Igen,50 alatt nem igen akar lenni!Átalakítani nem szeretném,mert pont a dupla lámpás tetszik,meg ehhez van meg a fejidom is...Mindegy,keresgélek tovább,van már pár tel.számom,ahol érdeklődhetek,meg próbálkozom az ebayon tovább!Amerikában minden van hozzá,nem is túl drágán,de hát mire idekerülne....
Azért köszi!
Szia DR.VFR
Írtad,hogy tudsz alkatrészeket olcsón!Tudnál lámpát szerezni zx9-hez,2000 utánihoz?Itt ott találni,de elég drágán.Ha tudnál segíteni megköszönném!
Nekem meg lesz egy fejidomom eladó,szintén 2000 utánihoz,nagyon jó állapotban,egy pici javítás van rajta az egyik index helyénél.Metálkék,szép,gyári festéssel,csak a javitás helyén kell ujrafesteni....
A képen már az új fejidom van, a régi a bukfenckor ripityára tört. Lámpa, tükör, műszerfal, plexi, minden odalett
Köszi a segítséget, én is tudok alkatrészt. Szerintem mindenkitől olcsóbban. Festéssel együtt két hét alatt rendbe lett hozva a gép, aztán nyáron el is kelt - sérülésmetnesként
Haynes Manualom van, ZX-9R/ZX-7R "94-"00 abban megtalálható a B-s is fulleffekt Esetleg, ha az megfelel csinálok egy B-s fényképalbumot , ha rám tör az alkotókedv Karcsikor
Ez kééész
Kanóc
Amúgy rendesen beszoptam vele én is, mert amikor megvettem a D1-est totálkárosan, akkor le volt vágva minden vezeték, ami a vázból jön előre. Tehát ami a műszerfalhoz meg a lámpához+indexekhez megy. Vennem kellett egy új tyúkbélköteget, és amikor nagy boldogan elkezdtem beleműteni a Nyinnyába, akkor meglepődtem. Úgyhogy végülis annyi lett, hogy az utólag vett kötegről levágtam a két szálat, és átforrasztottam az eredeti kábelkötegre. Rendesen megcumiztatott a német gazdi, hogy a nyaka nyúljon meg...
Igen-igen Én is lelkesen hittem az úszóház melegítés elektromos voltáról. A Motor Revü akkor aktuális számában is külön kitértek erre a dologra, képpel is ilusztrálva. Aztán mikor élesedett a gépvásárlás, akkor jobban utánanézve a dolgoknak derült ki, hogy semmi köze a kanócoknak a fűtéshez Pedig még el is voltam keskenyedve, hogy az enyémről olasz eredete (szánsájnbugi) miatt lehagyták
zx900C természetesen! Az enyém is az,... Kapott már eleget. A szerelő meg azt mondta, hogy gyönyörű állapotban van. Mostmár vigyázok is rá, mert meghálálja. Az ég világon semmi baj nincs vele. A repsol oil nekem nem vált be, kicsit csúszott a kuplung, de ez a castrol tökéletes. Én raktam rá dupla lámpás idomot, mert szerintem szebb..... Szerintem egy nagyon jó motor.
"Ülésre húzott reodeókapaszkodó"
Az enyém végülis D1-es volt, és a német forgalmi szerint eredetileg 100LE-re le volt fojtva, mert a deutsch-oknál csak úgy lehett megoldani az első forgalomba helyezést.
