Na én ezért gondolkodom azon, hogy veszek vmi fos robeszt a városba (125), plusz egy futót, vonóhorog az autóra és a ninjáról ugrik a rendszám...megy a pályára.
Az Oszták Alpok nekem relaxációs élmény volt, mert megszűnt pár km után a kaméleon efektus. Amikor egyik szememmel az aszfaltot, másikkal a forgalmat, és a nem létező harmadikkal talán a tájat is nézheti az ember.
Pedig kiránduló, szájat tátó motorossá szelidültem az évek alatt, és mégis zavar a f@s út.....
Én is pontosan ezért adtam el a sportmotoromat. Az SV 650, egy VFR 800 és egy Yamaha Thunderace után elegem lett abból, hogy bárhová indulok el motorozni, nap végére úgy érek haza, hogy majd' szét szakad mindenem. Vettem egy 750-es Super Tenerét, azzal motoroztam két évet de meguntam a gyenge fékét és azt, hogy baromira nem haladós. Átnyergeltem egy TDM-re, ami már jobb fékben-futóműben, de az éven még csak rossz szájízzel szálltam le motorról. Gyakorlatilag nem lehet sehol motorozni, olyan kátyúk, nyomvályúk, szakadékok teremnek előtted, hogy csak lesek mint hal a szatyorban. Az egész túra másról nem szól, csak hogy le ne vegyem a szemem az útról, mert taknyolok egy marha nagyot.... Én speciel elkezdtem gondolkodni egy Lada Niva cserén :-)
mondasz valamit.Egy időben gondoltunk egyet kinéztünk egy helyet a térképen azt go.De már nem így van.Csak arra megyek ahol az út minősége jó.Igaz vagy 1000 szer voltam arra de nem veri szét a derekam nem hullik szét a motorom és motoroztam is egyet
A ninja előtt egy ktm 640 sm volt de megkel mondjam abban is kárt tettem ezek a fos utak.Mi kéne ide tank?
egy hete motoroztunk egy 300 km. es kis túrát állandóan csak a úthibának nevezett szakadékokat kerülgettem, fél utat kiállva mentem mert egyébként szétverte volna a gerincem baromira nem élveztem.
a kerekezés meg társai ki ölte belőle