én a helyedbe extrák nélkül hirdetem volna meg ! mert azokat külön is el tudod adni jobb pénzért a vevő meg nem azt fogja nézni milyen extra van a motoron !
Sport motort nem tudom kihasználni, szarok az utak, nem tudok felmenni a Lesu-tóhoz, ha esik az eső, hó, hideg van, akkor a garázsban pihen, valamint bele döglök, ha benézek egy féktávot...
Tudom miről beszélsz, kapom ezeket az e-maileket, FŐNŐK MÁR LEHET VENNI 500 ALATT IS...nos, akkor azt kell megvenni, ez nem zsákbamacska garanciát vállalok érte, és képek, videók, számlák igazolják az újjászületését, valamint itt tőletek is vettem pár dolgot.
Köszi szépen, még közel sem biztos, hogy elviszik...
Ez egy 12 fokozatban állítható Mátris stabilizátor, rögzítése nem okozott problémát, tank első csavarjai, valamint a felső villahíd anyája rögzíti.
Hát igazad van cserével jobban járnál.Én úgy gondolom ami szép állapotú és nem tákolt az megéri simán a 700 at.Csak az a baj hogy sok a lom és abból indulnak ki sokan.Feltesznek egy csúszottat vagy egy széthajtott harcost 500 ért és egyből azt mondják 500 tól vannak már.Na igen de milyen?Megéri az olcsó vagy inkább adjak ki érte többet de akkor motor lesz még egy darabig?Hát nem mindegy.én mondjuk 700 alatt nem adnám az enyém az az nem szívesen.
Még az árán nem gondolkodtam ha azt számolom, hogy mennyiben van, akkor nem tudnám eladni nézem az árakat és szerintem ez a motor most 5-7 száz között érne, ezért cserélném elsősorban, egy ilyenre
pont elfér a kis patája!kipróbáltam felültem rá hátra
de attól függ mekkora táskákat raksz,,ezt még lehetne hátrébb húzni,,de akkor má kicsit nyomná az indexeket
ezek 2X20 literesek
Áhh, végre, így legalább meg tudom kérdezni, hogy ezektől a hátsó táskáktól elfér a hátsó ülésen utas (főleg a láb miatt necces, ahogy nézem), vagy ki van zárva?
(Értem már miért vagyunk évről-évre jobbak a dakaron )