Mindenki tudja, hogy totálkárosan vettem, én egyszer sem törtem össze.
Jó a képed, szeretnél így stoppizni, mi? Balfaszocskám
Idegen tollakkal nem illik ékeskedni! Csinálj magadról ilyen képet, és azt tedd ki!
"96-ban még bőven a B-ket gyártották, az enyém meg D1-es volt. De megbocsájtjuk neked, haláleset volt a caládban
A srác a mai napig problmamentesen jár az ex-bikeommal, még esni se tudott vele, nem úgy, mint te a másfélszer ennyiért vett motoroddal
Elég kitartóan kerestem, találtam is egyet. Volt egy ZX9 tulajdonos aki ismeretlenül ingyen ideadta az övét plusz leszedte a saját idomját mintának hogy ki tudják javítani az enyémet. Vannak még rendes emberek. (Gábor, ezúton is köszönöm!) De az nem volt tökéletes (folyékony fémmel javítva). Nem akartam visszaélni a bizalmával ezért kerestem tovább, fórumon is meg több bontóban is de nem volt sehol, és azt mondták hogy nem is lesz. Mindenki azt mondta hogy kevés van ebből az évjáratból Magyarországon és mindenkinek ez törik össze először. Ezért rendeltem meg a gyárit. Igaz hogy drága volt, de volt rá pénzem és nem akartam emiatt lecsúszni a szezon végéről. (A többi kis vackot sikerült bontóból megkapnom.) Mit ér egy másfél millás motor ha 20 000 forint megtakarítás kedvéért kihagyok egy szezont?
Az lehet hogy az én motoromat is összetörték. Nem is értek annyira hozzá de jónak tűnt: az összes idom eredeti gyári volt rajta, belül nem volt heggesztve, motorszám alapján kawa szalonban megnézettem és a szín meg a matricák is stimmeltek, a hűtővíz eredeti zöld színű volt, minden kis szirszar alkatrész ami letörhet róla szintén eredeti és sértetlen (pl. karcolásmentes visszapillantó, karcmentes eredeti index, karcmentes gyári kipufogó, sértetlen kormányütköző, pormentes nem elhajlott hűtő lamellák, még a hátsó lámpa izzói is MADE IN JAPAN felirattal voltak ellátva, amikor levettem a fejidomot akkor az összes kábel japán gyátmányú, toldozás nélkül stb). Rétegvastagságmérő egyforma festést mutatott a vázon. Hidegen indítva pöccre indul és egy picit sem füstöl stb. Ez persze azt is jelentheti hogy keveset szervizelték, de a gyári alkatrészek arra is utalnak hogy nem lehetett nagyon megtörve. (Pl. ki venne gyári kiput ha a régi összetörik? Akkor inkább sportkiput vesz fele annyiért és még jobban el lehet adni.) Még ha törve is volt, szerintem akkor is jól jártam vele mert eddig semmi baja nem jött elő. Igaz nem vezettem sokat és a végsebességét nem teszteltem de látszólag minden rendben van vele. Mindenesetre köszi az infót, legközelebb még óvatosabb leszek.
Egyébként nem állítottam hogy az enyém soha nem volt törve, csak annyit hogy karcmentes gyári állapotú. Nem lepődnék meg rajta ha már javították volna, de ha így is van, akkor is meg vagyok vele elégedve. Viszont Dr VFR pont ezen a fórumon írta régebben hogy valakinek nagy nehezen végre eladta a gépét és többen írtak rá választ hogy nem lennének az új tulaj helyében, meg azt is hogy remélik nem olvassa ezt a fórumot. Dr VFR a személyes találkozónk alkalmával azt is váltig állította nekem hogy a 99-es évjáratig a legjobb ami utána volt azok már "el lettek rontva és szériahibásak". Érdekes módon később pont ugyanez az ember ezen a fórumon azt írta valakinek aki vacilált CBR900 és ZX9R között hogy ha 2000-es utáni akkor ZX9R-t vegyen mert akkor volt modellfrissítés. Nekem 980 000-ért akarta eladni és 96-os évjáratú gépét (ha jól emlékszem) de amikor elhozta akkor nem volt megmosva, az egyik idom nem volt jól fölcsavarozva és hiányoztak róla az indexek, lekopott volt a gumija valamint egyszínű kékre volt fújva (matricák nélkül), olyan színnel ami gyárilag soha nem létezett. Ja és a telószárak össze voltak verődve. Ehhez képest amikor megkérdeztem hogy hányszor és hogyan esett vele akkor azt mondta hogy "egyszer a szél rácsapta a garázsajtót". Nem viccelődött, komolyan mondta.
