Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

En nem tartom valoszinunek a magyarazatodat, bar nem zarom ki. En abszolut mechanikai problemanak erzem, ami joval 80 alatt jelentkezik. Mar 40-50-nel is megvan. Ha suly problema lenne a kereken csak ereznem a vibraciot maskor is, nem csak fekezeskor... De maskor nem erzem. Viszont akar hogy probaltam figyelni a fekkaron sem erzek pumpalast, mar ammennyire meg tudtam allapitani a remego kormanyon keresztul. Mondjatok meg otleteket....
He-he. Mondom a megoldást.
Nekem is ez volt, nem akartam elhinni, hogy ilyen egyszerű a dolog.
Szerintem rendesen kopott az első gumid.
Ezt le kell cserélni és CENTÍROZÁS.
Ha nem kopott lehet, hogy elhagytad az ólmot róla,lehet csak újra kell centírozni.
Nézd meg a felnidet nem verődött e be egy kátyútól.
A lényeg, hogy a CENTÍROZÁS nem pontos.
Én is gondoltam a kormánycsapágy, féktárcsa, fékbetét, mindenre.
Mondjuk a tünetek közül Te a 80-tól megjelenő vibrációt nem írtad.
Ez nálam 80-180-ig volt. Felette teljesen megszűnt.
Első gumi csere és CENTÍROZÁS a fékezéskor a remegés 70%-ben megszűnt.
Menet közben pedig teljesen.
Tudtommal 2003-ban már nem volt ilyen gond. Akkor a kormánycsapágy lesz.
Errol nem tudok semmit, csak annyit olvastam, hogy a tul kemeny betet okoz ilyesmit nemely Ninjanal. Ebben lehet is valami, mert a tapasztalatom az, hogy kis fekeronel erosebb a remeges, ami a fekero novelesevel csokken. De nem szunik meg soha (csak ha blokkol a kerek). Tok jo betetek vannak benne, ugyhogy egyelore nem volt szivem masik garniturat venni. Ertelem szeruen eloszor a kormany csapagyat huzom meg/cserelem - nem tudom, hogy konuszos-e - de gondolom igen, mert kontraanyas megoldast latok kivulrol.

Az enyem a 2003-as tipus, a forgamiban 2004 szerepel gyartasi evkent. Abban az evben mar jott a ZX-10, ugyhogy az enyem amolyan Last Ninja.
A Tied nem a gyári hibás sorozat? Asszem 2000-2001-ig volt két évjárat aminek remegett az eleje fékezés közben.
Sziasztok! A fek problema nalam is megvan. Amikor fekezek remeg a motor eleje. Mitol? Mi a gyogyszer? Az biztos, hogy a kormany csapagyam log egy picit, de nem tartom valoszinunek, hogy attol van. Azert gondolom ezt, mert nem ez az elso motor alattam, aminek log a kormanya, de ez az elso ami remeg, mikor fekezek.

Javaslat?
Hajrá
úgy másfél éve az enyém, most kicsit rendbe teszem, az új fényezés nagyon baba, a szíve sirály, már csak a felnik, az elektronika meg a gumik vannak hátra.
12 a hátsó első 6 pénz
Kellene nekem első féktárcsa zx9 re (99)! Kicsit üt az egyik... Állatira tud zavarni...
Hogyé kilaja? Publikus?
kilencfan ! neked tudnám javasolni a slick gumit vágottan .
Köszi!

Tavasszal már biztosan csereérett lesz a hátsó Diablom. Mondjuk én új gumiban szoktam utazni (van egy ócsósított kontakt), de természetesen nem vagyok a pénztárcám ellensége Így csupafül vagyok minden jó ajánlatra
kilencfan ! ha gumi kőőő csak szójjá!
Akkor indulhat az "ismerd meg motorodat" akció Régóta van meg a ZX?
Leégett valamelyik kábel a kötegben, kinyírt még egy-kettőt, és a bónusz a gyújtáskapcsoló volt.
Kiváncsivá tettél Elektronyik fronton mi lehet ennyire macerás dolog?
Köszi, nagy érvágás lesz, jó nagy rumlival!
Eh-eh Sok sikert a műtéthez
istenkirálycsászár vagy apukám! thenks!
Küldtem, kaptad?
Sziasztok! Akét kerék legyen veletek! Égető szükségem lenne kawa zx9r, 97"-es elektromos bekötési rajzra! Aki tud valamit, legyenszives infót küldeni a muki-motors@t-online címre. Előre is köszke!
Simán el tudnám hinni, hogy sokkal több van benne.
A másik, hogy az enyém egyszer már kiflibe volt törve.
Tehát ha új műszert kapott, vagy már rendesen lehasznált tárcsákat tettek rá, simán le lehet rágva ennyire a tárcsa.