majdnem ......tudod a garázsban baszogattam mert végülis lógnak a vizcsövek rajta és alapjáraton melegitgettem.....edig vvvvuuuuutututututututut és lás csodát meleg a reduktor
na sörci cimbi megoldódott a problemám regeltem annó 1 másik fórumra BMW-ott monták hogy légteleniteni kell de nem ám alapjáraton fordulaton légteleniti magát mert ebben valamenyi nyomás van és a kiegyenlitő tartájon van 1 szelep ami ki engedi a levegőt bizonyos nyomáson ugy hogy megjött a meleg a reduktorban köszönöm a fáradalmaidat agy és ujjaidra gondolok
Lehet, hogy két radiátor van az autóban? A 3 fűtéscső miatt gondolom. Csinálj már pár képet, mert így nem tudom elképzelni. Ha kering a meleg víz, akkor a reduktornak melegednie kéne...
Még egy tipp: kapcsold be a fűtést, jöjjön a meleg. Ekkor nézd meg a csöveket, amelyik kettő forró, azt kösd össze a reduktorral. Lehetőleg sorba. Ha úgy melegszik, akkor kötheted párhuzamosan, és ha elzárod a fűtést, akkor csak a reduktoron át fog keringeni.
át montam hogy kipucoltam a fütésre kötöttem ahogy mondod de nekem ott 3 cső van+ a klima! kering A VIZ DE NEM MELEG mindenhol máshol forró és ezt nem értem pedig a hütő+hütő csövek melegek,óra 90-et mutat és mégis hideg a viz a reduktorban,pedig direkt benyával próbálom hogy a gáztól ne faggyon le! a szivósor és a levegő szürő közé van beékelv mivel máshova nem nagyon fér!kettőfél,soros 6 henger
Át tudsz fújni a vízjáraton a reduktorban? Nincs eltömődve? Amúgy hol van a reduktor?
Én azt csinálnám, hogy ahogy kijön a fűtéscső a blokkból, azt azonnal rákötném a reduktorra, onnan meg egyből a visszafolyóra, kikerülve a fűtésrendszert csapostól, nyáron ritkán kell a fűtés. Ha úgy jó, akkor lehet tovább gondolkozni.
köszi az infót sörci de már láttam belülról mikor szét szedtem és kipucoltam a viz járatot mert eléggé vizköves volt a membrán okés,nibcs kiszakadva a gáznál a szürő már régen nincs benne de attól mükszik értem én a lényegét csak az a gond hogy enél a vacok bmw-nél minden elektromos mág a fütés is ami bizonyos hőfoknál nyit(nem lada hogy nyitom a csapot)a lényeg hogy a szivató pillangó szelepére volt kötve tudod azis vizre,hőre nyit addid magas az alapjárat mig benem melegszik,namost az 1 vékony cső,kb ujnyi!monták hogy kössem a fütésre de ha közzé kötöm viz van de nem meleg és fütés sincs! légteleniteni is magát légteleniti!na most :vagy levegős a rendcer,vagy nincs keringés az a poén ahova bekötöm(cső közzé)ott meg szünik a meleg viz!pedig mindenhol uzemi hőfoku és a viz sem forr na erre varjál gombott
Én a hőskorban zsigulival nyomtam gázzal, többféle reduktorral. Fűtés mindenféleképp kell neki. Úgy képzeld el a reduktort (nagyon vázlatosan, ennél összetettebb), hogy két részre van osztva. Az alsóba megy be a nagynyomású gáz, egy szelep van előtte. A kettő közt van egy membrán, az a fölötti tér össze van kötve a porlasztóval egy vákumcsővel. Ha nyomod a gázpedált, a poriban nő a vákum, ezáltal a reduktor felső felében is, így a membrán megemelkedik, és nyitja a szelepet, az meg engedi a gázt, ami megy a poriba. Hasonlít a k-jetronikra. Na, amikor nyitja a gázt, hasonló a jelenség, mint a szódásszifon, mikor betekered. A hirtelen nyomáscsökkenéstől lefagy. Ezért kell bele a meleg víz. És azért illene benzinnel melegíteni a motort, mert amíg hideg a hűtővíz, a gáz képes belefagyasztani a reduktorba, amit meg szétnyom, jó esetben... Én ezt úgy kerültem ki, hogy jó erős fagyállót kevertem.
A reduktorba egyébként a fűtéscsöveket kötöttem be, ebben az esetben legyen nyitva a csap, másképp nem kering.
Még egy tipp: kapcsold be a fűtést, jöjjön a meleg. Ekkor nézd meg a csöveket, amelyik kettő forró, azt kösd össze a reduktorral. Lehetőleg sorba. Ha úgy melegszik, akkor kötheted párhuzamosan, és ha elzárod a fűtést, akkor csak a reduktoron át fog keringeni.
Én azt csinálnám, hogy ahogy kijön a fűtéscső a blokkból, azt azonnal rákötném a reduktorra, onnan meg egyből a visszafolyóra, kikerülve a fűtésrendszert csapostól, nyáron ritkán kell a fűtés. Ha úgy jó, akkor lehet tovább gondolkozni.
A reduktorba egyébként a fűtéscsöveket kötöttem be, ebben az esetben legyen nyitva a csap, másképp nem kering.
Cső!