Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló Dr VFR
nem,az enyém olaszból behozott,nem kellett rajta semmit rendberakni,most kell majd,mert elcsúsztam vele!az a kiemelés gyárinak tünik,de majd én kiszedem onnan...talán egy 4mm-es távtartó lehet,de az már a villánál jelenthet pár centit...
Sziasztok!

Hogy lehet fojtott gépből ismét "teljes erejűt" varázsolni?
Az enyém le van fojtva 78 kW-ra?
Jé, Te vetted meg Takács Peti gépét? Sikerült rendbehozni?
Én szereltem a motort, amíg a Petié volt, és akkor nem volt benne semmi kiemelés. Akkor szerettem bele a kilencesbe
A K1 csak szabályrendszer, ami alapján a különböző küzdőspotrok képviselői küzdeni kötelesek.
Pl. a Boxban nincsen rúgás, A K1-ben nincsen könyökkel támadás.

Kemény küzdősport:
http://video.google.com/videop...
sziasztok

Valaki nézze már meg a motorján,hogy a hátsó rugóstag,és a vázon lévő konzol között neki van e egy kis távtartója?mert én látok ott egy gyűrű szerű alkatrészt,és kivenném,ha lehet,mert jó lenne,ha kicsit alacsonnyabb lenne a motorom!köszi
Szívemből szóltál
Vagy olyan brutál a motor, mint a K1 nevű küzdősport
Szerintem ez kétséget kizáróan egy GSX-R 1000K1!
Mit jelentene? Kétezer1: az évjárat
nem vagyok szégyelös és nem tudom mi az a K-1
Nem szégyelled magad? Mi az a K-1?
én is többnyire turázásra használom 1honapba 2-3szor felpakolom a csajomat meg a gardrobot a fél fürdöszobaval aztán motorostalálkozo hogy akkor miért nem veszek turamotort mert a többi hüje haveromnak is sportmotorja van aztán ezzel járunk bebaszni az ivoba
Nem annyira vészes az ok, de akkor sem volt a határértéken belül. 3-as alá 14-el vettem, addig 8-at mentem, normál használat mellett. Nem vagyok egy revlimiter bajnok, meg nem is leszek
azért ezek nem olyan nagy eltérések menyire lett nyuzva a 22Ekm alatt
EX 0,23-0,31 helyett 0,13-0,18 között IN 0,18-0,23 helyett 0,11-0,16. Nálam így alakultak a hézagok.
tökönrugás a japoknak visszavonva
tökönrugás a japoknak visszavonva
Ohh bassz, összekevertelek VFR úrral Télleg bé vagyok állva
Nem homok az, csak Szilvia
Megszólalt az érző szívű, motornepper

Aztatat mondták a tunyingosok, kell adagolni egy keveset a homok- és/vagy búbárkárcúrából és az faszán fölpolirozza a beömlőket, oszt 102-es benzinnel meg 4 pólusú gyertyával kombinálva akkorát fog tolni, mint atom.
Szóval ez a tutti.
Csak egyszer induljon még be...
Na igen az a másik véglet De ott inkább a gyártástechlógia hagyott kívánalmakat maga után Japperok meg azért ott vannak a szeren
Ez homokot szivott, nem levegot.
A szívótorok érdekessége az ha normál keretek közt érdes az nagyban segíti az üzemagyag levegő mégtökéletesebb keveredését. A csehek a jáwán ezt olyan szinten űzték, hogy a polír igencsak kevés volt hozzá! inkább a reszelő játszott !
a motoromban 25Ekm van és ugyszintén 2 határértéken belül a többi kicsivel alatta PL 0.15-024 a beöm
a mért pedig 0.13 stb igy aztán a felsö értékhez közelitettük a beálitást itt PL 023 ra mivel a korongokat
0.05os léptékel lehet rendelni remélhetöleg ezután is csökeni fog a hézag
az a mondat hogy szerinted 12000nel nem nézték a szelep hézagot ez bennem is felmerült van egypár
olyan kábel rögzitö patent amit nyom nélkul nem lehet megbontani{a szelepfedél feleti müanyag takaron}plusz a számlán ugyanis 2000Ft 1korong
Nehezebb főtengely játékot eljátszották a ZX-12, ZX-10-zel is. Egyrészt lineárisabb lesz a teljesítményleadás (mérsélkődik a seggberúgás-effektus), másrészt alacsony fordulaton rugalmasabb lesz a gép. Ez nonszensznek tűnik, de így van A ZX esetében a 60-100km/h 2001: 4,4s 2002: 4,0s
Nem tudom le kellene cseszni a japikat a beömlőért, de szerintem nem ma jöttek le a falvédőről Egy karbis, katalizátoros, érvényes környezetvédelmi szarságoknak megfelelő gépből 10 éve kivarázsolni 143 lovat, azért nem gyenge teljesítmény. Sokan esküdöznek a kétüteműknél is a felömlők polirozására, aztán kiderül, hogy nem véletlenül "érdes" annak a felülete. Nem tükröt kell készíteni, vannak ott áramlások is. Azért nem tesz jót Béla bá veszedelmes hangú, házistiftölt dobja a nyomatékgörbének Pedig az is milyen egyszerűnek tűnő dolog.
Nekem tapasztalatom nincs nagyon szelephézag ügyben, max annyi, hogy a szerelővel mikor mértük akkor 2 db volt határértéken belül a többi meg alatta. 22000km volt a mociban. Na most vagy 12000-nél ránéztek aztán, hagyták ahogy volt (esetleg nem is nézték meg), vagy tényleg ennyire elmászkál, de az akkor eléggé lehangoló. Mondjuk az biztos, hogy egy CBR-en 24000km után sem szokott elmászkálni a hézag. A Kawák erre valahogy jobban hajlamosak. Bár az újabbaknak már egész komoly km-ket adnak meg ellenőrzésre.
tökéletesen egyet értek hogy ilyen apro változtatásokat halando motoros észre se vesz éppen ezért
még nagyobb a kérdöjel hogy minek nehezebb fötengely bele de ha már itt tartunk most hogy leszedtem a karburátor sort megdöbenve tapasztalom hogy a beömlök falai megmunkálatlanok kb 60as
csiszolo papir kaliberu a felulet érdesége egy tökönrugás járna érte nekik