Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindenesetre gratula, ha bevállaltál egy TK-s motor, újraélesztését Ehhez én cseppet nyúl lennék, legyen akármilyen óccsós is
Igen, ott van. Totálkárosan vettem a motort, kellett vennem új kábelköteget is, de persze nem volt rajta egy relay sem, csak az üres csatlakozójuk.
A másik dolgot majd priviben megbeszéljük.
Hijnye, ez nem hangik túl vidámnak

Hallani nem hallottam még a dologról, de legalább a leírásod alapján el lehet hárítani egy esetleges útközben felmerülő hibát Az AC relé egyébként a szerszámosrekesz mögött, közvetelen található.
Hallottál már ilyenről ZX9-nél? Bárcsak a Holdon lettem volna...
Hol jártál, a Holdon? Mi lenne a kérdés? Hány éves a kapitány?

Azok a régi szép idők...
Na, Kollégák!
Most tudtam csak netközelbe kerülni augusztus 9-e óta, úgyhogy ma olvastam vissza az addigi irományaitokat. Ha valakinek maradt valamilyen megválaszolatlan kérdése, az szóljon nyugodtan.
Bár nekem is lenne egy kérdésem Kilencfanhoz. Mégpedig az enyémen kijött egy olyan dolog, hogy csak alapjáraton ment a motor, fordulaton megállt. Rájöttünk, hogy AC pumpa a szar. A biztosítékja jó volt. Megcsináltuk ejtőtartályosra, rátettünk egy másik AC-t, és azzal is ugyanaz volt. Szóval az egyetlen megoldás az maradt, hogy AC kilőve, ejtőtartály, ez kiegészítve telitankkal. Aztán eladtam a vasat, és utána derült ki, hogy az AC-nek van valahol egy relay-e, és azt kellett volna cserélni. Ha valakinek jelentkezik ez a probléma, akkor húzza le a csövet az AC-ről, és dugja rá a benzincsapra. Ja, és legyen tele mindig a tank, mert ha a alacsonyabb a benzinszint, mint a karbik uszóháza, akkor jön a fulladás
Általában a gumi vagy a csapágy szokott lenni a baj forrása. Ha üt a tárcsa, akkor fékezéskor az elsőfékkar ütögeti a mutatóujjadat - lightos fékezésnél.
koszi VFR, hogy az en kerdesemre akaratlanul is valaszoltal : ]
most valaszoltad meg a nehany nappal ezelotti kerdesemet... ezekszerint a kerek kiegyensulyozatlansaga a ninjanal oda vezet, hogy menet kozben nem, de fekezeskor kemenyen raz. merthogy Te elrontottad a kiegyensulyozttsagot azzal, hogy mindent osszevissza forgattal. tipp: tegyel fel mindent jo iranyba es egyesulyoztasd ki a kerekedet. feltetlenul varom visszajelzesed, hogy mit tapasztaltal!
ZX9-ből állítólag a C a lejjobb, nekem is az volt szerencsére, "98-as. A FireBlade "93-tól "96-ig a legjobb motor volt. Gyengébb ugyan, mint a Kawa, meg kicsit csúnyább is, de attól függ, hogy mire akarod hasnyálni.
Te, várjál már!
900C a géped, és nincs hátul kapaszkodó! Nem gyanús ez egy kicsit? Se fogantyú, se lyuk a farokidomon! Most veszem észre...
Ja már írtad kössz!
Kell egy Dunlop 208 mi az e-mail-ed?
Nem használom a motort azóta de tavassza cserélve lessz minden legalábbis igy tervezem.
cseréld le mert szimeringet is cserélhetsz nem csak gumit
Hello!Nekem szálszakadásos az első gumim és fékezéskor beráz,de csak kis sebességnél ha neked is hasonló a hiba akkor nézd meg a futó felületedha huplis akkor meg van a gond.Eggyeltöbb ötlet.
slick ből van Mez, dunlop, pirelli ,michelin, bridgestone. 180 190 120/70 120 /60
Ütős gumim meg csak slick van. akad utcai gumim is , de ezek is mind vágottak 3 mm re .
schopi@zelkanet.hu a címem. a csuszásról meg csak annyit hogy hidegben minden gumi csúszik. Én még két hete motoroztam hétvégén és egyáltalán nem csúszott , sőt! még hidegben is viszonylag elég jól felmelegedett, felpuhult. a minta mélység 4-5 miliméteres ez kb 3 ezer km ig elég ,bár függ attól hogy ki hogy motorozik. 2 ezret simán el lehet menni vele közuton !
Fel kéne vennünk a kapcsolatot, mert nekem kellene egy nagyon ütős állapotú 208-as mintás Dunlop 180/55, vagy 180/60, (vagy 190/55). Nem tudom gyorsan elfogynak ezek a slick-ek? Meg állítólag hidegen jobban csúszik mint az utcai gumi. Add meg az e-mailed és nyomom a címet, persze ha küldöd utánvéttel.
Sziasztok!Nekem egy 2000 es ninjám van és nálam is volt a rázássasl probléma!Hát én a gumi hibáját kihagynám a problémák közül mert akkor nem csak fékezéskor lenne rázás!A tárcsákat mindenképpen meg kellene vizsgálni!Vedd le az egyik féknyerget, szigszalagozd fére hogy semmihez ne érjen hozzá és fékezd meg a motort(persze menet közben)Igy megtudod hogy ráz vagy nem, majd a másik oldalon is csináld meg!Szerintem ez nagyon csak tárcsahiba lesz!És ha kell tudok is szerezni!
Ezert nem vetem el a lehetosegedet, de elobb kormany csapagy csere/huzas... Vegulis az elso gumara igy is pikkelek, mert csuszik.
Azt azért én is modom, hogy én sem hittem el és a kormánycsapágy lazaságára fogtam a dolgot.
Aztán csak nem szűnt meg én meg még mindíg elképzelhetetlennek tartottam a gumi dolgot.
Aztán elkopott az elsőm, eljött a csere ideje és pikk-pakk megoldódott a problémám.
Én is inkább tárcsa problémára gondolok. Nekem is megkottyant a kormány, de meg vettem bele a csapágyakat. Cirka 15 pénz volt... Cimbivel gyorsban bele is dobtuk..
De alapból is vibrál, vagy csak fékezésnél?