A Pilot sport nem furcsa. Egyszerűen egy kurva alattomos gumi. Matha gyorsan le tud hülni és elég nehezen melegszik. Közepes pályatempóra viszont jó lehet.Ott ugye folyamatos a terhelés.
Szigorúan az én véleményem.
Koszonom, bar en mar kiszamolgattam szamologeppel. Azert kerem: fehercapa380@freemail.hu. Neztem mar ra eredeti muszerfalat, itt az oldalon hirdeti valaki. Csak a fizut meg kell varnom...
Ragaszkodni fogok korabbi fogadalmamhoz: Metzeler gumi kerul majd fel a motorra (szerintem az a legjobb), de ez mar csak tavasszal. A Pilot Sport furcsa: kozuton csuszkaltam rajta a kicsi Z-vel is, palyan viszont nem tudtam belekotni, a gumi tovabb birta, mint a kicsi Z.
1. közúton nem annyira érdemes térdelni (szvsz), de te ismered a helyet ahol próbálkozol vele..
2. a futómű biztosan beállítható kedvezőbb viselkedésűre, de ebben max akkor tudok segíteni (némi olvasnivalóval), ha tudsz angolul
4. excel tábla segíthet pontosítani; 7R-t mikor lábon áthozta az osztrák (magyar volt még kb 10 éve) cimborám a vétel napján(?), ~285 körül mutatott neki és még nem állt meg a mutató. Nekem kezdetben 250 volt 5-ben, 6-ban már nem gyorsult semmit. Aztán hirtelen eszembe jutott, hogy esetleg be kéne hajolni a plexi mögé. :) Hely hiányában 280 lett.
Ha megadsz majd vmi elérhetőséget, akkor küldök egy excel táblázatot amibe beleírhatod a különféle áttétel adatokat és akkor pontos eredményt kapsz (1-6. fokozatok, szekunder, kerékátmérő a gumiméret alapján, e/h lánckerék-fogszám).
Nos, tegnap es ma tartottam egy rogtonzott palyanapot itt a kornyeken. A tapasztalatim:
1. Meg kell tanulnom sportmotorral kanyarodni. Balra le-le terdeltem, jobbra nem ment. Elol Bridgestone Battlax 014F, hatul Michelin Pilot Sprot. Igy vettem. Elol 2.3 bar, hatul 2.6. 5 esetben sikerult megcsusztatni, ebbol 4-szer az elso csuszott meg. Nem tetszik, hogy nagyon nagy suly tolja ki az elsot a kanyarbol, nagyon szokatlan egyelore. (kiultem, de talan nem elegge)
2. Maga a futomu nagyon jo, bar eppen a kritikus reszen (hatar fele dontve) voltam bizonytalan, billegett (pedig 190-es a gumi). Remelem ez csak az en hibam.
3. Ma melegebb volt, melegben jobban megy (ennek orulok, mert altalaban forditva szokott lenni). Hogy dogmelegben mi lett volna, nem tudom.
4. Vegsebessegre nem tudtam felgyorsitani a forgalom miatt es tkp. csak kalkulalni tudok, h mennyivel mentem. A fordulatszammero 14.500-ig van zold tartomanyban, ez tehat nem gyari. Az Internet tanubizonysaga szerint a ZX-6R-en kezdodik 14.500-nal a piros. Ez tehat valszeg egy 6-os oraja. Minthogy a fordulatot pontosan mutatja, vagyis 12.800-nal tilt, ebbol arra kovetkeztetek, hogy impulzusszamlalos megoldasu az ora. Ha feltetelezem, hogy a kilometerora is impulzusszamlalos, akkor - mivel a 6-os es 9-es ninja szekunder attetele eltero - a kilometeroranak viszont csalnia kellett. Az ora legtobbet 260-at mutatott. Megint csak Internet alapjan 2-fele 6-os szekunder-attetelt talaltam. Az egyikre atszamolva ekkor a valos sebessegem 270km/h volt. A masik szerint 303km/h. Bar nem dinamikusan de meg gyorsult a motor valamennyire. Emiatt - es azert mert szemre sem volt annyi - a 300 nem valoszinu. Magyaran a jo ora szerint kb. 270km/h-t mutatott volna. Itt meg gyorsult, de szerintem 290-ig nem maszott volna el. Ha ora nelkul kellene saccolnom, egy bo 250-t mentem. Tobbet nem hiszem. Gyanitom, hogy a patent Ninja valos sebessege se nagyon tobb 270-nel, amikor 290-t mutat, gondolom ennyit legalabb csal, de ezt most tegyuk felre, vegyuk a 290-es vegsebesseget az ora szerint.
