Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ha jól veszem ki akkor a 98-99es az a C.
Én a 98-99es egylámpás modellben gondolkodtam (az a helyzet hogy nem nagyon vágom ezt a "B,C, D,E" tipus megjelölést hogy ez mire vonatkozik). Azért is kérdeztem rá erre mert engem mindenki eltanácsolt a 2000előtti(1lámpás) modellektől hogy azokkal gondok vannak. De gondolom annyira sz.. nem lehet mivel elég sok embernek van. Vagy még a másik esélyes cbr900rr "99es évj?! Szerintetek?
Eszembe jutott még két dolog.
A kormánycsapágy allergiás az egykerekezésre, a stoppie-ra meg a jobb hátsó lábtartó. Nekem szépen letört róla a kipuff felfogatás.
Upsz! OK! Igazad van!
Pontosítanék A 2000 utáni modelek az E jelűek, a D verzió a C (98-99, egylámpás) model német és svájci piacra gyártott változata. Annyival másabb a C-nél, hogy ezeknek a karburátorai fel vannak szerelve mágnesszeleppel (cut-off) ami a motor leállása esetén (pl. baleset) zárja a benzin útját a karbikba, így megakadályozza a petrol kifolyását.
Az biztos,hogy a B már csak kora miatt is rizikósabb vétel, mint a C.
Nekem "98-as C volt. Kuplungcsúszás szokott előfordulni (finnyás az olajra), a benzincsap tekerőkéje szokott lemaradni útközben, a gyújtáskapcsoló hajlamos tönkremenni, ha beázik. Én ezeket cseréltem - meg jó sok hátsó gumit
Az asszony még krosszozott is vele, és egy telószimmering-cserével megúsztuk
Ajánlom ezt a motort mindenkinek, én is tervezek venni mégegy "98-ast, mert még nem aludt ki a láng a szívemben. A vérem már Repsol színű, de vannak még benne zöld foltok
Egyébként már láttam "99,"00,"01 -es repedt vázakat! A "99-es kormánynyaknál volt elrepedve , a "00 és"01-es vázak pedig a váz(detabox részén) bal oldalon belül egy függőleges repedés felülről lefelé! Aki nem ért hozá észre sem veszi! Ha javítják egy lemezt hegesztenek rá!( Mind a 3 motor Amerikából jött!) Azt nem tom ,hogy javították e a vázakat és azért repedt el vagy anyag fáradás miatt.Egyébként nagyon megbízhato szerkezet! A blokkja elnyűhetetlen!"99-től!Több ismerősömnek is van ! Nekem egy "94-es van de azzal is meg vagyok elégedve! üdv
Melyik típus érdekel? ZX 900 B vagy C ? A C típusnak csendesebb a blokkja mint a 2000 utáni D -nek! A D -nek zörgősebb a kuplungja! A 98 előtti B -nek a szívószelepei szarok! Ennek a blokkja is más! A ZXR 750 -ből csinálták! Egyébként az egész motor más!
Helló mindenkinek!
Tudnátok nekem segíteni abban a kérdésben: hallottam hogy a 2000előtti zx9r-eknek vannak bizonyos tipushibái, ill.gyári betegségei, meg hogy elég csörgős a motorjuk. Igaz ez? És ha igen mik ezek a hibák?
majosháza:0624/486-129
műanyag versenyidom:0620/9427240
Hali!

Valaki nem tud 98-as ZX9-hez alsó idomot? /hasidomot/ Vagy vmi oldalt,ahol van utángyártott!Ha tudtok,légyszi segítsetek!Köszönöm!
Akkor ott találkozunk!
Csak az én tervem, még nem forrta ki magát ennyire.
Az útvonal: Debrecen--bécs--németben alvás--Paris--másnap is aztán alvás--Monaco egybekötve Marseille-jel megpihennénk a Horvát határ környékén--Pénztől-kedvtől függően strandolás pénzköltés--Mo. Kb. 4000 km, egy hét, meg olyan 200,000FT Jún-Júl. környékén.
Én is ilyesmit fontolgatok, szintén a barátnőmmel!
Ja és nekem is volt aprilliám.
