Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Próbáltam letölteni a gépkönyvet, de nem jött le. Valaki el tudná nekem küldeni -angolul- a seducertt@hotmail.com -ra? Gondolom jó lesz a 2001-eshez is.
persze gyerekek, minden kell! ide varom: fehercapa380@freemail.hu
elore is koszonom!

kozben en is informalodom, toltok le mindent, amit ehez a tipushoz megtalalok. keresek szakembereket, alkatresz-utanpotlasi forrast, felszereles es kiegeszitok utan keresgelek. ugy fest, hogy hoszabb ideig nalam lesz ez a motor. szeretnem meg szebbe/egyedibbe tenni, turazashoz es palyazashoz szukseges kiegeszitoket is megszerezni, tuningolni (kicsit), minden most ismert hibajat felszamolni. hosszu folyamat lesz ez, de jo lenne ha tavaszra osszeallna egy hirhedt Ninja! : ]

(mar igy is volt olyan, aki a foto alapjan felismert egy benzinkutnal Esztergom-Kertvarosban es odajott gratulalni. nem tudom ki volt, de jol esett. udvozlom ez uton is!)
Szia feherCapa380 2001-es gépről, van pár adat és rajz, ha kell, küld el az e-mail címed. 2002-2003-as gépről is van egy kevés, ha kell azt is, küldöm.
.
Szia Gyuri !

Itt a számom, ha rámcsörögsz, meg tudjuk beszélni mikor-hol találkozzunk...

Köszönöm a sz.könyvet előre is.


Isti
+36702995774
A US modeleken 98-tól van vészvillogó és nincs világításkapcsoló. A C-nek meg helyzetjelzője sem.

A nap képe a bikepics-on
Bakker Pedig az 1.0 verzióban szerepelt, hogy piacfüggő a dolog Úgy mint a kaliforniai/német/svájci modellek cut-off szeleppel ellátott karbija. (Amit pl a Motor Revüben is tévesen az úszóházfűtéssel azonosítottak)
köszönöm szépen kilencfan
tavaszal biztos csere lesz mostmár
még egy kérdés a kipuf az f-esnek
öszekötő csöves vagy még a régi megoldású 3 csavaros vagy mind kető ?
Mostmar ertem, miert kilencfan a neved! Van veszvillogo? Hol? Na majd delutan megnezem.

Fiukak, egyre jobban tetszik a Ninja. Tegnap este 15 fok alatt jottem vele haza, hat nem egyszeru milyen lazan megy 240-et. Mint a kicsi Z 170-t.... Kiba jo ez a motor!
Blokk: a C (98-99) vashengeres az F (02-03) Nikasil-os. 11,5 helyett 12,2 a sűrítése. A gyújtásvezérlés 8bit helyett 16-os. Nehezebb a főtengelye, hogy alul combosabb legyen és egyenletesebben adja le a teljesítményét. CVKD helyett CVRD 40 Mikuni karbik. Elöl 296mm helyett 320-as 4 dugós Nissin fék. Hátul sokszög profilú lengőkar plusz merevítőkengyel. Teljesen más szelepelésű és beállítású villák + rugóstag. Plusz merevítés a blokk és a váz között.
Apróságok: csavarkötéses a segédváz, míg a C-nek heggesztett. Műszerek (nincs 300-am óra ), fejidom, lámpa.Nem állítható kuplungkar. "Légíesített" pilóta ülés, és faridom, nix kapaszkodó. Nincs világításkapcsoló viszont van vészvillogó. Fekete felső villahíd.
egy kérdés ?
a 2003 9-es menyivel jobb mint egy 99 évjáratú értem ezt a motor tejesitmény meg ijenk
vagy nincs semi különbség !
Igen, kesobb talalkoztam vele, marmint a leveleddel.

2002-2003-as szervizkonyvet meg mindig nem lelek. Valaki tud segiteni?
Ui: mi ismerjük egymást valahonnan?
Szia Pesten jo lesz csak holnap elutazom és csak 10 után leszek ithon de akkor találkozhatunk.
Szuperül lejöt a szervizkönyv,köszi szépen.Írtam vissza az e-mail címedre is.
Gyerekek !

Gumiról néhány infó:

A Michelin Pilot Power 2CT kúrva jó gumi, még esőben is, és 6-7000 km is kibír kis pályázással is.
Ha bemelegszik jól tapad, nagyon jól, de persze nem versenygumi.

