köszönöm a segitséget és a dicséretet igyekszem karcmentes állapotban tartani,de sajnos lehet hogy abahagyom a mocizást,és akkor elado sorsra jut. ilyen jo gépem még nem volt pedig volt egy pár.
Korongot tudsz pl rendelni a Biker-World-nél 1490 Ft darabja. A szerelőm viszont a Suzukinál (FULL-GAS) szokta venni, mert 2 nap alatt megjön a Kawánál meg 2 hónap
A 78 kW a forgalmiban szerepel. Megpróbáltam a RED BARON-ban Győrben beméretni a motort, de ott azt a választ adták, hogy csak azokat a motorokat mérik be amelyiket meg akarják venni . A forgalmiban egyébként nem F hanem ZX-9 E szerepel. Az előző tulaj srác váltig állítja, hogy elírás történt a 78 kW-tal és ő pedig a kisseb adó miatt nem reklamált. Egyébként nem jársz "messze" az igazságtól, mert a motort Írországból hozták be. A bemérésre visszatérve, A MAMI pedig csak márciustól vállal motor beméréseket, először a kiállításon lesz ott a kamionjuk.
előszőr megpróbálom ezt...aztán ha nem jó,akkor marad a kutyacsont!de abból se csinálnék nagy ügyet,az öcsém lézerrel olyat vág,amilyet kérek.mert csak egy vastagabb lemez szerintem...
Inkább a kutyacsontot szokták kicserélni ültetés alkalmával. Mondjuk az se olcsó. Két "vacak" fémdarabért elég jó árat kérnek. De számolj be mire jutottál, mert az én 174 centimnek is kicsit sok az ülésmagasság, nem bánnám, ha 1-2 centivel lejebb kerülne a valagam
Majd lapos gumival gyakorlatozok Vagy patacipőt kell felvenni és no problemo
tehát!Dr.VFR igazad van,a kép nem az enyémről készült,csak ezt találtam itt a neten,és felraktam ide,mivel hajszálra megegyezik az enyémmel,és az enyémről még nem csináltam képet!nagyon figyelmes vagy!a másik,hogy tényleg elég alacsony vagyok,175 centi,és gondolom jobban leérne a lábam igy!nem hiszem,hogy sokat jelentene,és hülyén nézne ki ettől,talán pár centitől..
Ez a 78 kW igencsak "fjansziásan" hangzik 106Le (78kW)-11000rpm 83Nm-8500 rpm. Ha minden igaz akkor neked 2002-es F-es géped van. Nem tudom történt-e változtatás az E-sekhez képest karbi szempontjából, mivel mindkettőn CVRD40 Keihin van. Nekem könyvem csak E-ről van. De nagy a valószínűsége, hogy nem történt változás. A lényeg: a két szélső karbi főfúvókája 160-as a két középsőé 165-ös. A fúvókatű (súber) jelzése N9BB. Ha ezek okésak a gépeden, akkor már csak a tolattyúnál lehet megfogva a gépezet. Korábbi Kawáknál is elegendő volt lecserélni a karbifedeleket egy fojtatlan verzióéra és már okés volt minden. A lényege, hogy a fojtott verzió karbifedele nem enged teljes keresztmetszeti nyitást, ergo kevesebb levegő + kevesebb petrol = lóhiány lép fel
Az alátét gyári, de inkább emelj még rajta vagy 2 centit, és jobban fog kanyarodni, és még tovább is döntheted...
Láttam most egy VFR 750-et hátul 8, elöl 5 centivel lerakva, kész röhely volt. Bár ha csak 150 centi magas vagy
A karbikban van valami dugasz, vagy átalakítás a schubernél, de ha visszaolvasol, akkor volt már szó róla pár hete. Vagy várj estig, amíg bejelentkezik Kilencfan, és megmondja a tutit. Svájci vagy német a motor?
Korongot tudsz pl rendelni a Biker-World-nél 1490 Ft darabja. A szerelőm viszont a Suzukinál (FULL-GAS) szokta venni, mert 2 nap alatt megjön a Kawánál meg 2 hónap
bemész a kawasaki szalonba és hoznak 10000/db meg kéthónap
szerintem nem csavarta ki amit ki lehetet volna belőle
félelmetes
Majd lapos gumival gyakorlatozok Vagy patacipőt kell felvenni és no problemo
Láttam most egy VFR 750-et hátul 8, elöl 5 centivel lerakva, kész röhely volt. Bár ha csak 150 centi magas vagy
Az adatlapodon a fényképen a Peti motorja van, és asszem, az én fényképezőmmel készült