Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azzal meg óvatosan me hamisítják. Azt mondják még a Denso gyertya ami jó. Végül is megegyezik a NGK-val csak ezt annyira nem hamisítják.
Csak NGK-t rakj bele.!
Gratt remélem egyszer én is eljutok ilyen helyre,Szlovákia Poprad Magas tátra meg volt,de az semmi ehhez képest.Gondolom adrenalinban nem szenvedel hiányt.
Na ezt már úgy hívják túra!
Üdv. cr9ek "oko power" - márkájú gyújtógyertyáról kérnék véleményt.?
A neten nézve olcsóbb mint az "NGK" , de megéri?
előre is kössz!
gratula himi hogy te egyedüliként eljutottál oda ahová a többség csak a monitor mellett ülve jut el,
Reggelt pupákok.
Reméljük nincs baj. CSak na
A 120 fokos kis piros jel nem villant ki. Tehát nem az történt, hogy okádta ki a sistergő fel fórt vizet, csak eresztett egy kis tócsát. Igazad van, nyomás alatt nem tekergetjük. Jogos.
A hőmérséklet skála nekem sztrájkol az esetek 90%-ában nem mutat szart sem. Valami contact hibája lenne annak is vagy nem tudom. A ventilátor ettől függetlenül tette a dolgát.
nem kell betojni!ezt csinálta az enyém is,én is azt hittem,hengerfejes

hütősapka csere megoldotta a dolgot!suzuki,vagy valamilyen japán kis autóé jó hozzá!csak a nyomásértéke passzoljon!
Gondolom a piros nem világított...akkor meleg a víz igazán, ha az is kivillan (120 fok!). De ha jó a venti és nem hengerfejes, akkor még a sárgáig sem megy fel (kettővel, nagy forróságban max 1-el megáll a sárga előtt).
De! Nekem is ugyenez volt. Ha fullig töltöd, akkor kinyomja. Alsó vonásig kell tölteni, akkor tűzforrón pont a legfelsőig megy fel a szint. Tehát baromság, hogy a felső jelzésig kell tölteni, mert akkor nincs hova tágulnia a víznek és a kupak elengedi a nyomást (azaz a felesleget).
Másrészt melegen ne tekergesd le mert túlnyomás van a rendszerben :)
Volt valami jó is a napomban. Megvettem a füstös bubis plexit. MAjd felteszem lefotózom és felteszem nektek. Másik hogy jó volt látni hogy sok kilences van a kis országunkban. A találkozón volt egy jó pár.
Üdv a clubban
Tudni illik rólam motor téren, hogy apró jelentéktelen dolgokból elég nagyot csinálok. Elégé betudom magam paráztatni.
Nekem a hatos is kinyomta a felesleget. Szerintem nem kell izgulni. Igaz amikor nekem csinálta én is beparáztam egy picit.
Városba elég gyorsan melegednek a sok lámpázások miadt. Há jah nem szeretik.
Hát igen most már az ilyenekből inkább kimaradok azt hiszem...
meg én magam is utálom a vonulásokat... semmi értelme csak főzzük a motort.Ha valami nagyobb cél érdekében van a vonulás akkor nincs bajom vele
Én csak azt tudom ahogy az enyémen volt de majd jönnek szerelő pasik és ők meg mondják az igazságot. Az viszont poén hogy nekem is egy felvonuláson csinálta. Lehet hogy a kilencesek utálják a vonulást.
há bugyogot-e
Leszopom magam ha hengerfejes. Bár nem hiszem.
az esett előtt a két szint között volt a víz. Ezért érdekes.
Sok volt a tartályban. már jártam én is így a pluszt kinyomta. Azóta az alsó nívóig töltöm fel.
Ma voltunk az ártándi motoros felvonuláson. Fasza volt csak mikor megálltunk a többiek szóltak hogy valami csepeg alul a motoron. Hűtővíz volt.
Ventilátor forgott persze a tötymörgéstől felment a víz hője.Vissza hűtöttem szépen. A víz nem tudom honnan folyt mert úgy be van burkolva mint az állat és nem láttam be. kitekertem a kiegyenlítő tartály kupakját és azt tapasztaltam hogy lassan emelkedik a a vízszint benne aztán csurgott kifelé a hűtővíz. Miért van ez? Aztán miután mentem vele kicsit rendes menet sebességnél meg álltam és ismét megnéztem a kiegyenlítő tartály szintjét. Ekkor már azt láttam hogy majd csak nem nincs benne víz. Öntöttem bele fél liter ioncserélt vizet. csorogni már nem csorog a hasidomra belül csak akkor miután megállítunk a felvonulás után. Megnőtt a víz térfogata és kijött a felesleg? vagy mi történt? a felvonulás alatt nem tiltattam szanaszarrá meg nem pörgettem szét. Elég vissza fogottan toltam. Ezért sem értem mi a fasztól van ez. Az tény hogy ezeket nem erre tervezték hogy pötymörögjünk velük.
Szeki a faridom átalakítása mibe fáj és miket kell cserélni? E-ről F-re (amit látok az idom,ülések)