Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kawaszeki!

Megvenném azt a szívatókart, ha haverodnak van még eladó irányjelzője az is kéne egy darab meg szerintem az a gyári plexi. Mikor lenne jó?
Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Sajnos a biztosítási kártérítés még húzódik, de a motor üzembehelyezéséhez pár induló alkatrész már elég lehetne. Aki tudna elfogadható áron, az kérem írjon.

Mail címem: leonardo150@freemail.hu

Az alábbi alkatrészekre lenne szükség, hogy a motor újra kergethesse az aszfalt kilométereket:

- kuplungkar
- kiegyenlítő tartály (hűtőfolyadék)
- a kuplung oldali lábtartót tartó háromszög konzol + ha van hozzá a lyukacsos idom
- hátsólámpa (ha lehet, komplett kellene, mert a műanyag felfogató részével tört ki a helyéről, a régi)
- illetve egy db hátsó index (a kisebbik fajta volt rajta)

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv
Köszi szépen sedu!
Időközben megoldódott a bajom
Van egy ilyen japó akkum. Yamaha (FZS1000) vígan ment vele, gondolom a tiedbe is jó lesz. 8000-ért vihető. Szombaton Debrecen-Menton útvonalon át tudom adni, esetleg pénteken butapesten.
légtömegmérő, lambdaszonda itt a legolcsóbb:
Zoli: 06 70 2987003
mondd hogy Dani küldött
Helló urak!
valszeg behalt az akksim
A nagyvas-on van már 12000.-ért,ha valaki tud netán olcsobban szivesen venném.
Ja,'99-es a jószág
Ez is nagy peremes (ET13), ugyan olyan kocsin volt, mint a tied. Gyere le valami másik kocsival és kapsz 2 szuper 16-os gumit ajándékba. A légtömegmérőt feltétlen nézd meg, ha az sem segít kompresszió mérés, de attól még fel kellene pörögnie.
90% légtömegmérő!
Nem a gyertyát mondtam, hanem a gyertya kábelt, de mind1. Szorítok nektek, hogy sikerüljön!
Mondom 6 hengeres BMW-hez nem értek, a Kawát is csak hobbiból szerelem.
Látatlanban nehéz segítenem, mióta gyengélkedik a motor?
a felni mien raksz fel képet?!15ös van rajtameg van 16os 4db de 1et lepatkáztam de azthiszm mutattam mikor nálunk voltál a nagy peremes
jóreggelt mindenkinek!cső sedu!a gyertya jó 3 napja vettem bele ujat NGK 2 pórusu elvileg a gyárija!beindul szépen ketyeg minden henger 3000 után megszünik az erő.erőtlen dadog püffög és nem huz betolod padlóig a pedált és nem megy ha engeded vissza a gázt,nagy nehezen lepörgi az órát!üzem anyag rencer is ok uj szürőkkel!benzinszivatyu nyomja a 3bart vékum csövek is ok!az e30 nál az okos német ralott jelet mindenhova a főtelgejre és a vezérmü tengejre is becsukott szemmel szétszedem és össze!de az 25i nél csak a fótenjejen van jel a vezérmü tengejen csak nyilak vannak ráadásul kettő-kettőmivel 24 szelep!de mihez állitsam?a belső tükörhöz vagy tekerjem Tivadar fele?na majd lesz vele valami csak nem akarok 100-ezreket ráverni mert a tegnap pl kiakarták cserélni a befecskendező szelepeket aminek darabja 10ezertől a csillagos ég és 6darab hivtam 1 cimbit megnézte jók!na majd irok cső