Ha tehat 290 a vege, akkor meddig tart a kb. dinamikus gyorsulas es mikortol jon az, hogy mar csak vanszorog a mutato?
A motor milyenségét egy pályanapon lehetne lemérni, pl. a hungaroring (cél)egyenesében, természetesen az épp arra járó cbr-gsxr-yzf-zx példányhoz viszonyítva.
Én nem vagyok egy gyorsulgatós típus, de amikor néztük, a 7R-em jobban ment egy mint a teljesen széria 7R (enyém könnyebb a pályaidom miatt + full rendszer légszűrővel) mind gyorsulásban, mind végre. De nem érzem azt R1 után sem rajta, hogy nem húz jól.
Azért arra ne számíts, hogy orrba-szájba kerekezni fog gázra harmadikban. (Kettőben sem viszi túlzásba.) Ahhoz egy GSXR1000-et vagy hasonló literes mocit kellett volna venned. A Ninja 900 ccm-ből ennyire tellik. Teljesítménye a GSXR 750 szintjén van, csak nem kell annyira forgatni. Persze lehet segíteni a bevált, elöl -1 hátul +2 kombóval + dynojet. Full Muzzy"s rendszer 13 lovat ígér. Illetve létezik 998 ccm szett is, 13-mas sűrítéssel és 160 pacival hátsókeréken De ez lóvéban már elég durva, szóval értelme semmi, mert azért akasztasz egy ZX-10-est, ami alapból tudja ezt.
Ebben, mintegy 100 motor szervizkonyve van meg, 9-es Ninjabol pedig eppen a 98-99 evjarate. A teljes szett, 15 GB, azaz 4 DVD. En csak a Ninjaet toltottem le, ami 35 MB. Ha nem tudod letolteni elkuldom e-mailben. A szervizkonyv angol nyelvu.
Mas: feltoltottem nehany fotot a gepparkrol (eddig csak a Zertorrol volt kep), a Ninja is koztuk van. Akit erdekel, katt. Ma megkuldtem rendesen. Biztos vagyok benne, hogy nem tudja a gyari teljesitmenyt. Egy jo eros Z1000-es kepessegeivel bir. De nem veszett fejsze. Kompresszio ugyerzem van, a karburatorsor is egyben van, nincs szetkopva. Gatyaba razom telen.
a benzin egyertelmu, amiota letezik 98-as, semmi mast nem toltok a motorjaimba (ezalol csak VorosTerror, az oreg csepptankos Jawam kivetel - okelme mindennel megy, ami egheto anyag : ])
ha megnezed az adatlapom kb. sejted, miert vagyok hozza szokva ahoz, hogy elindul a motor. pl. az a 380-as CZ nem szarozott, a 80 kilomat ugy rangatta anno, mint a sz@rt... es a krossz ugye kezen huz (rant). eddig ismeretlen jelenseg volt szamomra, hogy egy motor seggre tol.
tudom, hogy bennem is van hiba, en csak tisztaban akarok lenni azzal, hogy jo a motor, amit vettem.
eddig 98-99 Ninjahoz sikerult szervizkonyvet letoltenem (nemet es angol is van). 2002-2003-hoz nem talaltam semmit. valaki hozzam tud vagni egyet?
Hát nekem csak zx7-em van de nem mondanám hogy gyenge igaz az enyémen is szinkronizálva van a karburátor új iridiumos gyertyák légszűrő takarítás és sport dob van .Amit észre vettem ez lehet hogy a 9-es nél nincs de az enyém érzékeny a benzinre ha 95-öst tankolok egyenetlenebbül jár sőt az előző 7-esen ha meghajtottam utána alapjáraton le is állt,probálj jó benzint tankolni hátha javít valamit.A teljesítmény leadás az én motoromon is egyenletes, hála istennek.A kétütemü motoroknál tapasztaltam olyat amit te vársz pl:RD350 mikor az ypvs kinyitott akkor volt erezd el a hajamat.Ha azokat a szervízeléseket megcsinálod amiket itt már elmondtak elöttem biztos jó lessz.Egyébként gratulálok a mocihoz én is.
