Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az is meg egy jó főmunkahenger az is csodákra képes!
A jó fék titka a jó betét. Én hallgattam Jimy-re és bele raktam gyári Nissin színtereseket (igaz drága volt) de most satu lett
Köszönöm, igazad van. Ez haveré ismerem a gépet. Most volt megkormánycsapágyazva, szimeringelve..... egy jó ideig nem kell rá költeni. Jah és igazad van én is halottam már olyan 9-esről amit haver kipróbált és nem fogott szart sem a féke... jah, van olyan is.


A kicsit nem adtam még el, jön a nagy mellé. Azt ráér mellette várni a következő gazdáját.
szarházi
halló.Motorozik valaki ma?
gixxit eladtad?
Sikerült elpasszolni a Suzukit?
A kerékcsapágy még nem gáz 1 óra kicserélni és 5ezres tétel ellenben jó alkutárgy lehet.
Fazi!
Ezt keresd!
Szia nem akarok okoskodni ,de ha van lehetőséged mielőtt meg veszed,próbálj ki egy másik 9-es t is viszonyítás kép.fékek,kuplung,kormány csapágy,váltó.ezzel nem aszt akarom mondani ,hogy rossz az amit meg akarsz venni.Tapasztalatból írom volt olyan amelyiken volt fék de semmit nem fogott az első.A kormány csutkán 50 km sebességnél ütést ne érezz mert ha van ilyen az akkor kerék csapágyas.üdv
Jól van srácok meggyőztetek! Tegnap megdumáltuk! Jövőhétvégén hozom el!
Látom túl élted a víkendet.
Ha sikerül eladni és sikeres lesz a munka majd akkor veszek másikat.
Volt 1 józan pillanatom és kitaláltam valamit és kéne a készpénz.
1. estét
csá mindenki itt még van élet ?
Az enyémben is 64000 km van. Szinkron, hézag, olaj...ez a három fontos és akkor nem lesz baj. Nem mondom, hogy nem fogsz rá előbb-utóbb költeni, mert a hatdugós tokicoban előbb-utóbb elfáradnak a karmantyúk, fékmunkahengert se árt cserélni akkor már (ez utóbbi mondjuk a kisebb tétel). Sajna nekem is le van kopva a hátsó lengő lánc felőli oldalán a festék pont a lánc alatt egy kis sávon. Valami maró anyaggal takaríthatták róla a dzsuvát, azért ilyen - de nem én csináltam, hanem már az előző tulaj is így vette. Ha zavar, át lehet ködölni, nem nagy ügy. Inkább a felniről pattog a festék, ezért óvatosan kell bánni a biztonsági láncokkal meg lakatokkal.

Amúgy 100 000 mérföldet futott (azaz 160000 km-t) futott zx9-ről is hallottam már.

(Előbb-utóbb persze kell rá locsolni a pénzt: tűszelep és fészek, felhasználástól függően léptetővilla, ha esetleg kidobálja a sebességet). De ezek mind orvosolhatók.
hallgass a tapasztalt 9-es tulajokra
Az enyémben 50 km híján 70000 van benne és semmi gondom. Minden évben olaj ,szűrők csere, szinkron ,szelep beállítás. Ha normálisan használod és gondozod akkor simán elgurul még jó pár évet. Plusz amiket hirdetnek 30 ezer km rel azokban is több van. nyugodtan vedd meg.
100.000-et simán el kell mennie!Többet is!
A festékprobléma sztem abboladódik hogy ráfolyattak valamit az marta le,,,,magától nem fog lepattogni!Ha nem eszi az olajat akkor még jobb! Ne rinyálj,az enyémbe is 57000 van,,megy mint állat,,olaj alig fogy,,,,láthatod hogy néz ki!
ÁMEN!
vedd meg a 9-est.Szebb és nem jön veled szembe az utakon egy túra alatt 100 zx9. Én megvenném a haverodét simán.Annak tudod a múltját és azt is tudod hogy mikor mit cserélt benne.