Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen,50 alatt nem igen akar lenni!Átalakítani nem szeretném,mert pont a dupla lámpás tetszik,meg ehhez van meg a fejidom is...Mindegy,keresgélek tovább,van már pár tel.számom,ahol érdeklődhetek,meg próbálkozom az ebayon tovább!Amerikában minden van hozzá,nem is túl drágán,de hát mire idekerülne....
Azért köszi!
50-től indulnak. Alakítsd át C-re, mert abba 35-ért is van lámpa
Szia DR.VFR
Írtad,hogy tudsz alkatrészeket olcsón!Tudnál lámpát szerezni zx9-hez,2000 utánihoz?Itt ott találni,de elég drágán.Ha tudnál segíteni megköszönném!
Nekem meg lesz egy fejidomom eladó,szintén 2000 utánihoz,nagyon jó állapotban,egy pici javítás van rajta az egyik index helyénél.Metálkék,szép,gyári festéssel,csak a javitás helyén kell ujrafesteni....
Reméljük az új tulaj nem olvassa ezeket a sorokat.

Erre mondják, hogy a tudatlanság áldás.
A képen már az új fejidom van, a régi a bukfenckor ripityára tört. Lámpa, tükör, műszerfal, plexi, minden odalett
Köszi a segítséget, én is tudok alkatrészt. Szerintem mindenkitől olcsóbban. Festéssel együtt két hét alatt rendbe lett hozva a gép, aztán nyáron el is kelt - sérülésmetnesként
Az enyém hasonló volt a balesetem után.
Csak nekem az eleje is komolyan megtört.
Ez de szar érzés.

Ha kell segítség alkatrészekben szóljál.
Az utóbbi időben a gépem kapcsán rendesen benne voltam a témában.

Neked meg a neved magáért beszél
Honnan kaptad?
Antikolt ... Na jó ez nem annyira vicces.
Nicsak, mit találtam
Ti sose vegyetek talajmintát
Okés, igyekszem
Megköszönném!
Ke? Mösziölökapadonmádámsikítdetűr?