Az a karbikhoz csatlakozó négy vezeték meg a sok marha szerint az előmelegített úszóházhoz viszi az áramot, hogy szívató nélkül is induljon
A karbisor úszóházáihoz csatlakozik 4 db vezeték, ez a legszembetűnőbb különbség Az égvilágon semmit sem befolyásol, nem lesz tőle se jobb, se rosszabb a moci. Ez csak egy biztonsági előírás miatt van. Inkább arra kell figyelni, hogy a német és svájci piacra gyártott gépek előszeretettel vannak lefojtva 98 lóerőre. De ahogy a Kawát ismerem maximum más karbifedelet kell rávarázsolni és már nyihog is a maradék ménes
Jah még egy előny a Kawánál, normális utaskapaszkodó (tudom, nem ott kell + blablabla, de egy ülésre húzott rodeókapaszkodónál azért sokkal-sokkal többet ér
Na igen az eredeti elképzelésem egy dupla lámpás zx9volt.De rá kellett jönnöm hogy az nem fog ösze jönni anyagilag a tavaszra.Márpedig kell valami vas a szezonra mert most épp nincs! Mivel amilyet tudnék venni az kissé gatya állapotú, akkor meg inkább veszek régebbit de jót. Azért még ki fogok próbálni egy cbr900RR-t is. Bár a legendás kényelem miatt a mindenképp kawához húz a szívem, ugyanis az nekekm is fontos lenne mivel gyakorta 2 személyel is lesz használva. Az hogy nem olyan finoman jár a blokkja az nem gond, csak ne kelljen rákölteni a gatyámat is havonta alkatrészekre.
Ja igen miről lehet felismerni a C1-C2 és a D1-D2(német svájci) közötti különbséget egyálltalán van valami lényeges?
Nekem Honda után volt Kawám, majd újra Honda. Féltem a Kawától, de utólag azt kell mondanom, hogy amennyivel drágább a Honda (hasnyáltan), annyival nem tud többet. Nekem is visszahúz a szívem a ZX9-hez. Na, hosszú még a tél!
ZX9-et vegyél! Gyarapítsd a bandát!
Én is ebben a cipőben jártam pont. ZX-9C vagy CBR900RR 98-99? A Kawa szerintem, az egyike a legkényelmesebb (elöl-hátul) sportmociknak amit gyártottak valaha. Nekem ez nagyon fontos szempont. A ZX erősebb, és gyorsabb az RR-nél (ez már nem annyira fontos, de a fene bánja Motorikusan az RR legendásan strapabíró, de nem kell szégyenkezni a ZX-nek sem. A Honda duflalámpás a Kawi csak szimpla. A CBR-en a szívás az első 130/70-16 gumi (beszerzés, billegősség) A Honda szebben jár, kisebb mechanikai zajjal, a Kawa az nyersebb, de már messze finomabb, mint a ZXR alapú B model. De van aki azt szereti, ha zörög, kalapál, csattog van aki meg a villanymotoros járást részesíti előnyben Mindkét gép jó választás tessék kipróbálni mindegyiket és választani
Szerintetek létezik ez a Képes Motor Tranzakciós szolgáltatás?
Motor vásárlás ürügyén hivatkoznak rá.
Itt hirdették a Képesmotoron, de angliába van a motor
Utalni kellene a pénzt ennek a "szervezetnek" és utána küldik a mocit, és ha visszaigazolok kifizetik a pénzt!
Erős a gyanum hogy kamu az egész!
álam még bírja mindkettő Pedig szeretnék (jól) kerekezni meg sztoppizni, csak nem tudok Így a talajfogások elöl-hátul eléggé keményre szoktak sikerülni. Szóval bírja még a kiképzést az öregcsótány
Ma kiszuperáltam a gépből az akksit, előtte még megjárattam, oszt adtam neki pár kövéret, amit szép barna pamacsokkal hálált meg. Ha jól tudom a barna füst, a helytelen (túl szegény) levegő/petrol arányra utal. Van benne dynojet-szet, ami a gyárinál 5 századdal nagyobb főfúvókákat (+ más fúvókatűket) tartalmaz és mégis. Alul biztosan több kakaót kap így, mint gyárilag, ez beszerelés után azonnal érezhető volt, valamint felül is egy cseppet erősödött. A Fogyasztás is megugrott kb fél literrel hasonló használat mellett. Idáig nem tapasztaltam ezt a szmokizást
Azért köszi!