Koszonom! Azert maganvelemenyek, sajat tapasztalatok is erdekelnenek. Most senki ne olvassa vegig a kepeket (ha eddig nem tette) csak azert, hogy kideritse benne van-e a cikkben, amit tapasztalt. Inkabb irjatok le ide! En el fogom olvasni este! Egyre jobban tetszik a 9-es Ninja....
Gondoltam egy mereszet es ugy dontottem lecserelem a Kawasakimat, egy masik Kawasakira. Eredetileg Z1000-t akartam, de igen rossz ar-ertek aranya van peldaul egy ZX-9R-hez kepest. Azt hiszem itt az ideje egy igazan jo sportmotort a seggem ala csusztatnom. A ZX-9R-rol altalaban jokat hallottam, persze mind elfogult tulajtol. Akinek van kedve, kerem irjon nehany instrukciot, mire figyeljek oda ZX-9R vasarlasa eseten. Tipushibak erdekelnek (nem gond, minden motornak van, alku targya) es azok a problemak, melyek ha beutnek, akkor nagyon sokba kerul. Uzembiztonsagi kerdesek elsok kozott erdekelnek. 1999-2004 kozotti Ninjan agyalok...
Eredetiek, a hasidomos "Ninja" a plusszos De ez 2000-res szinösszeállítás, gondolom akkor a moci is az (300-as óra?) Lényegen nem változtat. Az a baj, ha még nincs mintadarabjuk akkor lényegesen drágább a nullszéria előállítása. "ZX-9" "Kawasaki" "Ninja" az van dögivel, csak a speckó krixkrax ingyombingyom díszítéseknél van gubanc
Még egy hely: motormatrica.hu
2001-es gép sokkal több és bonyolultabb matricát tartalmaz, mint egy 98-99-es. Ezt nem csinálja meg neked akármilyen grafikus. Még utánnyomva is sokszor négyezer lesz Vagy marad az egyszerűsítés
Sziasztok! Matrica szettet keresek zx 9 (2001)-re. A gyári kb: 100.ezer ami szerintem nagyon durva ár. Ja meg ha valaki tud jó festőt írjon előre is köszi.
Megragasztottam a membránt, most szépen együtt jár mind a 4 vákum szelep.
M9 óra szerint 280 fölé nem ment, 280 nál 12 -t forog.
Nem 9 -es óra van rajta hanem 6 -os aszem.
Nem tudom a gyári 9 -es óra mennyit siet, de ez radarral mérve 1-2 km pontos.
Mondjuk, ha két (inkább másfél ) oldalidom matrica kerül 22000-be, akkor nincs is min csodálkoznom Mindig lepadlózok ezektől az áraktól Legyen autó, motor, lácfűrész vagy akármi
Gondoltam egy mereszet es ugy dontottem lecserelem a Kawasakimat, egy masik Kawasakira. Eredetileg Z1000-t akartam, de igen rossz ar-ertek aranya van peldaul egy ZX-9R-hez kepest. Azt hiszem itt az ideje egy igazan jo sportmotort a seggem ala csusztatnom. A ZX-9R-rol altalaban jokat hallottam, persze mind elfogult tulajtol. Akinek van kedve, kerem irjon nehany instrukciot, mire figyeljek oda ZX-9R vasarlasa eseten. Tipushibak erdekelnek (nem gond, minden motornak van, alku targya) es azok a problemak, melyek ha beutnek, akkor nagyon sokba kerul. Uzembiztonsagi kerdesek elsok kozott erdekelnek. 1999-2004 kozotti Ninjan agyalok...
Elore is koszonom a segitseget,
Capa
Még egy hely: motormatrica.hu
javaslom hogy emilben vedd fel velük a kapcsolatot, szinte biztos hogy megoldják amit akarsz.
Itt egy cím, ők foglakoznak ilyesmivel. MATRICA
De keress, rá Google-val biztos találsz egy csomót.
Mindenkép lakk alá rakd.
M9 óra szerint 280 fölé nem ment, 280 nál 12 -t forog.
Nem 9 -es óra van rajta hanem 6 -os aszem.
Nem tudom a gyári 9 -es óra mennyit siet, de ez radarral mérve 1-2 km pontos.
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.
com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
Illetve erre mi lenne a leg megfelelőbb gumi?
ebay: használt karbi sor 99 ojro
1 db vagy a 4 db?
4-ért is k sok, 1-ért meg hihetetlen...