Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miket nem találsz.
Ugyanaz a dolga, mint injektorosnál. Feladata a megfelelő benzinnyomás biztosítása. Sima ejtőtartályos megoldásnál csak akkor lenne frankó, ha tökig lenne a tank (lehet még akkor is kevés lenne, mondjuk egy kövér gázas gyorsításnál) Ahogy fogyna ki a nafta egyre gyíkabb lenne a nyomás, míg kb 5-6 liter után már alacsonyabb lenne a petrolszint, mint a karbik úszóháza és csöcsre futna a járgány meg a motoros is Szóval csak az a szerepe, hogy biztosítsa a kakaót a bájknak, akár km-es egykeró közben is

230 az siralmas 4-dikben bőven ütnie kell. Ezexerint akkor vagy 50 ló elszabadult a ménesből, de hova? Mivel karbis, itt nem lehet sokat bűvőlni folytásokkal, főleg úgy ha pár hónapja még 280-at karcolt. Mennyire megbizható ez a 280-as infó? Nem lehet, pont ezért adták el? Mert ilyet még nem pipáltam. Egyszerre nem tojhat be minden karbi. Lehet pont a benzinpumpa a ludas, nem tud elég anyagot szállítani és azért korlátozott a teljesítmény. Vagy gyújtás. Próbálkozz különböző fokozatokban megterelni, kíváncsi vagyok mire jutsz.
Nem tudom, holnap megnezem.
pumpa meg azért kell mert nem bízták a véletlenre hogy folyik e elég benzin vagy sem
szasztok ! bocsesz hogy beleugatok de az nem lehetséges hogy a kilóméter órád halt be? a fordulatmérőd mit mutat 240 nél?
Ha ez széria gép, akko az enyémmel gond van.
Az enyém 230 körül gyorsul úgy mint a videón szerplő gép 280 körül.

A benzin pumpát még nem hallottam menni, hideg indításkor mikor ráadom a gyujtást annak zümögni kellene vagy nem?
Mellesleg karbis rendszernél mi jelentősége a pumpának főleg hogy felette van a tank?
Itt van egy videjó ddt500 által feltöltve. Valahogy így kellene mennie jó esetben. Innen meg tudod nézni melyik gangba mennyit megy. Tiltás olyan 12700 körül van, óraszerint

http://sportmotor.hu/motoros_v...
Kedves évfolyamtárs

Haynes Manual-lal tudok segíteni. A 455 ml jó érték olajcserekor, csontszárazon 535+-4ml. (Kayaba G10 SAE 10W)
ok.
Ha nem füstöl nem zörög akkor csak valami elektromos vagy üzemanyagellátó gondra tudok gondolni.
Ha kiderül írd meg.
megy mind a 4
Ez egy lopott kép,de hajszálra ugyanilyen az enyém is!Egyébként Újhelyi Imrétől való,néhány hozzászólással lejjebb beszélgettetek is róla!
Senki nem segít nekem teloszimmering ügyben?Valaki mondja meg...
Ajjaj. Megy mind a 4 henger?
Elöző gazdájával most beszéltem, azt mondja nincs fojtás, állítólag nem sokkal mielőtt elvittem ment vele 280 körül.
nem tudom mi rák lehet, pöcse nőt a menyaszonynak.
Basszus gpz 1000rx-ed volt előtte. Nem simórol ültél át. Egyébént valóban nem. De előtte akkor ültem motoron amikor az előzöt összetörtem. Na mindegy. Látom a motorosok.hu-n is megkérdezted. Nagyon helyes. Majd azért írd le, hogy mi volt.
de ugye előtte nem hagytál ki 6 évet motorozásban?
Hát. Ha már itt tartunk közlöm, hogy én a próbameneten 270-et mentem a gixxerrel. Ellenőriztem az egyenesfutást, meg ilyenek. Szóval nem árt résen lenni.
tényleg retentő vicces volt, csak azért nem röhögök rajta mert nem a te motorodról van szó.
Úgy, hogy csak 240-et megy. Egyébként asszem a karburátorokban vannak más tolattyúk vagy mi. Nem tudom. Úgy is szakemberhez kell vinni.
Sziasztok!Még új vagyok itt,de már egy kérdéssel kezdem!Teleszkópszár szimmeringet szeretnék cserélni a zx9-en.Én elképzelésem szerint kerék ki,féknyergek le,majd egy hosszú csavar alulról kiteker,és lejön a hüvely!Ha nem igy van,kérlek javítsatok ki!Most lettem Kawa tulaj,majd képeket is rakok fel.Ja és ha jól tudom,száranként 455ml olaj10w.2002-es motor.
Hozzászólásaitokat előre is köszönöm!
még valami, mekora fordulatszámnál kell leszabályoznia?
azt honnan lehet megállapítani hogy fojtott vagy nem?
Szerintem a németeknél még talán most is lehet venni ha olyat rendelsz.
En ugy tudom hogy gyrilag csak 97-es evjaratig csinaltak folytott gepet ami valoban csak 240-ig megy, utana nem, de lehet hogy nem igy van. Szerintem nezesd meg valakivel hatha valoban folytott.