Másfélszer ennyiért vettem egy 2003-masnak mondott (valójában 2002-es kései) motort. Bár nem vagyok nagy motorszakértő de úgy érzem nem bukhattam nagyot. De majd VFR úr biztosan megint megmagyarázza hogy miért vagyok balek.
Nem tagadom, egy arrogáns fasz vagyok, mindenkit legecizek meg le szétesikszerezek. Mindenkit lekezelek és gyúnyolok egy olyan embert akit nem ismerek. Példaképem Dr. House De ez a fórum nem a lélekbúvárságról szól Viszont törött motort csak venni szoktam, eladni soha nem adok el úgy se autót, se motort, hogy abban bármiféle hiba van.
Örülök, hogy valaki észrevette, és te voltál az a valaki, nagylzs!
Na kitartás, húztam inni!
Üdvözöljük az új pszichiátert a fórumon
Ha bárki összetöri a motorját, és maga alatt lesz, forduljon nagylzs-hez, nála mindenki megnyugvást talál
Mellesleg a te motorod is totálkáros volt... Élelmeseknek áll a világ!
nagyzsl akitöl te veted a motorod úgyan úgy át basz fűtfát énis tőle vetem nekem is úgy akarta el adni hogy gyári álapot közbe full totál káros lehetet a motor de ez nem számít mert egy ijen idős motor legalább egyszer ösze tört a dekli meg anyi pénzért nagyon drága nagy hülyeséget csináltál vele hogy meg veted biztos lehet találni bontotat is sak kitartóan kel keresni
Van még két csavar az első ülés alatt. Természetesen ha úgy csinálom ahogy mondtad akkor vehetek új tankot. Hiába próbálkozol, nem fogok tőled elfogadni semmilyen tanácsot.
Néhány hónapja vettem a mocit és éppen annyi időm volt rá hogy néhányszor kipróbáljam. Nem azért nem tudom hogy hol az akksi mert balfasz vagyok hanem mert volt egy kis problémám (haláleset a családban) elég magam alatt voltam és nem volt időm meg türelmem. Ez a fórum azért (is) van hogy segítséget nyújtsunk egymásnak. Semmit nem tudsz rólam, viszont egy arrogáns fasz vagy, mindenkit legecizel meg le szétesikszerezel. Mindenkit lekezelsz és gyúnyolsz egy olyan embert akit nem ismersz. Ez a fórum NEM erre való. A rommá tört motorodat meg hazugsággal sózod rá valami balekra. Ez vagy te.
A tankot nagyon egyszerű levenni. A felső villahíd mögötti két csavart kitekered, és hátrahajtod a tankot. Ennyi. Amikor reccsen, az a holtpont, onnan már nem szabad hátrább húzni!
Gábornál próbálkozz: kratya@t-online.hu
Ő is GIVI dobozt szerelt föl, ki kellet vágni a hátsó idomot de csak 2 kis helyen és alulról. A hátsó felfogatók így a vázhoz vannak csavarozva, 200 km/h-ig tesztelte.
Tényleg nincs rajta kapaszkodó. Az akksit megtaláltam és feltöltöttem. Azt azért írtam hogy remélem nem kell lebontani a tankot, mert egyszer már próbáltam és sehogy nem találtam meg hol lehet megbontani. De most már ezt is tudom. Le kellett volna venni előtte az ülést. A hátsó ülést biztosító lemez levétele számomra nem volt magától értetődő. Gépkönyvem nincs mert nem adtak hozzá. Magamtól soha nem jöttem volna rá. Ha nem tudok valamit akkor ezen a fórumon kérdezek, mert azért van. Ha valaki kérdez akkor az nem azt jelenti hogy hülye. De hát tényleg, gecik az emberek.
fogadni nálam lehet
Jó a képed, szeretnél így stoppizni, mi? Balfaszocskám
Idegen tollakkal nem illik ékeskedni! Csinálj magadról ilyen képet, és azt tedd ki!
Jééé hiszen nem is olyan színű volt rajta a kerék. Csak nem kétszer törted össze?
