Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kell beszarni. Lehet, hogy csak le van fojtva. Pont azt írták az egyik használtmotor-tesztben, hogy a 98 lovas példányok 240-ig mennek. Bár azt hiszem itt annyira nem olcsó a kidugaszolás.
Tuti hogy van valami baja. Óra szerint 290 fölött ki kellene akadnia! Bár megjegyzem, 200 fölött még nem mertem hajtani. De olvastam több tesztet és mindenhol azt írták hogy legnagyobb sebességfokozatban is kipörög, meg hogy az óra végéig lehet gyorsítani. Az pedig nem 240
Üdv néktek s házatok népinek.
Gyanus a gépjárművem, úgy tűnik messze nem éri el a normális végsebességét.
2001 -es zx 9 ről van szó.
Amit tudni lehet róla:
3 hónapja van nálam, előtte kb 6 éve volt egy gpz 1000 rx -m, tehát lővésem nem volt róla hogy kell menie, meg kettő között gyakorlatilag nem motoroztam.
kb 2000 km-s olaj van benne (Castrol T4), K&N légszűrő olajcserénél tisztítva, új gyertyák, nem füstöl.
óra szerint 240 körül megy, ez szerintem karcsú.
fordulat számokat nézte már valaki, mondjuk
100 km/h nál mennyit forog:
2, 3, 4, 5, 6-ba ?
Köszönjük az invitálást
rögtönzött zöldség találkozó holnap délután! ha valakit érdekel a zx7 fórumon megtalálja a részleteket!
Ja, össze van kötve két bowdennel oszt cső A ZX legnagyobb előnye hogy nincs telebaszva mindenféle szenzorokkal, meg szelepekkel, relékkel ami ha behal akkor nézheted az FI lámpácskát, meg mereven magad elé Annyi móka van benne, hogy a fojtószelep-állás + fordulatszám függvényében vátoztatja a gyújtást. Fogyasztása nagyon gút Télen is gyönyörűen indul több hetes állás után is. Jó motoros ember meg addig nem is tereli a vasat, míg legalább 50 fok nincs a víz, így ezen a téren sem hiányzik az injeksön Raktam bele dynojet kitet, nem volt nagy kaland, aki már szerelt akár csak egy Babettát is, simán megcsinálja. Szinkron seckó perc alatt meg van, azt meg az injektorosnál is kell.
injektor vs. karbi
zx9r vs z750S

ki ellene ki mellett

mit tud az injektor amit a karbi nem (hideg indítás, víz-benzin keverék, megbizhatóság, szerviz költség/intervallum, fogyasztás, tisztíthatóság házilag vagy szakszervíz.
általánosságban és specifikusan is minden érdekel.

9R-ben közvetlenül gázmarkolat szabályozza a karbit vagy elektronika felülbírája a fröccsöt?
ha valakinek van linkje akkor az is jöhet!

Köszi
Sajna én nem tudok segiteni a kérdésben. Dr VFR-t kellene megkérdezni, valszeg tud neked segíteni ezügyben.
Hali skacok.97"-98" ZX-9-hez kellene gyorsban hengerfejtömítés.Előre is köszi.
Grat csak batran előre.
Sziasztok,
Én két hete lettem ZX tulaj, végre. Előtte egy GPz 1100 volt ("83), azt két éve törtem össze, azóta nem volt motorom. Elég bátran nekivágtam Erdélynek vele, mentem vagy 1500 km-t, kezdünk összeszokni, de még ő a főnök :-). Milyen lehet az új ZX 10, vagy 12 ? Sűrűn be fogok nézni hozzátok, széles utat !
Én a 4. és a 6. között keresném....
Sziasztok, tudna nekem vki 98-as zx9r hez váltót? Sajnos az ötödik eltűnt. Előre is köszi.
Puha rongy.
Ti mosáskor hogy törlitek le a plexit hogy ne nagyon karcolódjon de tiszta legyen,na meg ki hogy mossa a gépet mert mióta megvettem a gépet megint van mit féltenem.
köszöntem a segítséget
Én is az RR-re szavaznék a zx-9 98-tol az igazi. Akkor volt a váltás kisebb súly nagyobb erő, és teljes átdolgozás.
Erre azt mondom, hogy RR.
Nekem többen is azt mondták hogy ha ZX9, akkor csak a 96 utáni! Állítólag azok már bírják a strapát...
A Honda meg ugyan nem olyan erős de legalább megbízható...
"95 4.havi RR
"95 6. havi Zx

Annyira megoszlanak a vélemények hogy döntésképtelenné tettek.alapjában véve a hondát többen mondták jobbnak, főleg hondások
akinek kawasaki van azt dícséri és a független szerelőknél is megoszlik.
Szerintem nem ártana szűkíteni a kört. Mikori RR? Mikori ZX-9R?
Helló Fiúk!
Érdeklődni szeretnék a típus felől.
és mi lenne ha minden tekintetben össze kellene hasonlítan egy 900RRrel
megköszönném hogy aki ért a témához elfogultság nélkül fe tudna világosítani
Köszönöm szépen,csak még szokni kell mert rohadt kényelmetlen rajta,meg ráadásul most nemrég jól el is áztam.
Szép mégegyszer grat.
Itt van a gép ez a kép még ugyan az előző tulajnál készült.