hello énis igy voltam ahogy tavaly megvetem az enyémet töbet vártam tőle aztán let egy szinkronizáláss kicsit erőseb let utána kipuf csere ott elő jöt a nyomaték de rendesen utána kapot egy gyertyát megint egy kicsivel jobb let de még mindig nem voltam vele meg elégedve utána haver ide ata a 600 és mikor mentem vele ojan let volna mint ha valimi biciglivel menék 3 viszarugtam még 12ezernél hogy meginduljon és rájötem hogy nem a motorom a gyenge hanem én várok tőle sokat szerintem nálad is ez van .
szelep hézag álitás gyertya csere karbi szinkron levegőszűrő takaritás és a legfontosabb kipuff csere hza gyári van rajta akár plusz 8 paripa az pedig nagyon sokat jelent
Turbo / nitro. Akkor tényleg hátbarúgást fogsz érezni. Láttam házilag épített 1100-es turbó videóját, 280-nál elemeli az elejét hasalós gyorsítás közben.. De az zsebbe nyúlós téma még akkor is, ha magad építed.
Hasonló csalódást éltem át én is. Mert a marketingduma, a dynojet technika olyan lóerőkről beszél a mai 1000 körüli gépeknél, hogy egy keréken valódi 110 ló körüli gépről átülve a fejed hátracsuklását várnád, ha hiszel nekik. Közben pedig lentebbről húz, jobban tol, de a bokád száraz marad. Az érme másik oldala, hogy a motorod egyenletesen adja le amije van. Amint kanyarodsz, rögtön nem hátrány, hogy nem rúg oda...
Halal komolyan mondom, hogy aznap delutan olvastam el a hirdetesedet itt a forumon, mikor lefoglaloztam a masikat (csak egy picit voltam ideges ). A Tied meg olcsobb is volt, de a foglaloval egyutt mar buktam volna. Persze a kulonbozetet most lehet, hogy egyebekre fogom rakolteni. Mindegy, azzal nyugtatgattam magam, hogy a Tiednek nem tetszik a szine.
Gyorsan kellett dontenem, a Ninjakrol semmit nem tudtam es sajnos nincs is haver, akinek lett volna hasonlo motorja. Igy eleg lamerkent kezdtem a probalgatashoz es egyvalamit mar biztosan beneztem: nem tunt fol, hogy nem a gyari kilometerora van a motoron, hanem valszeg a 600-ase, 14.500-nal kezdodve a piros. Ezt a 900-as nylvan nem eri el, kb 12.000-ig megy. Ekkor mintha leszabalyozna, ezt fulladashoz hasonloan teszi. Nagyon zavaro, mert elotte olyan dinamikaval emelkedik a fordulat, hogy siman erzem a motor tovabb is foroghatna. (Pl. az eddig Z750-em is kb. 12000-nel szabalyzott, de ott erezni lehetett, hogy egyebkent sem maradt nyomatek, nem birna sokkal tovabb forogni.) Erzetre nagyon nehez, mert meg soha, egyetlen motoron se ereztem, hogy nagyon menne, csak krosszmotoron. Tudom, hogy becsapom magam, de megis ott a kisordog, hogy valami nem jo. Ezt sem erzem egyaltalan erosnek, pedig alattam is egykerekezett (igaz, 3.-ikban nem). Szepen egyenletesen huz, de semmi extra, aztan felveszi az elejet, de nincs egy olyan fordulat, ahonnan kirobban es megorul. Ezt hianyolom. Lehet, hogy mindnen Ninja ilyen es nincs gond vele, csak be vagyok tojva. Vagy meg kell tanulnom kihozni az erot, tegnap ejjel Gyorbol haza a kodben ertelemszeruen nem ezt tanulgattam. Mindenesetre kicsit csalodott vagyok, mert azt vartam, hogy vegre lesz egy motorom, ami majd szettep es amitol elhagyom az agyam olyan eros. Es messze nem ezt erzem. Pillanat alatt fenn van 200-on, de siman csak huz, semmi olyan nincs, amitol tartanom kene. Vajon miert? - remelem a hetvege utan okosabb leszek.
Az mar biztos, hogy egy szelepallitas raferne, mert van egy pici szelephangja (ezt mar a probauton hallottam, de nem volt kizaro tenyezo, remelem nem tettem rosszul)... Egyelore ennyi, varom a tovabbi mentalis felkeszitest!
Szigorúan az én véleményem.
