. A légszűrő háznál nézzétek meg, nincs-e valami cső leesve, Lambda szonda is lehet, de azt éreznétek a kipufogó szagán. Megy minden henger? Lehet gyertya kábel is. Nem is látszik sokszor a hibája, nehéz rájönni, de ha egyenként kiveszed a gyertyákat meglátod. Esetleg nincs felcserélve 2 gyertya kábel?! Nekem a szerelőm ezt baszta el. Már ott tartottunk, hogy szét kell szedni a motort, nem is akarta engedni, hogy kipróbáljam a cserét, pedig csak ennyi baja volt.
Végső megoldásként ha minden rendben van kell bele tankolni E-85-öt, az majd kitakarítja a benzin rendszeredet és csak 210Ft. Az van nálunk a szomszéd városban.
Barátom nem én vagyok a világ legjobb szerelője (egyáltalán nem vagyok az, 6 hengeres BMW-m volt, de nem kellett szerelnem) viszont a 4 hengeres motoroknál így néz ki a dolog. Az alsó tárcsát 1.4 jelnél beállítani a jelöléshez, felül a tengelyeket szívó oldalon IN, kipufogó oldalon EX állásba állítani, úgy, hogy a lánc/szíj feszes legyen. Lehet láncszemeket is számolni, de így jobb szerintem. A képből mindenképp megérted majd.
Hogy ne legyek nagyon off ez kilencesé/Z-é.
semi gond jimy L értem én a viccet igyál sört sokat csak neülj motorra!sedu!nem nagyképpüség de voltak jó bmw-im E21,E30,E36,525tds fullos és mind jó volt!most vettem ezt az 525i-t olcsónnémi extrával másfél év müszaki benzin gáz 100l-es tank gondoltam jólesz a határra benzinezni 192lovas de örülök a van benne 100!láttad Tivadaron a külcsi is elmegy!mindent átnéztünk és nemtaláljuk a hiba okát!olajat nemeszi kompreszió van,inyektor jó benzinszivattyu jó uj gyertyák benzinszürő és mégsem megy!az előző tulaja monta hogy hengerfej tömitést cseréltek és arra gondoltam talán elrakták a vezérlést azért kelletvolna valami képp amin rajtavan hogy hova kell a jelet forgatni!tudom hogy ez 1 motoros oldal és bocs ha valakinek a lelkébe tapostam ezzel de ha valaki jártmár igy vagy van ötlete szivesen veszem!nekemis motor az első de azért bosszant!sedu ha megoldom holnap megyek ha nem akkor a nagynap után de a sisak az kell!köszi
köszi sedu a segitséget ha siker akkor holnap megyek!köszi jimy L hogy ismeretlenül felméred az IQ-szintem!sedu életem első"jól bevásárolt szekere"na de ijen is van olcso de sokat kell rá költeni de majd visszahozza az árát!vagy lehet hogy LA.....vagyAU.....AUAU mitis kellet volna vennem?
Megvenném azt a szívatókart, ha haverodnak van még eladó irányjelzője az is kéne egy darab meg szerintem az a gyári plexi. Mikor lenne jó?