A fene tudja, engem lebeszéltek a szintetikus olajról. Azt mondták az okosok, hogy max félszintetikust tegyek bele, de azt sem muszály. Azt sem tudom, most mi van benne, már elfelejtettem .
Más. A hétvégén a felvonuláson kinyomott vagy fél liter vizet a tágulási tartályból, oda is töltöttem vissza. Ma mentem vele, de eléggé melegedett, ezért belenéztem a hűtőbe is, oda is belefért vagy fél liter. Nem légteleníti le magát a 9-es? Erről mit tudtok?
Kicsit olyan, mint az olcsó bőrkabátok-táskák, amiket -régen- tenyérnyi bőrdarabokból varrtak össze. Biztos nem mindennapi használatra való!
Tegnap nagyon jó volt a Mátra! Egy CBR600-as sráccal karcoltunk, akinek a mamája a környéken lakott. Ismerte rendesen a kanyarokat és bevállalós is volt. A vicc az volt, hogy ő 10,5 litert tankolt 130km-re, én meg 12,6-ot 186-ra...
ígértem valakinek, hogy ajánlok olajat a Kawába: repsol
Nem a legolcsóbb, de nekem nagyon bevált!
Erdekesseg. Kiforditott H1-es, a tengeren tulrol. Bele sem merek gondolni, hogy a tank helyen elmeno 3 rezoncsonek milyen hangja lehet, mikor az ember rahasal...
Ez volt az az állat. Figyeljétek nem várja meg hogy csússzon a vas, már eleve ellenkormányzással teszi be a kanyarba. Szerintem az apja egy salakmotor pályán nevelte fel a gyereket. Mondjuk nem lehet rajta rossz gumi, ha kanyarból kifele még emelkedik az első kerék...
Na megyek is motorozni:-)
Ja a lenyeg lemaradt. Nem koszonom az (hatso) nem kell. Elso viszont fog kelleni, csak meg mindig nem jutottam oda, hogy a motorral tudjak foglalkozni. De majd nyavogok, ha kell elso guma!
Igen, ez vilagos. Kell ember is a mopedre es Melandri tenyleg nagyon jo motoros. Sajnos a Ducati-val O sem tudott menni, akkor nagyon kezdtem ketelkedni benne. Ma mar belatom hiba volt, a Ducati tenyleg kulon kategoria, egyszeruen szar motor. Melandri ugyes es most tenyleg profin ment, emeltem a kalapom a TV elott!
Tényleg írtad, de azt ne felejtsük el, hogy kb. 30% a motor 10% szerencse és egyéb dolgok, aztán 60% a pilóta tudása.
Esőben az nyeri a versenyt, aki bátrabb! Egy fél éve volt egy japán gyerek olyat csúsztatott vagy 20 körön át (esőben) hogy legalább tízszer megnéztem egymás után.
Kedvencem:just a couple animals
Cápa nem kell a hangvillára 150-es utcai gumi? Mintája 5-8mm között.
Az ilyen szar,gané MAGYAR ASZFALT utakon én se merek hajtani mert félek hogy valami reped vagy törik a motoron a rázkódástól,mivel kicsit keményre van állítva a kicsike. Na meg persze szétveri a seggem
Itt a forumon irta is valaki, hogy a Hayate csapat elonyt elvez jelenleg, mert rajuk nem ervenyes az evkozbeni teszttilalom. A masik dolog, ami beigazolodni latszik (egyelore), amit meg a szezon elott irtam: valsag van, koltsegcsokkento konstrukciokat alkalmaznak a csapatok sot, ezeket a "megszoritasokat" szabalyokkal is kikenyszeritik. Limitalt teszt lehetoseg, rovidebb edzesek, kevesebb gumi, stb. Hiaba van egy nagy csapatnak tobb penze, ha nem tudja kihasznalni, mert nem engedi a szabaly. Ilyenkor eltunnek a kulonbsegek a technikak kozott, valahogy ugy, mint ahogy esos versenyen megszunik a motorero relevanciaja. Anno, ugyanezen megfontolasbol irtam is, hogy szerintem hibat kovet el a Kawasaki azzal, hogy kilep, mert minden eddiginel nagyobb eredmenyek vannak kilatasban. Egyelore ugy fest valoban igy van, en nagyon drukkolok nekik! A Hayate az 5. a csapatversenyben ugy, hogy csak 1 motor van!
Nagyon jó volt a kawát látni a dobogón. Ettől már csak Rossi taknyolása volt jobb
Szerintem jó ez a szín, ha ilyen eredmények vannak. Az hihetetlen, hogy a Kawa semmilyen fejlesztést nem csinál, csak a törött-kopott alkatrészeket pótolja. Tavaly miért nem ment így a Kawa?!
Más. A hétvégén a felvonuláson kinyomott vagy fél liter vizet a tágulási tartályból, oda is töltöttem vissza. Ma mentem vele, de eléggé melegedett, ezért belenéztem a hűtőbe is, oda is belefért vagy fél liter. Nem légteleníti le magát a 9-es? Erről mit tudtok?