Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kívülről gyári,de belül már át van alakítva,úgymond ki van nyitva!Tömésre az FMF gyapotot ajánlom,jó minőség.Kb. 4-5 ezer egy csomaggal.De vigyázat,mert kétféle létezik belőle: 2T és 4T !
Akkor tojok rá,úgy ordít ahogy jólesik neki/nem tömködöm/
Max füldugó!
Jó kis olaj cikk:olvass!
kb -1-2%. Ha nem rá való a dob akkor az magában lehet -10%!
Nuku problem
Mi a helyzet? Szar lett a gép?
És ezek a csövek menyiben befolyásolják a teljesítményt?
A 7686 hsz-ben ott a titok!
Gyáááááá
Nem mertem kőkeményre de nem is lötyög benne .Amúgy üveggyapottal tömtem meg.Lehet hogy nem is fog változni mert egy 5cm átmérőjű furulya van benne.
Az attól is függ mennyire tömted meg! Keményre vagy lazára!
Sziasztok
Na én ma megtömtem az enyémet,csak picit lett csendesebb.Enyit a tömködésről
Ha átlátsz rajta és tömni kell akkor nem gyári. Ez nem csak a kilencesre vonatkozik!
Hidd el néhány éven keresztül láttam kilences dobot
Ahogy a képeken is látszik télen hóban sem lehetett róla lerángatni!
Szerinted ez milyen dob?
Sajnos közelebbi nincs,de du.lefényképezem hogy KAWASAKI,meg hogy E tuggya a faszom mennyi van beleütve gyárilag.
Akkor a tied már nem gyári dob. Viszont ha zavar a hangja beleteheted a "szűkítőt".
Május 29-re készültök?!
Ma délután valaki a Mátrába?
Az enyémben nincsennek meg ezek a terelőlemezek.
Gondolom erre mondta azt az előző gazdija hogy ott hagytam a szűkítőt,amit vissza lehet rakni.
Csak a perforált cső van benne és körülötte a gyapot .Gondolom
Nem vagyok egy szakértő.
A gyári dobban nem abszorpciós csillapítás van, hanem kamrák. Amikor bemegy a hang és visszaverődik a dob belső részén kialakított terelőlapokról akkor nem csak irányt változtat, hanem csendesebb is lesz. Az un. sportdobokról pedig tettem most fel elég sok képet.
Igen, ismert ez a jelenseg is! Ha nem tartanak jol a lyukak a csoben, akkor kiszaggathatja az uveget. Az viszont szaz szazalek, hogy az uveggyapottal osszetevesztheto kozetgyapot el is eg. Persze az mindegy, hogy a tompito anyag miert nem marad a csoben...
Nem akarom én szétkókányolni barátom!
Meghagyom csak valamikor ez is kiég nem?
Barátom nem akarlak megbántani, ha ennyire nem vagy tisztában a gyári-átmenő dob felépítésével akkor inkább ne kezdj bele!
Amúgy sem ártana ha meghagynád a gyári kiput, mert műszakinál vagy egy osztrákiás túrúnál még jól jöhet
Valami 10-15 körül adtam el egy kilencesre való rövidített viper dobot. Egy fél évig árultam...
Köszi szépen,de valahol itt kell majd emberkét találnom hozzá.
Itt lehet kapni hozzá kimondottan motor pufogóba való gyapotot kb:10 gugó körül van azt mondják.
De ha szét tudnám szépen szedetni a dobot akkor raknék bele sima üveggyapotot,az van nálunk melóba ingyé.
Vagy nem jó ötlet?
Na meg hogy mennyire meg milyen módon tömik meg vele az se mindegy nem?
Debrecenben tudok rá embert. Savállót, alut, mindent meg tud heggeszteni. Van profi autómata fűrésze is.

Cápa az üveggyapot nem kiég, hanem a rezgéstől apró darabok törnek le belőle és a perforált csövön keresztül távozik. A fém forgács nem kipufogóba való (ahogy a dörzsi sem.)
Kieg - nem eg ki: A kipufogoba elvileg "specialis kipufogo gyapot" kell, amit lehet is kapni manapsag motorosboltokban. Valojaban nem is gyapot, hanem nagyon lazara sodort uvegszal fonal. Regebben ilyesmit nem lehetett kapni, helyette az epitkezesi uveggyapotot hasznaltuk. Utobbi csaloka, mert nem csak uveggyapot, hanem un. kozetgyapot is letezik, mint szigetelo anyag. A kozetgyapot kieg a kipufogobol, az uveggyapot nem. Berakas elott ongyujtoval lehet tesztelni.

Sajnos tegnap szembesültem a szomorú ténnyel hogy csak úgy tudom megtömni a pufogóm ha szétberhelem valahol
Alul,meg felül is le van hegesztve a gyári.
Valami ügyes hegesztő megcsinálja nekem igaz?
Mondjon valamit aki jobban ért ehhez
Egyébként viccet majdnem félretéve...
valszeg az a kuplung nem emel ki rendessen
azt montad nem mászik el kuplung egyesben hát figyeld meg mégegyszer nem e mégis kicsit menni akar az a motor...