Igyekeztem minden serto felhangot elkerulni, persze mindegy lett volna, mert ugy sem tudok olyan megyet beirni, hogy valaki ne akarna lejatszani velem. Hany kilo vagy?
Igazad van, Kilencfan, ugyanígy vagyok vele én is. A ZX-9-est meg az 1000RR-t is a németektől hoztam, a Vectrát és a Calibrát pedig Svájcból.
Egy gyerek pl. azért nem vette meg az egyik kilencesemet, mert 28000 km volt benne, és még nem volt rajta cserélve a vezérműlánc, ezért majd neki kell, és az drága. Van tán 8.000 Ft is... Ilyenkor mondtam azt, hogy nagy az Isten állatkertje, és túl alacsonyan van a kerítés. Új dugókat nem kellett volna ajándékba adnom?
Balfasz!
A karbik alján van leeresztőcsavar, hamar meg tudod oldani a dolgot. Próbáld meg kimosni a levegőszűrőt hátha segít.Nekem a CBX-em akkor füstölt, amikor a végét járta, a Skodám meg akkor füstült barnát, amikor a pillangószelep tengelyénél falsot szívott. Csere után megjavult. Próbáltam előtte fúvókacserét, co-s beállítást, stb. a karbicsere volt a legolcsóbb, és végleges megoldás.
A németek tényleg korrektek, ők a motor hibás részéről mindig tájékoztatnak, lefényképezik a törést, csúszást, de kinn már drágább a motor, mint itthon.
Ez igaz. Csak nálunk a nagyon lóvés is átakar kúrni, meg a nagyon csoró is, meg a félgazdag meg a félcsoró is Tisztelet a kivételnek. Németeknél ebben is más a pálya.
Orszagon belul is valtozik a hozzaallas. Gyor-Moson-Sopron megyeben egesz mas az emberek elkepzelese a "jo allapot"-rol, mint pl. Borsod megyeben, ne adj Isten Szabolcs megyeben. Ez ertelem szeruen az anyagi lehetosegekkel van szoros osszefuggesben.
Nálam is a német-svájc kettős vezet aztán jönnek pl az olaszok és jól lemaradva a hazai mezőny. Persze szélsőséges példák akadnak mindenhol, de a nagyátlag ezt a képet tükrözi.
A gorogokon senki nem tesz tul. Egyik-masik szigetre beviszik a motort es ezt kovetoen mar csak egyetlen egy dologgal foglalkoznak: tankolnak bele. Ha valami letorik pl. index, akkor ugy marad, enelkul is megy a motor. Ha elhagyjak az ulest, akkor anelkul mennek. Ha olyan meghibasodas tortenik, ami miatt nem lehet menni a motorral, akkor buhera modon megoldjak. Pl: az elszkadt gazbowden helyett, kocsi gazbowdent mahinalnak bele, vagy drotot, vagy madzagot, de semmikeppen nem uj belevalo gazbowdent. Lattam egy Hayabusa-t elszakadt uleshuzattal, ossze vissza torve. Omlott az olaj a fekbol, szerintem nem fogott egyik sem. Szet volt rohadva a lanc, ami mar megette a lanckereket, stb. A kolcsonzos motorok sem voltak sokkal jobbak.
Mondom a másik végletet: egy 636-ost hoztam a taljánoktól, és az ökör állat macskazabáló nem cserélte ki a hátsó fékbetétet, hanem elkoptatta a vasat is, és kifordult a dugó a nyeregből, szétb@szta a tárcsát, a fékolaj "felpolírozta" a felnit, szétmarta a gumit, stb.
Én a németekre esküszök, ők elég lelkiismeretesen betartják a szerviz-intervallumokat, és nem spóroják a pénzt a minőségi alkatrészektől - mint a magyar "motorosok" zöme...
13-mat én raktam bele Egy Honda-szalonból vettem ahol átnézték, továbbá a szerelőbácsi is megkamerázta: gyári vezérműlánc, lánc, fogaskerekek stb. A vezláncfeszítő az alap 5 klikkből most a 7-en van. A 20-ból (Ugatnak az olaszokra, de én a magyar userektől/eladóktól tartok a legjobban. A szart is aranyként próbálják eladni. Csak benézek a hasznaltautóra és felbaszom magam, mikor a kép alapján is látszik, hogy mekkora kamu amiket irkálnak, többiről nem is beszélve) Az olajat nem eszi amennyit belenyomok 6000km után sem hiányzik belőle. Kipuff annyira kormos amennyire minden nyitottabb dob, egy vékony koromréteget van lerakódva. A füst az barna. Haverom AT-je csinált ilyet, de az nyáron is. De az erőtlen is volt. 150-et alig akarta vinni, később már a 140 is gondot okozott. Szétkaptam a karbit aztán kiderült, hogy a pilot csavar volt "spórra" állítva. Beállítottam a gyárira, utána újjászületett a gépezet Egy karbipucolás ráfér a gépre, asszem van még rá pár napom, míg kienged a föld fagya
Delip-nek is. Dupla lámpás ZX-9R ára alatt eladó. Ha hitelre kell, kb. 100,000 Ft-ért elvihető. Gári dobbal-áttételel viszi a 300-at, a blokkra adok fél év garanciát.
Lehet tömítés baja is. Azért nézd meg h mennyire kormos a kipufogó, mert lehet, hogy nem barna, hanem fekete a füst, a km.-re meg ne adj, met sok nepper visszapörgeti, meg egy 20 ezres festés után eladja sérülésmentesnek a motort. Én meg ha azt mondom, hogy karcos volt, ezek után azt hiszik, hogy tk. után helyreállítva. Az se mindegy hogy az a 27000 hogyan került bele. Sokan zúgolódnak a kintről behozott motorok miatt (kiv USA mert az jogos), pedig jobb állapotú motorok vannak kint, mint itthon. Nekem spec nem füstöl, a cső belső felülete világos barna 29000-nél, a 99-es kawám se füstölt 42-nél.
Reménylem 27ekm-nél még nem a pillangószelep-tengely a ludas. De amit te mondasz az is a szegény keverékre utal. Sebaj, majd úgyis lekapom a tankot és leengedem a karbikból a naftát. Átnézegetem a gumicsöcsöket, hátha ott szív falsot a drága
Sziasztok!Nekem is van szervíz könyvem hozzá. Bár azt nem tudom hogy konkrétan az a típus amit keresel az benne van e, de szívesen odaadom. Ja de német nyelvű!
Tud valaki valami üzletet lehetőleg Bp. környékén?
Egy gyerek pl. azért nem vette meg az egyik kilencesemet, mert 28000 km volt benne, és még nem volt rajta cserélve a vezérműlánc, ezért majd neki kell, és az drága. Van tán 8.000 Ft is... Ilyenkor mondtam azt, hogy nagy az Isten állatkertje, és túl alacsonyan van a kerítés. Új dugókat nem kellett volna ajándékba adnom?
Balfasz!
Ezt még lejátszuk
A németek tényleg korrektek, ők a motor hibás részéről mindig tájékoztatnak, lefényképezik a törést, csúszást, de kinn már drágább a motor, mint itthon.
Én a németekre esküszök, ők elég lelkiismeretesen betartják a szerviz-intervallumokat, és nem spóroják a pénzt a minőségi alkatrészektől - mint a magyar "motorosok" zöme...
A lámpájuk tuti megegyezik,de láttam már 636-ost olyan lámpával mint a 9-es,és ujjabbal is,nmem tudom mikior volt a váltás...
Még nem is volt ninjám csak bele voltam őrülve akkor ragasztották rám.