Ha jól tudom, van 99-es ZX-9R hez szervízkönyved.
Ha esetleg magyar nyelvű és elektronikus formában van, akkor kaphatnék belőle egy példányt ?
Ha tudod, és van ilyened kérlek küld el nekem az xxstevie@yahoo.com címre.
Köszönöm.
xxstevie
2. a futómű biztosan beállítható kedvezőbb viselkedésűre, de ebben max akkor tudok segíteni (némi olvasnivalóval), ha tudsz angolul
4. excel tábla segíthet pontosítani; 7R-t mikor lábon áthozta az osztrák (magyar volt még kb 10 éve) cimborám a vétel napján(?), ~285 körül mutatott neki és még nem állt meg a mutató. Nekem kezdetben 250 volt 5-ben, 6-ban már nem gyorsult semmit. Aztán hirtelen eszembe jutott, hogy esetleg be kéne hajolni a plexi mögé. :) Hely hiányában 280 lett.
1. Meg kell tanulnom sportmotorral kanyarodni. Balra le-le terdeltem, jobbra nem ment. Elol Bridgestone Battlax 014F, hatul Michelin Pilot Sprot. Igy vettem. Elol 2.3 bar, hatul 2.6. 5 esetben sikerult megcsusztatni, ebbol 4-szer az elso csuszott meg. Nem tetszik, hogy nagyon nagy suly tolja ki az elsot a kanyarbol, nagyon szokatlan egyelore. (kiultem, de talan nem elegge)
2. Maga a futomu nagyon jo, bar eppen a kritikus reszen (hatar fele dontve) voltam bizonytalan, billegett (pedig 190-es a gumi). Remelem ez csak az en hibam.
3. Ma melegebb volt, melegben jobban megy (ennek orulok, mert altalaban forditva szokott lenni). Hogy dogmelegben mi lett volna, nem tudom.
4. Vegsebessegre nem tudtam felgyorsitani a forgalom miatt es tkp. csak kalkulalni tudok, h mennyivel mentem. A fordulatszammero 14.500-ig van zold tartomanyban, ez tehat nem gyari. Az Internet tanubizonysaga szerint a ZX-6R-en kezdodik 14.500-nal a piros. Ez tehat valszeg egy 6-os oraja. Minthogy a fordulatot pontosan mutatja, vagyis 12.800-nal tilt, ebbol arra kovetkeztetek, hogy impulzusszamlalos megoldasu az ora. Ha feltetelezem, hogy a kilometerora is impulzusszamlalos, akkor - mivel a 6-os es 9-es ninja szekunder attetele eltero - a kilometeroranak viszont csalnia kellett. Az ora legtobbet 260-at mutatott. Megint csak Internet alapjan 2-fele 6-os szekunder-attetelt talaltam. Az egyikre atszamolva ekkor a valos sebessegem 270km/h volt. A masik szerint 303km/h. Bar nem dinamikusan de meg gyorsult a motor valamennyire. Emiatt - es azert mert szemre sem volt annyi - a 300 nem valoszinu. Magyaran a jo ora szerint kb. 270km/h-t mutatott volna. Itt meg gyorsult, de szerintem 290-ig nem maszott volna el. Ha ora nelkul kellene saccolnom, egy bo 250-t mentem. Tobbet nem hiszem. Gyanitom, hogy a patent Ninja valos sebessege se nagyon tobb 270-nel, amikor 290-t mutat, gondolom ennyit legalabb csal, de ezt most tegyuk felre, vegyuk a 290-es vegsebesseget az ora szerint.
Ha tehat 290 a vege, akkor meddig tart a kb. dinamikus gyorsulas es mikortol jon az, hogy mar csak vanszorog a mutato?
Én nem vagyok egy gyorsulgatós típus, de amikor néztük, a 7R-em jobban ment egy mint a teljesen széria 7R (enyém könnyebb a pályaidom miatt + full rendszer légszűrővel) mind gyorsulásban, mind végre. De nem érzem azt R1 után sem rajta, hogy nem húz jól.
http://totalbike.hu/m
agazin/hirek/?main:2002.01.22.&80619
Csak ezek vannak, ammeg nem sok
http://www.torrentportal.com/t...
Ebben, mintegy 100 motor szervizkonyve van meg, 9-es Ninjabol pedig eppen a 98-99 evjarate. A teljes szett, 15 GB, azaz 4 DVD. En csak a Ninjaet toltottem le, ami 35 MB. Ha nem tudod letolteni elkuldom e-mailben. A szervizkonyv angol nyelvu.
