Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó hát Ennyiért meg főleg Tényleg, mennyi egy membrán magyar pízben?
alternátor az nem generátor! én a legjobb tudásom szerint az ilyen fajta láncokat konventil láncnak nevezik. de mi bajod a láncal? elszakadt?
Lehet lerágott egy-két fogaskereket.
sziasztok.99-es zx9-em van,ez a második szezonom vele.most nemrég kezdett el olyat csinálni,hogy 3.-ban szarakodik a váltom.mintha ki akarná dobni de nem dobja,ez olyan tünetekkel jár mintha rángatnám a gázt.esetleg találkozott ilyennel már valaki?köszi! Tsá
Ha jól látom ez E -s akko ez jó nekem ugyi?
mer inkáb veszek egy komplett sort 100 ojroér mint egy membránt ugyanenyiért.
Nem-nem. A B ZX-9-nek Keihin CVKD40-es karbija van. A C-nek is CVKD40, de abszolút nem egyeznek, sem a fúvókaméretek, sem a fúvókatűk. Továbbá ezen már van TPS (fojtószelepállás-érzékelő). Az E-nek meg CVRD40-es a karbija, ami megint egy módosított karbi
97 vagy 99 -es évjáratú karbisor, vajon úgyanolyan mint az enyim 2001 ?
Aha. Hát az alternator magyarul generátort jelent 95-ös kiadás a masina... azt eddig is vágtuk mit hajt meg csak a nevét nem tudtuk, remélem így tudnak majd valamit mondani... elég speckó kis lánc, az látszik is rajta, meg sajnos a megtett pár ezer km jelei is na még1szer kösszi! Kawa forever!
Nem a főtengőről, hanem a kuplungról van a meghajtás, de asszem ez most lényegtelen
Magyarul nem tom, angolul ALTERNATOR DRIVE CHAIN Ezen a láncon keresztül hajtják meg a főtengelyről az olaj és vízpumpát, asszem. Ez csak a 94-97-es ZX-9-nél megtalálható, melynek blokkja a ZXR750-en alapul. Eléggé speckó lánc, szerintem csak a Kawánál kapható. De, ne legyen igazam
Itt a kuplung már kivan szedve ~ vagyis azaz alatti rész...
Nem lehetne egy olyan képet ahol jobban behatárolható hogy ez hol van.
nézegettem a zx9 manual-t de ilyet nem találtam benne.
Megragasztottam-megfoltoztam a membránt, potencia költözött a gépbe.
Lényegessen jobban húz alul is, most egyből dobtam egy 270 -et, csak rövid volt az út, meg sok rajta a kocsi.
Márkaszervíz 25000 mondott az alkatrészre, ha valaki tudd jobb áron az kérem jelezze.
Üdv. 9-esek! Aki jártas a témában megmondaná a képen látható lánc nevét? Esetleg még egy-két helyet/címet ahol lehetne is kapni... előre is THX!
Csak szoktatni kell.
páromnak olyan 140 körül már elég, ugyhogy ezt a két személy 260 inkáb meg sem említem neki.
Ez az, egy kis stoppolás nem árt
Az ETZ-met is az FBS tartotta össze, anno Azóta is a No1, ha ragacsolni kell

250-260-at még kétszeméllyel is illik megfutnia a gépsasnak
tud valamit, persze, hazudni, szerintem ez a megoldás.
igaz hogy nálam alacsonyabb a srác jóval, de ezt akkor sem hiszem.
na mindegy, megvan a hiba.
holnap úgy megragasztom hogy csak fütyül.
orvosi kesztyűből ragasztok rá foltot FBS-el.
majd referálok, hogy működik e
természetessen ha megjött az alkatrész kicserélem.
Na, ez talán még a legjobb eset (Mindenesetre azért érdekes, hogy a volt tulaj szakadt membránnal is megy 270-et, az már tud valamit )
Egyszerűnek tűnik a dolog megoldása, csak...
Bontós nem fog egy membránért kiherélni egy karbisort, ugyanez a helyzet más eladónál is. Esetleg, ha valakinél éppen van egy elfekvőben az nagy mák. Kawasaki alkatrészekkel kapcsolatban meg igen rossz tapasztalataim vannak, kb 1 hónap a minimum Elvileg ha ma megrendelnéd kb 10 napra ígérik, de max 2, ultramax 3 hét. Na ez idáig sosem jött be egyszer sem
Benzin pumpa megy, nyomó csövet lehúztam, motor beindít, csőböl benzin jön nem kicsit

légszűrőház nélkül beindítottam, huzogattam a gázt, egyik vákum genya nem nyit.
kupak leszed, membrán szakadt
tudja valaki hol kapok hozzá nagyon gyorsan membránt?
én sem hallom hogy megy! de mégis megy!
Benzin pumpa tuti nem megy reggel füleltem.
tegnap délután voltam az előző gazdájánál, ment vele egy kört, álítólag ment 270 -et.
én utánna változatlanul nem tudtam 240 fölé vinni sőt!
ma talán lesz időm, megnézem mi a gond pumpával.
Köszönöm,bár kicsit elbizonytalanodtam,nem is tünik egyszerűnek!Én nem akarom kivenni a villahídból a szárakat,remélem ugy is megy!
Én is ezt mondom. A Thundercatom akasztja az órát 260-nál.