Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én még talán ki bírom ezeket a szar utakat, pl a zemplénbe már csak krossz motorral szabad felmenni, eltűntek a beton utak. a féktávokra speciel figyelni kell, több lett a rabsicok által nem elejtett nyuszka és őzike, de pont az utakon járnak kelnek ez érdekes enduróm már volt igaz csak 125-be, yamaha tdr 125 a küllős kerekű, ha egy pörgős egyhengeres 600-as vagy kéthengeres motor lenne benne akkor még mindig meg lenne, amikor vezettem az úthibákat nem is néztem döccent egyet oszt jó napot, a fék brutálisnak mondható rajta és egy 40-es táblás erős kanyarban két szembejövő szgk között a záróvonalon elfordul
ma viszont zsebbe nyúlós kőkemény endúrók és ingázó hintalovak között választhacc.
talán egy április sxv jót mehet, ha bírja.
nem nagyon voltak benne

a kerekezés meg társai ki ölte belőle
jo volna de még én itt vagyok a labancoknál kb egy fél órát ! csak holnap hozzom el de el lesz kenve a szája pirosba lesz a mutató hazáig
11? Az enyémben 12,5 van:DDD Tavaly mérettem.
Mi volt a fokozatokkal?
az király.Akkor gyerünk motorozni
robogót akarok én is a városban használni.tervben van
most telefonált a mixi kész a gépem és van benne 6 darab egészséges sebesség

meg 11 bar kompreszió
jó döntés.Én is pont erre gondoltam
így van csimbi én is így jártam
ha ez elmegy, veszek egy pálya motort az adrenalin miatt, meg egy endurót a szájtátós motorozáshoz, és bekaphatják ezek a zs..ó gecik...
Na én ezért gondolkodom azon, hogy veszek vmi fos robeszt a városba (125), plusz egy futót, vonóhorog az autóra és a ninjáról ugrik a rendszám...megy a pályára.
Az Oszták Alpok nekem relaxációs élmény volt, mert megszűnt pár km után a kaméleon efektus. Amikor egyik szememmel az aszfaltot, másikkal a forgalmat, és a nem létező harmadikkal talán a tájat is nézheti az ember.
Pedig kiránduló, szájat tátó motorossá szelidültem az évek alatt, és mégis zavar a f@s út.....
Én is pontosan ezért adtam el a sportmotoromat. Az SV 650, egy VFR 800 és egy Yamaha Thunderace után elegem lett abból, hogy bárhová indulok el motorozni, nap végére úgy érek haza, hogy majd' szét szakad mindenem. Vettem egy 750-es Super Tenerét, azzal motoroztam két évet de meguntam a gyenge fékét és azt, hogy baromira nem haladós. Átnyergeltem egy TDM-re, ami már jobb fékben-futóműben, de az éven még csak rossz szájízzel szálltam le motorról. Gyakorlatilag nem lehet sehol motorozni, olyan kátyúk, nyomvályúk, szakadékok teremnek előtted, hogy csak lesek mint hal a szatyorban. Az egész túra másról nem szól, csak hogy le ne vegyem a szemem az útról, mert taknyolok egy marha nagyot.... Én speciel elkezdtem gondolkodni egy Lada Niva cserén :-)
ismerős volt
de
okés.Nem drzxr- től vetted?
...ide XRV való, az bírja...a stabi 40 ért vettem, ha úgy alakul annyi lesz az ára, és ide fogom nektek feltenni.
Na ezért megy a sport motor
mondasz valamit.Egy időben gondoltunk egyet kinéztünk egy helyet a térképen azt go.De már nem így van.Csak arra megyek ahol az út minősége jó.Igaz vagy 1000 szer voltam arra de nem veri szét a derekam nem hullik szét a motorom és motoroztam is egyet
A ninja előtt egy ktm 640 sm volt de megkel mondjam abban is kárt tettem ezek a fos utak.Mi kéne ide tank?
Ha ajánlanak egy jó cserét, akkor odaadom vele az összes extrát más esetben alku tárgyát képzik
És annyival elintézik mindenhol, hogy kirakják az "úthibák " táblát, aztán "jónapot".. Elegem van már, de nagyon.
A stabit mennyiért adnád el ha úgy alakulna?
egy hete motoroztunk egy 300 km. es kis túrát állandóan csak a úthibának nevezett szakadékokat kerülgettem, fél utat kiállva mentem mert egyébként szétverte volna a gerincem baromira nem élveztem.