Ugyanaz a dolga, mint injektorosnál. Feladata a megfelelő benzinnyomás biztosítása. Sima ejtőtartályos megoldásnál csak akkor lenne frankó, ha tökig lenne a tank (lehet még akkor is kevés lenne, mondjuk egy kövér gázas gyorsításnál) Ahogy fogyna ki a nafta egyre gyíkabb lenne a nyomás, míg kb 5-6 liter után már alacsonyabb lenne a petrolszint, mint a karbik úszóháza és csöcsre futna a járgány meg a motoros is Szóval csak az a szerepe, hogy biztosítsa a kakaót a bájknak, akár km-es egykeró közben is
230 az siralmas 4-dikben bőven ütnie kell. Ezexerint akkor vagy 50 ló elszabadult a ménesből, de hova? Mivel karbis, itt nem lehet sokat bűvőlni folytásokkal, főleg úgy ha pár hónapja még 280-at karcolt. Mennyire megbizható ez a 280-as infó? Nem lehet, pont ezért adták el? Mert ilyet még nem pipáltam. Egyszerre nem tojhat be minden karbi. Lehet pont a benzinpumpa a ludas, nem tud elég anyagot szállítani és azért korlátozott a teljesítmény. Vagy gyújtás. Próbálkozz különböző fokozatokban megterelni, kíváncsi vagyok mire jutsz.
Ha ez széria gép, akko az enyémmel gond van.
Az enyém 230 körül gyorsul úgy mint a videón szerplő gép 280 körül.
A benzin pumpát még nem hallottam menni, hideg indításkor mikor ráadom a gyujtást annak zümögni kellene vagy nem?
Mellesleg karbis rendszernél mi jelentősége a pumpának főleg hogy felette van a tank?
Itt van egy videjó ddt500 által feltöltve. Valahogy így kellene mennie jó esetben. Innen meg tudod nézni melyik gangba mennyit megy. Tiltás olyan 12700 körül van, óraszerint
Elöző gazdájával most beszéltem, azt mondja nincs fojtás, állítólag nem sokkal mielőtt elvittem ment vele 280 körül.
nem tudom mi rák lehet, pöcse nőt a menyaszonynak.
Basszus gpz 1000rx-ed volt előtte. Nem simórol ültél át. Egyébént valóban nem. De előtte akkor ültem motoron amikor az előzöt összetörtem. Na mindegy. Látom a motorosok.hu-n is megkérdezted. Nagyon helyes. Majd azért írd le, hogy mi volt.
Hát. Ha már itt tartunk közlöm, hogy én a próbameneten 270-et mentem a gixxerrel. Ellenőriztem az egyenesfutást, meg ilyenek. Szóval nem árt résen lenni.
Sziasztok!Még új vagyok itt,de már egy kérdéssel kezdem!Teleszkópszár szimmeringet szeretnék cserélni a zx9-en.Én elképzelésem szerint kerék ki,féknyergek le,majd egy hosszú csavar alulról kiteker,és lejön a hüvely!Ha nem igy van,kérlek javítsatok ki!Most lettem Kawa tulaj,majd képeket is rakok fel.Ja és ha jól tudom,száranként 455ml olaj10w.2002-es motor.
Hozzászólásaitokat előre is köszönöm!
En ugy tudom hogy gyrilag csak 97-es evjaratig csinaltak folytott gepet ami valoban csak 240-ig megy, utana nem, de lehet hogy nem igy van. Szerintem nezesd meg valakivel hatha valoban folytott.
230 az siralmas 4-dikben bőven ütnie kell. Ezexerint akkor vagy 50 ló elszabadult a ménesből, de hova? Mivel karbis, itt nem lehet sokat bűvőlni folytásokkal, főleg úgy ha pár hónapja még 280-at karcolt. Mennyire megbizható ez a 280-as infó? Nem lehet, pont ezért adták el? Mert ilyet még nem pipáltam. Egyszerre nem tojhat be minden karbi. Lehet pont a benzinpumpa a ludas, nem tud elég anyagot szállítani és azért korlátozott a teljesítmény. Vagy gyújtás. Próbálkozz különböző fokozatokban megterelni, kíváncsi vagyok mire jutsz.
Az enyém 230 körül gyorsul úgy mint a videón szerplő gép 280 körül.
A benzin pumpát még nem hallottam menni, hideg indításkor mikor ráadom a gyujtást annak zümögni kellene vagy nem?
Mellesleg karbis rendszernél mi jelentősége a pumpának főleg hogy felette van a tank?
http://sportmotor.hu/motoros_v...
Haynes Manual-lal tudok segíteni. A 455 ml jó érték olajcserekor, csontszárazon 535+-4ml. (Kayaba G10 SAE 10W)
Ha kiderül írd meg.
nem tudom mi rák lehet, pöcse nőt a menyaszonynak.
Hozzászólásaitokat előre is köszönöm!