Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a piros gomb bekapcsolva OK.
A tobbit most nezem ...
Koszonom hogy segitokeszek vagytok !
Kuplungkarnál azt a kapcsolót szét tudod szedni, vagy szépen befújod WD40-el a kapcsoló környékén szétszedés nélkül. Nálam is baszakodott. Befújtam, azóta jó. Sőt, egyszer a sztendernél lévő kapcsoló is elfosta magát, olyan szépen elindultam lehajtott sztenderrel...még jó h nem estem el. Az sajnos cserés volt.
Esetleg nem a piros gombbal állítottad le és elfelejtetted visszabillenteni? Tudom trivális, de egyszer én is néztem miért nem indul, aztán ...ja a piros gomb mivel nem szoktam használni....
Hali!
Nézd meg a kuplungkar alatt a kis csatlakozót, azon rajta vannak-e rendesen a kábelek.
Van ott egy kapcsoló ami leállítja a motort, ha kihajtott sztenderddel akarsz elindulni.
No ez a kütyü még tud galibát okozni.
és ha behúzod a kuplungot? Sztender kapcsoló esetleg kontakt hibás vagy az üres jelző esetleg a kuplung karnál a kapcsoló! ezeket mind nézd át! Szervízkönyved van? Abban van kapcsolási rajz!


Tovabb bonyolodott a helyzett : leszereltem az inditorelet es uberfaszan mukodik onmagaba.

osszeraktam, Gombot hiaba nyomom semmi !
Üdv a 9-sek csapapátban!
Szia üdv itt nállunk,igaz én sem vagyok itt régóta.
Szia nem kereskedőtől vettem magán személytől Szegeden,
Koszonom szepen hogy segitesz !

A muszerfalon Igen vilagitanak a kislampak, megy minden.
Ezekszerint a Feher szal-rol kap a motot aramot rendesen.. ha jol ertem ?

a tobbit mindjart megnezem !
Kicsit komplikalt a dolog ha a "junction box"-ban van a baj de megprobalok segiteni. A feher vezetek kicsit vastagabb a masik kettonel mert az latja el arammal az egesz motort es az van levedve a 30A-os biztositekkal. De ha a muszerfalon vilagitanak a lampak akkor az jo. A fekete-sarga test a kawasakin es ott nem szabad feszultseget merned mikor inditozol (muszer pozitiv meropapucs a a fekete-sargan a fekete meropapucs a testen). Ha itt megjelenik feszultseg akkor nincs test kontaktus az indito relenek. A sarga-piros vezetek a biztositek dobozbol jon es akkor kell feszultseg alatt lennie mikor inditozol. Ezeket nezd meg es ha azt merted amiket irtam akkor a rele hibas. A legegyszerubb ha a probalampat a ket vekony szalra teszed kozvetlen es ha inditozol akkor a lampanak fel kell villannia.
Reggelt.
En biztos nem.
igen, a biztositek is jo.
nem vilagos a mukodese, a ketto vekony szalon mikor jon az aram, akkor rant be !? nem ?
de van meg egy feher szal is a csatlakozon .. ezen mikor kell legyen aram ?
Akkor most kivót hát mezőberénybe tavaly?
olyan mint az enyim
Így már értem, miért nem találkoztunk.
az indító relében van egy 30A biztosíték, az jó?
Austriaba a 'sogoroknal'. Kedvencem a Grossglockner.

(vegre megjelent egy kep.)..
szerintem a te motorodat láttam Mezőberénybe tavaly fájjjjter napon.
jah értem. Merre szoktál motorozni?
ezzel van most a gond :
_
Pontosabban Ujfalu mellett : Vancsod.
Nem láttalak még újfaluban.
Sziasztok, most jottem be ide a forumra, eddig sokat olvastam es nagyon tetszik !
Egy Kawa zx-9R -em van B seria.
pont egy hete mentem vele utoljara, nagyon szepen elsore indult, semmi gond, de ma beinditottam volna es mikor nyomom az indito gombot egy nagyon rovid es halk 'kszt' aztan semmi mintha meghalt volna ! ! !
Akku jo , feszultseg OK 12.8 Volt, kabelek ok, indito gombot kimertem muszerrel Ok, inditomotor kulon raadva arammal szepen forgat !
hogy lehetne kimerni az indito rele-t, mert erre gyanakszok ?! tulajdonkeppen ez nem megy...
Valami otlet ? ?

Elore is Koszonom.