Szériában vinni kéne a 300-at óra szerint. Az én 2002-es gyártású motoromon 300+ 1 vonás és kapaszkodós, 6 dugós fékekkel. Nem kell valakinek fém fékcső? kilencesen van, kipróbálható.
Pontosan. Szerintem is a legfontosabb dolog a biztonsági tényező. Speciel ezért nem szeretem az olyan dolgokat amik "trendik" meg nagyon látványosak, csak éppen megszáradhatsz miattuk. Gondolok itt a lesötétített féklámpa, indexbúra (keverve mikró indexel), fényszóróra takarólófütty?, mikrotükör, hupilila színű plexi (moci/bukó) és egyéb anyámkínja. Eléggé rizikós a motorozás önmagában is, nem kell ilyesfajta szarokkal még veszélyesebbé tenni saját magunkra vagy éppen másra nézve.
Konzerv vagyok sárvédő szempontból is, legalább is sosem éreztem késztetést, hogy leszereljem/levágjam Az utaskapaszkodó is nagyon jól megfér mögöttem, egyáltalán nem zavar és nincsenek álmatlan éjszakáim miatta
Shark!
Úgy néz ki én február végén megyek olaszba,ha esetleg kell majd vmi cucc ami nem lesz +addig hozok szívesen!Persze ez a kollegákra is vonatkozik!
Akkor a siroki motoros találkozó idején ne menj a Mátrába csapatni
Tavaly valami faszszopó köcsög olajat öntött pár kanyarba, hogy a motorosok kicsússzanak.
Hogy folyt volna le az ilyen az apja térdén, amikor még folyékony volt...
Igen, en is feheret akarok, vagy enyhen fustots. Nem csak a konzervativitas szamit, hanem a kilatas is. En sisakon is kizarolag vizszinu plexit hordok. Szerintem, mikor a szerpentinen felfele dontve az ember megpillant egy nedves foltot, akkor csak vizszinu plexiben marad esely eszlelni, hogy a folt viz-e vagy pl. olaj. Nagyon nem mindegy...
Oh, yes. Asszem az idei szezonra nekem is befigyel egy ilyen duplabubis réjszingplekó. Ez évre ez lesz a csecse a gépre Konzervatív létemre maradok a vízszínű verziónál, esetleg egy nagyon lájtos füstös jöhet szóba. Ollé
Oldalról is elég meredek volt, elég rendesen terelte a szelet, Regi se panaszkodott, hogy nagy a huzat hátul, szóval szerintem faszántos. A Motorline-nál meg lehet rendelni vagy öt féle színben. 23 ezer körül van. Gyárt még ilyet a Puig is, azt nem ismerem.
Nagyokosok azt mondják, hogy a púpnak azért van értelme, mert az a rész pont a sisakod elől tolja el a vihart, a nempúpos, de magasított része pedig a testedet védi a szellőtől . Bár szerintem hülyeség.
Hogy értsed: így néz ki a szélvédelem mögül nézve
Hali!
Nekem Fabbri tuning-ráking púpos plexim volt, és sokkal jobb volt a szélvédelem, mint a gyári lapossal. A túraplexihez még nem volt szerencsém.
Viszont magas plexi mögött alacsony sebességnél tubrulenciára kell számítani, ez racing-nél nem volt jellemző.
Hello. A ZX-9-hez tobbfele plexit arulnak, nalam 2 johet szoba:
-Touring: felhajlo vegu, picit magasabb a gyarinal, de normal ivu
-Racing: nem normal ivu, hanem pupositott, nem hajlik elore a teteje de szinten magasabb a gyarinal
Latszolag mindketto nagyobb szelvedelmet biztosit, mint a gyari. Nem ertem mitol racing a racing. Van valami tapasztalat? Nekem az a celom, hogy kevesbbe kelljen kucorodnom, nagyobb tempoig vedjen nyujtott karral is.
Ne felejtsetek el azt sem, hogy alkatreszeket keresek: lasd 1063-as hozzaszolas
Kilencfannak ezexerint nagy a sportkipufogója, de kicsi benne a hangszóró, és gyenge teljesítményű az akksi, azért nem annyira hangos a motorja, és ezért fért be
Szerencsétlen jövőbeli ZX9-tulajdonos itt örülhet, hogy létezik ZX9 fórum, és mielőtt megveszi a motort, bejönne megkérdezni, hogy mire kell figyelni használt Ninjáknál. Erre mit lát, mi folyik itt? Egyet már biztos tud: hogy hol van az akksi
Konzerv vagyok sárvédő szempontból is, legalább is sosem éreztem késztetést, hogy leszereljem/levágjam Az utaskapaszkodó is nagyon jól megfér mögöttem, egyáltalán nem zavar és nincsenek álmatlan éjszakáim miatta
Úgy néz ki én február végén megyek olaszba,ha esetleg kell majd vmi cucc ami nem lesz +addig hozok szívesen!Persze ez a kollegákra is vonatkozik!
Tavaly valami faszszopó köcsög olajat öntött pár kanyarba, hogy a motorosok kicsússzanak.
Hogy folyt volna le az ilyen az apja térdén, amikor még folyékony volt...
Hogy értsed: így néz ki a szélvédelem mögül nézve
Nekem Fabbri tuning-ráking púpos plexim volt, és sokkal jobb volt a szélvédelem, mint a gyári lapossal. A túraplexihez még nem volt szerencsém.
Viszont magas plexi mögött alacsony sebességnél tubrulenciára kell számítani, ez racing-nél nem volt jellemző.
-Touring: felhajlo vegu, picit magasabb a gyarinal, de normal ivu
-Racing: nem normal ivu, hanem pupositott, nem hajlik elore a teteje de szinten magasabb a gyarinal
Latszolag mindketto nagyobb szelvedelmet biztosit, mint a gyari. Nem ertem mitol racing a racing. Van valami tapasztalat? Nekem az a celom, hogy kevesbbe kelljen kucorodnom, nagyobb tempoig vedjen nyujtott karral is.
Ne felejtsetek el azt sem, hogy alkatreszeket keresek: lasd 1063-as hozzaszolas
(új gondolat)
De minek?
Iwiwen fönt vagy?
Szerencsétlen jövőbeli ZX9-tulajdonos itt örülhet, hogy létezik ZX9 fórum, és mielőtt megveszi a motort, bejönne megkérdezni, hogy mire kell figyelni használt Ninjáknál. Erre mit lát, mi folyik itt? Egyet már biztos tud: hogy hol van az akksi