Közútra tökéletes.

Pályára egy lágyabb kell. Én Michelin Pilot slicket használok, ( 30.000 ért veszem a 90%-os garnitúrát a Vágóhíd utcában Telefon: Pisti: +36209849095 ), amibe mintát vágnak hogy a rend éber őre ne szúrja ki hogy slick...) de a tapadósságnak ára van: Ez a garnitúra szuperúl tapad, sokkal jobban mint az előbbi, de 2-2500 kilóméter és vége !

Szóval aki nem versenyezni akar, meg túrázni is akar annak jobb a Power 2, mert az jó esőben is. De ha a szuper tapadás a lényeg akkor csakis vágott slick... ( márkától függetlenül...)
De a michelin jó.

A Michelinnek csak 1 baja van: Általánosságban elmondható, hogyha egy michelinről lekopik a futó réteg, akkor hirtelen hajlamos a megcsúszásra, mert a futóréteg alatt egy keményebb réteg van, ami nem tapad túl jól...

A másik dolog, hogy Power 2, ha túlmelegszik itt is szintén hirtelen elmegy a tapadás, és bukás a vége.
Tehát versenypályára ez csak korlátozottan jó.

A Pirelli is jó, de a király most versenygumiban a Metzelek Racetek, ennek is a legpuhább verziója. ( K0 )

De persze ez hamar elkopik.

Valamit valamiért...
Gyuri !

Megtennéd hogy kiírod nekem cd-re ?

Megköszönném. Az angol az jó nekem... :)

Ha akarod, találkozhatunk valahol, és értemegyek, vagy postán is jó.

Amelyik neked szimpatikus.

Én Pesten lakom.

Hogy jó neked ?

xx
ddt 500 sajna már nem gyárgyák de lehet még kapni ha szerencséd van jó álapotút és nem régit
de szerintem azal sisncs semi baj ha régi csak a tárolás a lényeg az a baj emögé nem lát be senki hogy egy guminak mijen volt az elő élete
Jozsi, elvileg kaptal tolem egy freemail-oriaslevelet, amiben a linkrol letoltheted a szervizkonyvet. Ha gond van szolj, megprobalom megoldani. Eddig meg sosem hasznaltam az oriaslevel funkciot, a kollegam mondta hogy van ilyen!
A rennsportot még gyártják?
Szia megyar nyelvü nincs angolul van átküldeni nem tudom mert nagy cd-n tudom odaadni
fehercapa380 tudom figyelmedbe ajálani a metzeler rennsportot ugyan ojan jó mit a diablo corsa csak mivel nagyobb a profil mélysége ezáltal tartósab és nagyob a viztaszitó képesége

vagy a másik racetech de szerintem ezt közútra felesleges

a rennsport nekem még fagypont körül se csúszot meg ojan 15 - 20 kilóméter után és egy 80 százalékos umi kibir 5-6 ezretis

brigstone nekemis volt hátul a bt-014 es 300 kilóméter után ledurantotam mert nem lehetet vele közlekedni
Az M3-om nagyon zsír. Volt fent hátul. 7000km-er után még 50%-os volt és jó a tapadása is.Aztán jött 2 defekt.
Valszeg igazad van, mert eppen kis-kozep tempos palyan mentem vele (Euro-Ring). Nem sok tapasztalatom van palyazast illetoen. Abban mindenkepp egyetertunk, hogy a Pilot Sport nem jo gumi (nekunk utcai sportmotorosoknak, vagy inkabb nekem). Bridgestone volt fenn ketszer: mindig ezzel voltam a legbenabb. Ketszer Pirelli Dragon Supercorsa Pro: ez mindennel jobb volt, de nagyon serulekeny gumi volt es ha ne adj Isten esni kezdett, akkor halalosan veszelyesse valt. Felelossegteljes dontesnek erzem, hogy nem teszek fel tobbe olyat. Ketszer volt Michelin Pilot Sport (most csak hatul): jobb, mint a Bridgestone, de ahogy mondod kiszamithatatlan, bar annyi mellette szoljon, hogy mikor nagyon elsokaltam egy kanyart, akkor is mindig ossze tudtam szedni. A Metzeler Sportec "ranezesre is" kivalo guma. Ki fogom probalni.