Mas: feltoltottem nehany fotot a gepparkrol (eddig csak a Zertorrol volt kep), a Ninja is koztuk van. Akit erdekel, katt. Ma megkuldtem rendesen. Biztos vagyok benne, hogy nem tudja a gyari teljesitmenyt. Egy jo eros Z1000-es kepessegeivel bir. De nem veszett fejsze. Kompresszio ugyerzem van, a karburatorsor is egyben van, nincs szetkopva. Gatyaba razom telen.
ha megnezed az adatlapom kb. sejted, miert vagyok hozza szokva ahoz, hogy elindul a motor. pl. az a 380-as CZ nem szarozott, a 80 kilomat ugy rangatta anno, mint a sz@rt... es a krossz ugye kezen huz (rant). eddig ismeretlen jelenseg volt szamomra, hogy egy motor seggre tol.
tudom, hogy bennem is van hiba, en csak tisztaban akarok lenni azzal, hogy jo a motor, amit vettem.
eddig 98-99 Ninjahoz sikerult szervizkonyvet letoltenem (nemet es angol is van). 2002-2003-hoz nem talaltam semmit. valaki hozzam tud vagni egyet?
szelep hézag álitás gyertya csere karbi szinkron levegőszűrő takaritás és a legfontosabb kipuff csere hza gyári van rajta akár plusz 8 paripa az pedig nagyon sokat jelent
saját vélemény a helyesirási hibákért elnézést
Hasonló csalódást éltem át én is. Mert a marketingduma, a dynojet technika olyan lóerőkről beszél a mai 1000 körüli gépeknél, hogy egy keréken valódi 110 ló körüli gépről átülve a fejed hátracsuklását várnád, ha hiszel nekik. Közben pedig lentebbről húz, jobban tol, de a bokád száraz marad. Az érme másik oldala, hogy a motorod egyenletesen adja le amije van. Amint kanyarodsz, rögtön nem hátrány, hogy nem rúg oda...
Gyorsan kellett dontenem, a Ninjakrol semmit nem tudtam es sajnos nincs is haver, akinek lett volna hasonlo motorja. Igy eleg lamerkent kezdtem a probalgatashoz es egyvalamit mar biztosan beneztem: nem tunt fol, hogy nem a gyari kilometerora van a motoron, hanem valszeg a 600-ase, 14.500-nal kezdodve a piros. Ezt a 900-as nylvan nem eri el, kb 12.000-ig megy. Ekkor mintha leszabalyozna, ezt fulladashoz hasonloan teszi. Nagyon zavaro, mert elotte olyan dinamikaval emelkedik a fordulat, hogy siman erzem a motor tovabb is foroghatna. (Pl. az eddig Z750-em is kb. 12000-nel szabalyzott, de ott erezni lehetett, hogy egyebkent sem maradt nyomatek, nem birna sokkal tovabb forogni.) Erzetre nagyon nehez, mert meg soha, egyetlen motoron se ereztem, hogy nagyon menne, csak krosszmotoron. Tudom, hogy becsapom magam, de megis ott a kisordog, hogy valami nem jo. Ezt sem erzem egyaltalan erosnek, pedig alattam is egykerekezett (igaz, 3.-ikban nem). Szepen egyenletesen huz, de semmi extra, aztan felveszi az elejet, de nincs egy olyan fordulat, ahonnan kirobban es megorul. Ezt hianyolom. Lehet, hogy mindnen Ninja ilyen es nincs gond vele, csak be vagyok tojva. Vagy meg kell tanulnom kihozni az erot, tegnap ejjel Gyorbol haza a kodben ertelemszeruen nem ezt tanulgattam. Mindenesetre kicsit csalodott vagyok, mert azt vartam, hogy vegre lesz egy motorom, ami majd szettep es amitol elhagyom az agyam olyan eros. Es messze nem ezt erzem. Pillanat alatt fenn van 200-on, de siman csak huz, semmi olyan nincs, amitol tartanom kene. Vajon miert? - remelem a hetvege utan okosabb leszek.
Az mar biztos, hogy egy szelepallitas raferne, mert van egy pici szelephangja (ezt mar a probauton hallottam, de nem volt kizaro tenyezo, remelem nem tettem rosszul)... Egyelore ennyi, varom a tovabbi mentalis felkeszitest!