Oké zsoké, szerintem menni fog a dolog Különben, ha a balos utaskapaszkodót lefelé nyomod, a jobbost meg fefelé (egyszerre, természetesen) és megnyomod a kürtgombot, akkor a hátsó lámpatest oldalra kifordul és így gyerekjáték a csere. A Magyar Kávászáki ettől függetlenül bekaphassa
Brakelight simmering setből rendelj már léci nekem is egyet, mert tavasszal visszaülök a kilencesre, és ha újra előjön ez a típushiba, akkor ne kelljen hónapokat várni, mire megjön... Tudod, Kawasaki Magyarország Köszi előre is, ha megvan, majd valamelyik elérhetőségemen keress! De remélem, a beszereléshez nem kell levenni a hátsóülést, kivenni a lámpát meg kiterkerni az izzót Ja, meg kiszedni a régi szimmeringet
Hasonló típushibáktól mentes boldog új évet minden Kilencestulajnak, aki tudja, hol az akksi
Jól mondod Ez ügyben már írtam Akshiba, Fakenuba Furamuki Úrnak a Kwaki európai (holland) részlegvezetőjének, hogy méltányosságból a cég jóhírének védelmében, küldjenek egy brakelight simmering set-et, mert ez tényleg típushiba A visszarántórugón még egyezkedünk Bújjék
A féklámpaszimmering típushibája a ZX9-nek. Nagy gáz nincs vele, max a rendőr ad egy ötezres csekket, meg műszakin ne engedik át a motort. Meg esőben nem érdemes olyankor motorozni...
Akinek ilyen jellegű gondja lesz a Ninjájával, az keressen engem vagy Kilencfant, és segítünk orvosolni a problémát. Általában az E1-E2 modelleknél szokott előjönni! Ugye, Kilencfan?
- Nem kell semmit se megbontani! Két ujjal be kell nyúlni a kipuffogódob végén,
- és csak ki kell húzni az akksit. Ennyi az egész. Tavasszal meg visszatolni.
Ugye most viccelsz? A kipu tartókonzolokra van csavarozva és a vége a levegőn kívül közelében nincs semminek, még vezetéknek sem, nemhogy akksinak.
- Ha le kéne bontani az ülést, akkor hová ülnél?
- Ha le kéne szedni a tankot, akkor mibe tankolnál?
Ha ki kéne venni az izzót akkor mivel világítanál?
Ha ki kéne mosnod a ruhád akkor mibe öltöznél?
De az izzó ki szokott égni, a tankról le szokott jönni a fényezés, a ruha be szokott piszkolódni az akksi meg le szokott merülni. Szóval nem látom az összefüggést, hacsak nem...
Nem kell semmit se megbontani! Két ujjal be kell nyúlni a kipuffogódob végén, és csak ki kell húzni az akksit. Ennyi az egész. Tavasszal meg visszatolni.
Ha le kéne bontani az ülést, akkor hová ülnél? Ha le kéne szedni a tankot, akkor mibe tankolnál? God"s zoo is getting bigger ang bigger
Szia Dr. VFR. Most olvasgattam vissza fórumot és látom ám hogy eladtad a kilencesed. Biztos emlékszel rám, én is megnéztem és végül nem vettem meg. Hát örülök neki, most hogy kiderült hogy kétszer is talajmintát vettél vele Kicsivel drágábban (másfélszer annyiért) sikerült vennem egy 2003-as változatot ami karcmentes gyári volt. (Aztán el is estem vele de ez már más téma.)
voholnap elpévasom és írok
csácsá
Hasonló típushibáktól mentes boldog új évet minden Kilencestulajnak, aki tudja, hol az akksi
Akinek ilyen jellegű gondja lesz a Ninjájával, az keressen engem vagy Kilencfant, és segítünk orvosolni a problémát. Általában az E1-E2 modelleknél szokott előjönni! Ugye, Kilencfan?
- és csak ki kell húzni az akksit. Ennyi az egész. Tavasszal meg visszatolni.
Ugye most viccelsz? A kipu tartókonzolokra van csavarozva és a vége a levegőn kívül közelében nincs semminek, még vezetéknek sem, nemhogy akksinak.
- Ha le kéne bontani az ülést, akkor hová ülnél?
- Ha le kéne szedni a tankot, akkor mibe tankolnál?
Ha ki kéne venni az izzót akkor mivel világítanál?
Ha ki kéne mosnod a ruhád akkor mibe öltöznél?
De az izzó ki szokott égni, a tankról le szokott jönni a fényezés, a ruha be szokott piszkolódni az akksi meg le szokott merülni. Szóval nem látom az összefüggést, hacsak nem...
Ahh, ez most szarkazmus akart lenni?
- God"s zoo is getting bigger ang bigger
Ha le kéne bontani az ülést, akkor hová ülnél? Ha le kéne szedni a tankot, akkor mibe tankolnál? God"s zoo is getting bigger ang bigger
Ugye nincs harag?
jelölj be
Amúgy nem.