Kuplungkarnál azt a kapcsolót szét tudod szedni, vagy szépen befújod WD40-el a kapcsoló környékén szétszedés nélkül. Nálam is baszakodott. Befújtam, azóta jó. Sőt, egyszer a sztendernél lévő kapcsoló is elfosta magát, olyan szépen elindultam lehajtott sztenderrel...még jó h nem estem el. Az sajnos cserés volt.
Esetleg nem a piros gombbal állítottad le és elfelejtetted visszabillenteni? Tudom trivális, de egyszer én is néztem miért nem indul, aztán ...ja a piros gomb mivel nem szoktam használni....
Hali!
Nézd meg a kuplungkar alatt a kis csatlakozót, azon rajta vannak-e rendesen a kábelek.
Van ott egy kapcsoló ami leállítja a motort, ha kihajtott sztenderddel akarsz elindulni.
No ez a kütyü még tud galibát okozni.
és ha behúzod a kuplungot? Sztender kapcsoló esetleg kontakt hibás vagy az üres jelző esetleg a kuplung karnál a kapcsoló! ezeket mind nézd át! Szervízkönyved van? Abban van kapcsolási rajz!
Kicsit komplikalt a dolog ha a "junction box"-ban van a baj de megprobalok segiteni. A feher vezetek kicsit vastagabb a masik kettonel mert az latja el arammal az egesz motort es az van levedve a 30A-os biztositekkal. De ha a muszerfalon vilagitanak a lampak akkor az jo. A fekete-sarga test a kawasakin es ott nem szabad feszultseget merned mikor inditozol (muszer pozitiv meropapucs a a fekete-sargan a fekete meropapucs a testen). Ha itt megjelenik feszultseg akkor nincs test kontaktus az indito relenek. A sarga-piros vezetek a biztositek dobozbol jon es akkor kell feszultseg alatt lennie mikor inditozol. Ezeket nezd meg es ha azt merted amiket irtam akkor a rele hibas. A legegyszerubb ha a probalampat a ket vekony szalra teszed kozvetlen es ha inditozol akkor a lampanak fel kell villannia.
igen, a biztositek is jo.
nem vilagos a mukodese, a ketto vekony szalon mikor jon az aram, akkor rant be !? nem ?
de van meg egy feher szal is a csatlakozon .. ezen mikor kell legyen aram ?
A tobbit most nezem ...
Koszonom hogy segitokeszek vagytok !
Esetleg nem a piros gombbal állítottad le és elfelejtetted visszabillenteni? Tudom trivális, de egyszer én is néztem miért nem indul, aztán ...ja a piros gomb mivel nem szoktam használni....
Nézd meg a kuplungkar alatt a kis csatlakozót, azon rajta vannak-e rendesen a kábelek.
Van ott egy kapcsoló ami leállítja a motort, ha kihajtott sztenderddel akarsz elindulni.
No ez a kütyü még tud galibát okozni.
Tovabb bonyolodott a helyzett : leszereltem az inditorelet es uberfaszan mukodik onmagaba.
osszeraktam, Gombot hiaba nyomom semmi !
A muszerfalon Igen vilagitanak a kislampak, megy minden.
Ezekszerint a Feher szal-rol kap a motot aramot rendesen.. ha jol ertem ?
a tobbit mindjart megnezem !
nem vilagos a mukodese, a ketto vekony szalon mikor jon az aram, akkor rant be !? nem ?
de van meg egy feher szal is a csatlakozon .. ezen mikor kell legyen aram ?
(vegre megjelent egy kep.)..
_