lefestetette! nem mindegy. az az agv valami 70-80e ft-os árkategória és nem egy agyonütött darab,sokan nyüszítenének ha megkellene venniük,és van aki a legujabb design akarja a buksijára tenni,és sokakat nem hat meg hogy egy többéves shubertet vegyen, valahogy ugy mint tudod a vfr, öreg lom.és jöhetsz a full biztonsággal, ujj legyen szép legyen olyan legyen mint a másik rájderé.
Mert a héten mindenik foglalt. A gixer szabira ment, a cibere defektes olajcserés nálam van, a hangvillás eladás alatt, a 12-es meg qrva messze van jelenleg.
Szerintem is a lánc környékén keresgélj. Ha debreceni/környékbeli vagy rá tudok nézni, esetleg fel tudunk rá próbálni egy másik láncot is. Nekem akkor adott ki érdekes hangot, amikor elnyírta a patent szemet.
valaki mára egy Bükk-Mátra túrára velem tart?
arra is gondoltam,hogy nem e a lánckerék tengelyének a csapágya a szar,mert elég feszes lánccal jártam,és mostanában elég sokat két személlyel.meg minntha láttam is volna olajcseppet a kis lánckerék alatt,mikor megdőlve állt huzamosabb ideig....
nem tudom,majd ha lesz időm megnézem,remélem nem annyira nagy a baj
hog yis mondjam...olyan,mintha fogaskerékről lenne lepattanva fog!terhelésre,gyorsitáskor hallani.nem rángat,csak azt érezni,hogy az egész motor kicsit zakatol,de nem tudom jobban leirni ezt...
sebességet rendesen szedi,soha ki nem dobja!láncot körbenéztem,de igy szemre semmi baja!azért nem rögtön a motor szétszedésével kezdem,majd leveszem a kis lánckerék fedelét,hátha annál van baj!lehet,hogy a többi fokozatban is csinálja,csak ott már nem hallom ugy.próbáltam bukó nélkül menni,és közben fékezni a hátsót,és egész jól lehetett hallani sajnos...
Akkor félre ismertelek. Én a másét szeretem szerelni, a sajátommal csak motorozni szeretek. A kilencessel jó volt túrázni, a mostani rövidebb távokra való.
Tegnap elment a Schubert S1, így megnéztem a barátod AGV-jét. Nem egy nagy szám az a sisak. Ő is beleesett abba a hibába, hogy lefestette a kilences vázát
hmm, veterán rd, jó szórakozást sedu. a nászút az komoly, nősülsz sedu, gratula. a szerelést illetően félreismertél, motorozni szeretek, a szerelést mindenkire magára bíznám.canárynak segítettem mert láttam zsákutcába futott, amikor megláttam a szegelt hütőjét csak azért is odaadtam a saját hütőm kölcsönbe hogy lássam már motorozni vele,érezze hogy nem az ablakon dobta ki a pénzét. volt már itt minden témáról szó csak a motorozás maradt homályban nem is kicsit, én a 9-sel sokat voltam úgy hogy kinyitottam a térképet és megkérdeztem hogy merre nem jártam még, repült is a km rendesen. ha akkor mikor a 9-et árultam és én vagy valamelyik vevő másként dönt, akkor ma a garázsban egy 00-ás vfr800 vs 98-as 9r állna, emelő, ponyva, láncspray-s dobozok a polcon, a falakon pedig ausztria, lengyelország, szlovákia,szlovénia, horvátország térképei lennének kifeszítve, és vastag világító ződ filcel lenne kíhúzva ahol már jártam. ha erre elnevetnéd magad és mondanád vagy írnád hogy vigyázz kawaszeki belelóg a kezed a bilibe csak megsúgom van ilyen rájder kis városunkban és épp szerb.montenegróban esztergálja a vfr lábtartóit és magasról lenéz a motor.............
Hűtő megszegelése 1-2 forint. A 98-as plexije jó erre a gépre?
Hasonlóan gondolkodunk, én se cserélem ki a lámpát
Volt ma egy srác nézni a kíket, előtte felcicomáztam neki, meg kovácsolt anyagból faragtam 2 kutyacsontot, hogy arrébb lehessen tolni, és az ülés alatti műanyagot is a helyére raktam. Aszondja: csak ennyi alkatrész kell rá?!
Szeki jó gyerek vagy, főleg amikor a Kawát szereljük, de igazán elmondhatnád, hogy kell vagy nem. Ha kell előlegezd le egy huszassal vagy a haverod AGV bukójával, de ha nem akkor is megmondhatod. Neked odaadom egy picivel olcsóbban is, mint másnak. Szereztem hozzá kék faridomot 15-ért. Szerintem a jövő héten viszem a műanyagokat hegeszteni, és összerakom a motort. Ha tudsz 2000-es vázat légy szíves jelezd nekem! Nem akarom elkapkodni, de nem szeretem ha valamiben áll a pénzem. 2 hét múlva pedig már nem leszek itthon. Hobbinak ott az RD400, azt is lehet szerelni
Kellene a kuplung dekli (ha jól emlékszem 15-öt mondtál rá)!
hát annyit,hogy kettesben,meg hármasban is terhelés hatására kattog,egész hallhatóan,és érződik a motoron is!nem tudom mi a fene lehet,fogaskerék,vagy mi...de ha az lenne miért mindkét fokozatban?majd bele kell nézni,de a szezont már igy fogja kihordani!tényleg nem kap semmi szélsőséges terhelést,nincs kinozva.
Haverok kölcsön adják: GSX-R 600 K8, CBR 1000 RR, Yamaha XJ 600, ZX12-R.
Úgy hogy épp lenne mivel.
valaki mára egy Bükk-Mátra túrára velem tart?
nem tudom,majd ha lesz időm megnézem,remélem nem annyira nagy a baj
sebességet rendesen szedi,soha ki nem dobja!láncot körbenéztem,de igy szemre semmi baja!azért nem rögtön a motor szétszedésével kezdem,majd leveszem a kis lánckerék fedelét,hátha annál van baj!lehet,hogy a többi fokozatban is csinálja,csak ott már nem hallom ugy.próbáltam bukó nélkül menni,és közben fékezni a hátsót,és egész jól lehetett hallani sajnos...
Tegnap elment a Schubert S1, így megnéztem a barátod AGV-jét. Nem egy nagy szám az a sisak. Ő is beleesett abba a hibába, hogy lefestette a kilences vázát
Hasonlóan gondolkodunk, én se cserélem ki a lámpát
Volt ma egy srác nézni a kíket, előtte felcicomáztam neki, meg kovácsolt anyagból faragtam 2 kutyacsontot, hogy arrébb lehessen tolni, és az ülés alatti műanyagot is a helyére raktam. Aszondja: csak ennyi alkatrész kell rá?!
Kellene a kuplung dekli (ha jól emlékszem 15-öt mondtál rá)!