Gondolom hogy nem te voltál aki felcsalt lillára, nem is ezt írtam, bocsánt, ne sértődj meg, csak ez a 2 dolog kötődött a VFR-hez. Szóval a kilencesnek a gyári elejét akartam eladni alkudoztak is rá egy páran, aztán nem vitték el. Most egyben adnám a motort, aztán néznék valami törött elejű gépet a fordított telóhoz. Tavasszal úgyis sok ilyen lesz:-).Ha meg megmarad az se gáz, úgyis akarunk menni Franciaországba megnézni valami 300 méter magas vasat a barátnőmmel, arra meg nincs jobb sportmoci, mint a gyári kilences. Kényelmes, jól fogyaszt, nagyon jó a szélvédelme, bár sztem ezt te is tudod. Napi 900 km van betervezve.
Az a VFR nem én voltam :)
zx9hez való alkatrész volt?
Vagy a másik lehetőség: volt 1 FZ6-os yamahám, és felhívott a tulaj Lilafüredre hogy nézzük meg, csere így + úgy, aztán mire felértünk elkelt a VFR, vagy elált a tulaj a cserétől de az a lényeg hogy egy jót motoroztam a bükk-ben, és sohase láttam a VFR-es fazont...
Úgy volt hogy eladom a motor elejét+ a faridomot, mert ki akartam cserélni, aztán nem volt rá komoly érdeklődő, és maradt minden a régi. Ha valakit érdekel fordított elej kerékkel, fékkel, meg egy egyűléses mv F1000 faridom csörögjön.
Nem érdekel valakit 9-esre való komplett AKRAPOVIC Titán rendszer? 94"-97" Occson adom!
Seducertt! Ismerős a számod valahonnan. Valami alkatrészügyben volt dolgunk egymással!
Az ára a taxos ár alatt 35%-kal, személyesen megbeszéljük. Tel:70/520-4856
Igazából nincs kihasználva a motor. Előző évben egy km-t se ment, most meg csak egy hónapot jártam vele. Az első gumiban (BT014) 3000 van, nincs kijárva, a hátsó kopott, tudok intézni helyette másikat. A lánc még egy 10-est elmegy, a gyári áttétel van rajta. A festést azért csináltam, mert karcos volt a motor (le van fényképezve, megvannak a levett matricák), de egy kicsit elbasztam a maszkolást, ha kell ingyé kijavítom (két 3szöget kell csak belefesteni), csak jól jönne egy kis segítség a szétszedés-összerakásnál, matricára sajnáltam a sok pénzt, most már ígértek egy tizesért is szettet, lehet h ki is fogom cserélni, mivel nincs rálakkozva a mostani. Tankon, hátsó idomon gyári fényezés van. A lábtartó át van alakítva túrásra, mert nem fért el a tank mellett a térdem (10 perc alatt visszarakható), de így kényelmesebb, és ugyan olyan magasan is van. Túraplekó, ledes index, fém fékcső, rendszámtábla tartó cserélve, carbon betétek, stb. Tervbe volt véve egy egyűléses MV faridom is, de csak a polcon pihen. Olajcserét segítek megcsinálni, ha komolyan érdekel, és akkor tudod mi lesz benne. Karbiszinkron is meg volt csinálva. Ez még a kapaszkodós 6 dugós fékkel rendelkező változat. Kaptam a havertól egy viper sportdobot, azt is fel tudjuk rá rakni, én a gyárival használtam. Nem füstöl, nem csörög, nem zörög, nem vagyok kereskedő, de a blokkra fél év írásos garit tudok adni. Amúgy fényezést vállalok debrecenben, hozott anyaggal (festék), de csak tavasztól őszig. kb. 5000/elem.
Nekem volt 99-es zx9-em, most 2002-es van. Szerintem ez jobb egy fokkal. Finomabban reagál a gázra, kevesebbet fogyaszt, és végre is többet megy. Mondjuk 13000-rel kevesebb is van benne. És szebb is
Csövi!
Mennyi lenne az utolsó ára? Miért akarod eladni? ÉS miért festetted az elejét (perec volt)?
Gumik,lánc, olajcsere ilyesmi?
Bocs hogy ennyit kérdezek csak érdeklődöm.