Haynes Manualom van, ZX-9R/ZX-7R "94-"00 abban megtalálható a B-s is fulleffekt Esetleg, ha az megfelel csinálok egy B-s fényképalbumot , ha rám tör az alkotókedv Karcsikor
Hali! Nincs valakinek véletlenül Service Manual -ja a ZX 900 B típushoz? Nekem van egy francia nyelvű ,de hiányos! Nem teljes! Meghát FRANCIA!
Ez kééész
Kanóc
Amúgy rendesen beszoptam vele én is, mert amikor megvettem a D1-est totálkárosan, akkor le volt vágva minden vezeték, ami a vázból jön előre. Tehát ami a műszerfalhoz meg a lámpához+indexekhez megy. Vennem kellett egy új tyúkbélköteget, és amikor nagy boldogan elkezdtem beleműteni a Nyinnyába, akkor meglepődtem. Úgyhogy végülis annyi lett, hogy az utólag vett kötegről levágtam a két szálat, és átforrasztottam az eredeti kábelkötegre. Rendesen megcumiztatott a német gazdi, hogy a nyaka nyúljon meg...
Igen-igen Én is lelkesen hittem az úszóház melegítés elektromos voltáról. A Motor Revü akkor aktuális számában is külön kitértek erre a dologra, képpel is ilusztrálva. Aztán mikor élesedett a gépvásárlás, akkor jobban utánanézve a dolgoknak derült ki, hogy semmi köze a kanócoknak a fűtéshez Pedig még el is voltam keskenyedve, hogy az enyémről olasz eredete (szánsájnbugi) miatt lehagyták
zx900C természetesen! Az enyém is az,... Kapott már eleget. A szerelő meg azt mondta, hogy gyönyörű állapotban van. Mostmár vigyázok is rá, mert meghálálja. Az ég világon semmi baj nincs vele. A repsol oil nekem nem vált be, kicsit csúszott a kuplung, de ez a castrol tökéletes. Én raktam rá dupla lámpás idomot, mert szerintem szebb..... Szerintem egy nagyon jó motor.
"Ülésre húzott reodeókapaszkodó"
Az enyém végülis D1-es volt, és a német forgalmi szerint eredetileg 100LE-re le volt fojtva, mert a deutsch-oknál csak úgy lehett megoldani az első forgalomba helyezést.
Az a karbikhoz csatlakozó négy vezeték meg a sok marha szerint az előmelegített úszóházhoz viszi az áramot, hogy szívató nélkül is induljon
Thanks az infót!
A karbisor úszóházáihoz csatlakozik 4 db vezeték, ez a legszembetűnőbb különbség Az égvilágon semmit sem befolyásol, nem lesz tőle se jobb, se rosszabb a moci. Ez csak egy biztonsági előírás miatt van. Inkább arra kell figyelni, hogy a német és svájci piacra gyártott gépek előszeretettel vannak lefojtva 98 lóerőre. De ahogy a Kawát ismerem maximum más karbifedelet kell rávarázsolni és már nyihog is a maradék ménes
Jah még egy előny a Kawánál, normális utaskapaszkodó (tudom, nem ott kell + blablabla, de egy ülésre húzott rodeókapaszkodónál azért sokkal-sokkal többet ér
Na igen az eredeti elképzelésem egy dupla lámpás zx9volt.De rá kellett jönnöm hogy az nem fog ösze jönni anyagilag a tavaszra.Márpedig kell valami vas a szezonra mert most épp nincs! Mivel amilyet tudnék venni az kissé gatya állapotú, akkor meg inkább veszek régebbit de jót. Azért még ki fogok próbálni egy cbr900RR-t is. Bár a legendás kényelem miatt a mindenképp kawához húz a szívem, ugyanis az nekekm is fontos lenne mivel gyakorta 2 személyel is lesz használva. Az hogy nem olyan finoman jár a blokkja az nem gond, csak ne kelljen rákölteni a gatyámat is havonta alkatrészekre.
Ja igen miről lehet felismerni a C1-C2 és a D1-D2(német svájci) közötti különbséget egyálltalán van valami lényeges?
Nekem Honda után volt Kawám, majd újra Honda. Féltem a Kawától, de utólag azt kell mondanom, hogy amennyivel drágább a Honda (hasnyáltan), annyival nem tud többet. Nekem is visszahúz a szívem a ZX9-hez. Na, hosszú még a tél!
ZX9-et vegyél! Gyarapítsd a bandát!
Én is ebben a cipőben jártam pont. ZX-9C vagy CBR900RR 98-99? A Kawa szerintem, az egyike a legkényelmesebb (elöl-hátul) sportmociknak amit gyártottak valaha. Nekem ez nagyon fontos szempont. A ZX erősebb, és gyorsabb az RR-nél (ez már nem annyira fontos, de a fene bánja Motorikusan az RR legendásan strapabíró, de nem kell szégyenkezni a ZX-nek sem. A Honda duflalámpás a Kawi csak szimpla. A CBR-en a szívás az első 130/70-16 gumi (beszerzés, billegősség) A Honda szebben jár, kisebb mechanikai zajjal, a Kawa az nyersebb, de már messze finomabb, mint a ZXR alapú B model. De van aki azt szereti, ha zörög, kalapál, csattog van aki meg a villanymotoros járást részesíti előnyben Mindkét gép jó választás tessék kipróbálni mindegyiket és választani
Sziasztok!

Szerintetek létezik ez a Képes Motor Tranzakciós szolgáltatás?
Motor vásárlás ürügyén hivatkoznak rá.
Itt hirdették a Képesmotoron, de angliába van a motor
Utalni kellene a pénzt ennek a "szervezetnek" és utána küldik a mocit, és ha visszaigazolok kifizetik a pénzt!
Erős a gyanum hogy kamu az egész!

Na ki mit szól?
/Kawasakiról lenne szó/
1994-97: ZX900B1-B4
1998-99: ZX900C1-C2 , német és svájc D1-D2
2000-01: ZX900E1-E2
2002-03: ZX900F1-F2
álam még bírja mindkettő Pedig szeretnék (jól) kerekezni meg sztoppizni, csak nem tudok Így a talajfogások elöl-hátul eléggé keményre szoktak sikerülni. Szóval bírja még a kiképzést az öregcsótány

Ma kiszuperáltam a gépből az akksit, előtte még megjárattam, oszt adtam neki pár kövéret, amit szép barna pamacsokkal hálált meg. Ha jól tudom a barna füst, a helytelen (túl szegény) levegő/petrol arányra utal. Van benne dynojet-szet, ami a gyárinál 5 századdal nagyobb főfúvókákat (+ más fúvókatűket) tartalmaz és mégis. Alul biztosan több kakaót kap így, mint gyárilag, ez beszerelés után azonnal érezhető volt, valamint felül is egy cseppet erősödött. A Fogyasztás is megugrott kb fél literrel hasonló használat mellett. Idáig nem tapasztaltam ezt a szmokizást

Ennyit számítana a hideg levegő?