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
Japán verzió? Ez inkább magyar a javából
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
A srác a mai napig problmamentesen jár az ex-bikeommal, még esni se tudott vele, nem úgy, mint te a másfélszer ennyiért vett motoroddal
Az lehet hogy az én motoromat is összetörték. Nem is értek annyira hozzá de jónak tűnt: az összes idom eredeti gyári volt rajta, belül nem volt heggesztve, motorszám alapján kawa szalonban megnézettem és a szín meg a matricák is stimmeltek, a hűtővíz eredeti zöld színű volt, minden kis szirszar alkatrész ami letörhet róla szintén eredeti és sértetlen (pl. karcolásmentes visszapillantó, karcmentes eredeti index, karcmentes gyári kipufogó, sértetlen kormányütköző, pormentes nem elhajlott hűtő lamellák, még a hátsó lámpa izzói is MADE IN JAPAN felirattal voltak ellátva, amikor levettem a fejidomot akkor az összes kábel japán gyátmányú, toldozás nélkül stb). Rétegvastagságmérő egyforma festést mutatott a vázon. Hidegen indítva pöccre indul és egy picit sem füstöl stb. Ez persze azt is jelentheti hogy keveset szervizelték, de a gyári alkatrészek arra is utalnak hogy nem lehetett nagyon megtörve. (Pl. ki venne gyári kiput ha a régi összetörik? Akkor inkább sportkiput vesz fele annyiért és még jobban el lehet adni.) Még ha törve is volt, szerintem akkor is jól jártam vele mert eddig semmi baja nem jött elő. Igaz nem vezettem sokat és a végsebességét nem teszteltem de látszólag minden rendben van vele. Mindenesetre köszi az infót, legközelebb még óvatosabb leszek.
Egyébként nem állítottam hogy az enyém soha nem volt törve, csak annyit hogy karcmentes gyári állapotú. Nem lepődnék meg rajta ha már javították volna, de ha így is van, akkor is meg vagyok vele elégedve. Viszont Dr VFR pont ezen a fórumon írta régebben hogy valakinek nagy nehezen végre eladta a gépét és többen írtak rá választ hogy nem lennének az új tulaj helyében, meg azt is hogy remélik nem olvassa ezt a fórumot. Dr VFR a személyes találkozónk alkalmával azt is váltig állította nekem hogy a 99-es évjáratig a legjobb ami utána volt azok már "el lettek rontva és szériahibásak". Érdekes módon később pont ugyanez az ember ezen a fórumon azt írta valakinek aki vacilált CBR900 és ZX9R között hogy ha 2000-es utáni akkor ZX9R-t vegyen mert akkor volt modellfrissítés. Nekem 980 000-ért akarta eladni és 96-os évjáratú gépét (ha jól emlékszem) de amikor elhozta akkor nem volt megmosva, az egyik idom nem volt jól fölcsavarozva és hiányoztak róla az indexek, lekopott volt a gumija valamint egyszínű kékre volt fújva (matricák nélkül), olyan színnel ami gyárilag soha nem létezett. Ja és a telószárak össze voltak verődve. Ehhez képest amikor megkérdeztem hogy hányszor és hogyan esett vele akkor azt mondta hogy "egyszer a szél rácsapta a garázsajtót". Nem viccelődött, komolyan mondta.
Másfélszer ennyiért vettem egy 2003-masnak mondott (valójában 2002-es kései) motort. Bár nem vagyok nagy motorszakértő de úgy érzem nem bukhattam nagyot. De majd VFR úr biztosan megint megmagyarázza hogy miért vagyok balek.
Neked ezt nem hiszem el. A többiek meg majd eldöntik hogy megbíznak-e egy bevallottan arrogáns faszban.
Örülök, hogy valaki észrevette, és te voltál az a valaki, nagylzs!
Na kitartás, húztam inni!
Ha bárki összetöri a motorját, és maga alatt lesz, forduljon nagylzs-hez, nála mindenki megnyugvást talál
Mellesleg a te motorod is totálkáros volt... Élelmeseknek áll a világ!
Néhány hónapja vettem a mocit és éppen annyi időm volt rá hogy néhányszor kipróbáljam. Nem azért nem tudom hogy hol az akksi mert balfasz vagyok hanem mert volt egy kis problémám (haláleset a családban) elég magam alatt voltam és nem volt időm meg türelmem. Ez a fórum azért (is) van hogy segítséget nyújtsunk egymásnak. Semmit nem tudsz rólam, viszont egy arrogáns fasz vagy, mindenkit legecizel meg le szétesikszerezel. Mindenkit lekezelsz és gyúnyolsz egy olyan embert akit nem ismersz. Ez a fórum NEM erre való. A rommá tört motorodat meg hazugsággal sózod rá valami balekra. Ez vagy te.
Ő is GIVI dobozt szerelt föl, ki kellet vágni a hátsó idomot de csak 2 kis helyen és alulról. A hátsó felfogatók így a vázhoz vannak csavarozva, 200 km/h-ig tesztelte.
70/520-4856
Lehet, hogy nem kerek, de a barátom 2001-es gyártású motorja szintén ilyen volt, csak ZŐD-ben, amit meg is vettek, mert a kawa csak zöldben kelendő.