Látod barátom nekem ezért van skodám. Mindent meg tudok rajta csinálni csak 10,13,17-es kulcs, kalapács, és csavarhúzó kell hozzá. Nagy szép a kocsi kívülről (ha lenne pénzem fenntartani ugyan ilyenem lenne feketében), én kapásból kipróbálnék rajta egy másik elektronikát. A légszűrő háznál nézzétek meg, nincs-e valami cső leesve, Lambda szonda is lehet, de azt éreznétek a kipufogó szagán. Megy minden henger? Lehet gyertya kábel is. Nem is látszik sokszor a hibája, nehéz rájönni, de ha egyenként kiveszed a gyertyákat meglátod. Esetleg nincs felcserélve 2 gyertya kábel?! Nekem a szerelőm ezt baszta el. Már ott tartottunk, hogy szét kell szedni a motort, nem is akarta engedni, hogy kipróbáljam a cserét, pedig csak ennyi baja volt.
Végső megoldásként ha minden rendben van kell bele tankolni E-85-öt, az majd kitakarítja a benzin rendszeredet és csak 210Ft. Az van nálunk a szomszéd városban.
Barátom nem én vagyok a világ legjobb szerelője (egyáltalán nem vagyok az, 6 hengeres BMW-m volt, de nem kellett szerelnem) viszont a 4 hengeres motoroknál így néz ki a dolog. Az alsó tárcsát 1.4 jelnél beállítani a jelöléshez, felül a tengelyeket szívó oldalon IN, kipufogó oldalon EX állásba állítani, úgy, hogy a lánc/szíj feszes legyen. Lehet láncszemeket is számolni, de így jobb szerintem. A képből mindenképp megérted majd.
Hogy ne legyek nagyon off ez kilencesé/Z-é.
Leszámítva az E-30-as BMW-t, amit nem tudott megcsinálni a szerelőd
Van az 5-ösödre 4db. görgőzött 17-es alufelnim jó gumival.
semi gond jimy L értem én a viccet igyál sört sokat csak neülj motorra!sedu!nem nagyképpüség de voltak jó bmw-im E21,E30,E36,525tds fullos és mind jó volt!most vettem ezt az 525i-t olcsónnémi extrával másfél év müszaki benzin gáz 100l-es tank gondoltam jólesz a határra benzinezni 192lovas de örülök a van benne 100!láttad Tivadaron a külcsi is elmegy!mindent átnéztünk és nemtaláljuk a hiba okát!olajat nemeszi kompreszió van,inyektor jó benzinszivattyu jó uj gyertyák benzinszürő és mégsem megy!az előző tulaja monta hogy hengerfej tömitést cseréltek és arra gondoltam talán elrakták a vezérlést azért kelletvolna valami képp amin rajtavan hogy hova kell a jelet forgatni!tudom hogy ez 1 motoros oldal és bocs ha valakinek a lelkébe tapostam ezzel de ha valaki jártmár igy vagy van ötlete szivesen veszem!nekemis motor az első de azért bosszant!sedu ha megoldom holnap megyek ha nem akkor a nagynap után de a sisak az kell!köszi
jóccakát!
Na akkor úgy legyen! Ott találkozunk! Üdv neked!
Kedves Vader74!
Akár motorral, akár autóval, de megyek.
Jobb szeretnék motorral.

Üdv
Szevasz JimyL! 21-én jösz?Kész lesz a géped?
Asszem maradok még, levelezgetek magammal...
Na! Mentem motorozni!
Tudod mit? Most iszom finom hideg söröcskét, egészségedre...
Na nehogymá IQ kritikának vedd. Mé bántanálak...
Motorozó rossz ember nem lehetsz.

A csak vicc vót. Na télleeeg...
köszi sedu a segitséget ha siker akkor holnap megyek!köszi jimy L hogy ismeretlenül felméred az IQ-szintem!sedu életem első"jól bevásárolt szekere"na de ijen is van olcso de sokat kell rá költeni de majd visszahozza az árát!vagy lehet hogy LA.....vagyAU.....AUAU mitis kellet volna vennem?
Meg ezek nem is romlanak el annyit
Azé nem vöszök béemvét mee hosszabb autó neveket is megtook
jedgyezni. Pl.: LADA, AUDI, SAAB