Ja igen, el is felejtettem...gyáriból csináltad vagy utángyártottból? Én nem mertem az utángyártottat bevállalni, eléggé kétes eredményekről olvastam. Most viszont Suzukitól rendelt gyári karmantyúk és porvédők vannak benne:DDD Olcsóbb volt, de amúgy tök ugyanaz.
Jah...reméljük csak ennyi baja. Ilyen idős korban a karmantyúk és porvédők már nem az igaziak, ha deformálódtak, megkeményedtek akkor a pucolás és polírozás sem segít. Ez a hatdugós tokico eléggé fos ebben a tekintetben. Tudom, mert én tavaly játszottam el ugyanezt, aztán meguntam, gyári alkatrészekből újraépítettem, plusz cseréltem felső munkahengert is. Rálocsoltam 50K-t. Azóta nincs ilyen baj és a szivacsosság is 100%-osan megszűnt. Aki ismeri ezt a féket, azt mondta, hogy ilyet még nem látott - mármint h ennyire jó lett. Gyakorlatilag mint az új.
szét is fogom csak jussak haza.
Koszolja a tárcsát. Bár szerintem annyira nem durva. Mielőtt megvettem mondta a gazdija most volt fékbetét és olaj csere.... egykerózott oszt mikor lerakta nagy gumifüst
kicsit fogta a tárcsát a betét,,,, retkesek voltak a munkahengerek kicsit megtakarította oszt jobb lett. Én egy alapost akarok. szét borítom a féktuskot ki belőle a munkahengereket satuba felpolírozom, kitakarítom oszt mehet vissza. felöntöm dot 5.1 el oszt puszi egy jó ideig.
Más baja nem igen lehet szerintem.km van benne már azért és motorféket is használok.Egyik napról a másikra halottam a hangot.Használtam míg párszor és egyre jobban erősödött a hang
Nekem a napokban lett fura hangja.4000 fordulattól olyan hangja van a blokknak mint a láncfűrészen a láncnak.Csattog benne valami.35.000mérföld van benne.Én vez láncra gondolok
Aprilia Tuaregem volt (125ccm), annyit evett mint egy ezres sportmotor hajtva Viszont a pallagi úton 100-zal kényelmesen lehetett rajta ülni a macsakaköveken.
én még talán ki bírom ezeket a szar utakat, pl a zemplénbe már csak krossz motorral szabad felmenni, eltűntek a beton utak. a féktávokra speciel figyelni kell, több lett a rabsicok által nem elejtett nyuszka és őzike, de pont az utakon járnak kelnek ez érdekes enduróm már volt igaz csak 125-be, yamaha tdr 125 a küllős kerekű, ha egy pörgős egyhengeres 600-as vagy kéthengeres motor lenne benne akkor még mindig meg lenne, amikor vezettem az úthibákat nem is néztem döccent egyet oszt jó napot, a fék brutálisnak mondható rajta és egy 40-es táblás erős kanyarban két szembejövő szgk között a záróvonalon elfordul
ma viszont zsebbe nyúlós kőkemény endúrók és ingázó hintalovak között választhacc.
talán egy április sxv jót mehet, ha bírja.
Koszolja a tárcsát. Bár szerintem annyira nem durva. Mielőtt megvettem mondta a gazdija most volt fékbetét és olaj csere.... egykerózott oszt mikor lerakta nagy gumifüst
kicsit fogta a tárcsát a betét,,,, retkesek voltak a munkahengerek kicsit megtakarította oszt jobb lett. Én egy alapost akarok. szét borítom a féktuskot ki belőle a munkahengereket satuba felpolírozom, kitakarítom oszt mehet vissza. felöntöm dot 5.1 el oszt puszi egy jó ideig.
NinjaGaben: az is lehet, ha eddig nem volt cserélve.
ma viszont zsebbe nyúlós kőkemény endúrók és ingázó hintalovak között választhacc.
talán egy április sxv jót mehet, ha bírja.