Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Engem kisebb dolgokért szétb@szna az ideg
De legalább okosodtatok és most már kerek a világ!
Például az orrod hegyén egyensúlyozni egy száraz kutyasz@rt tátott szájjal? Vagy ennyire azért nem?
Aktuális idegállapotomban bármilyen elrugaszkodott ötletre vevő lettem volna.
Amikor Tamáska visszahívott leginkább arra számítottam, hogy azt mondja majd, hogy b@sszam meg az ötleteimet, a plafon is olajos de nyomás még mindig nincs.
Szóval akkora őrültségnek tűnt, hogy működnie kellett.
Mindegy, most már tudjuk, hogy miként kell 6-os büfiztetni. Annyiban igaza van a Lallernek, hogy illik bemelegíteni a motort csere előtt és akkor nincs ilyen ráadásul úgy szépen belekeveredik az olajba a teknő alján megült dzsuva is ami hideg leeresztésnél nagyrészt ott marad.
Vigyázz az ilyen kijelentésekkel mert a Gyurgyi letöri a.... derekad.
Köszi a tippet
:D azt olvastam már nem látom e bötüket annyit olvastam ma ...
Amúgy szerintem Kawazsoltit keresd alkatrész ügyben.
Lakatrész? KawabikerZXR bármilyen lakatot kinyit fénykép alapján
Koptato? Azt belereszelem olajcserekor a zx6r -k be, ugy lesz olajnyomas
TSZben tanultam ahol nem használtak nyomatékkulcsot gyertyacseréhez a zsigulikon
Sziasztok

Valakinek van kapcsolata lakatrész beszerzésben ?
Az előző képeken még rajta volt a koptató?
Vagy csajozni...
Most egyszer megmutatta, hogyan is kell csinálni, legközelebb egyedül is menni fog, mi meg addig elmegyünk motorozni, vagy sörözni.
Sajnos nem egyedi. Hatos probléma. De ha ez minden hibája, akkor nagyon jól megleszünk. A tapasztalat birtokában többször ilyen nem fordulhat elő.
Remélem Tom nem fogja innentől azt mondani, hogy "B*zd meg a motorodat, én többet nem szívok ezzel a szarral egész nap."
Ez így igaz, mostmár tudjátok a titkot, mint a tözsdén Kohn bácsi.

Azért a 204-303 -t nem cserélném össze, katalógus is össze vissza írja sokszor.Pont ennél a hatosnál rendeltünk véletlen 204 -t, mert van amire 303 -t raktak van amire 204.

No amiért nem cserélném össze, elég szük marad a keresztmetszet belül, egymásmellett mérjétek meg a belsejénél a mélységet a peremtől és a motoroknál a peremtől a menetes közdarab végét is...

Amúgy a hiflo szerintem a legjobb márka, vágtam már szét és igényes a belseje! Az ára meg töredéke a gyárinak holott szó nincs a kisebb felületről belül, mint nevesincs szűrőknél...
Elég egyedi eset még a szűrő cseréjére gondoltam, de hogy levegős a szűrő Tény ugyesek vagytok és nem adtatok fel
Első körben mi is az olajgombára, vagy valamilyen vezetékre gyanakodtunk, és azt reméltük, hogy "csak" annyi baj van. Aztán észrevettük GURO bácsi segítségével, hogy az olajszint kémlelő nyílásában meg sem mozdul az olaj indítás közben sem, és utána sem. Kétezres alapjáraton max 30 másodpercig járattuk a motort, közben néztük a szintet, de nem mozdult.
Gyanús volt, hogy 204-es HifloFiltro szűrő volt a motoron, de mi 303-ast vettünk- és raktunk is rá-, mert utánanéztünk, és elvileg mindkettő jó a hatoshoz. Reménykedtünk, hogy csak ez a gáz, szóval leengedtük az új olajat, visszaraktuk a 204-est, vissza az olaj. (Érdekes volt, hogy a 303-as olajszűrőt mikor levettük, teljesen száraz volt belül. Gondolhattuk, hogy nem jó a szűrő, vagy valamiért már odáig sem jut el az olaj.) Na, indítás úgy, hogy a 204-es szűrő van fent, és így sem volt nyomás.
Tom-nak volt már olyan, hogy eldugult a durva-szűrője, ezért lebontottuk a fél motort, hogy eljussunk a karterhoz csekkolni a durva-szűrőt. (olaj újra le, új víz le, hűtő le, kipu rendszer le) Kiszedtük a durva-szűrőt, semmi. Tök tiszta. Kezdtünk megijedni, hogy az olajpumpa okozza a problémát, így kivettük azt is. Semmi szemmel látható sérülés, ami miatt nem működne.
Na, ilyenkorra az agyf*sz szélén voltunk mindannyian, több ötletünk nem volt. Telefonáltunk a szerelőnek, azt mondta, hogy ha nem melegítettük be a régi olajat, mielőtt leengedtük, akkor száraz az olajpumpa, és valószínűleg azért nem kapja fel az új olajat. Javaslat: töltsünk olajat közvetlen a pumpába, hogy majd szépen elkapja a fonalat. Kivitelezés: motor fullon jobbra döntve, olaj be a pumpánál, aztán fentről is, próba -- még mindig nincs nyomás. Az ablakban a szint még mindig nem mozdul.
Pumpánál töltés újra, hátha. Semmi.
Na, itt a teljes kétségbeesés elkapott, mire megszólalt a telefon. Matska barátunk (aki kb 3 órát asszisztált, de az éhhalál küszöbén hazament) sem bírta elviselni, hogy nem tudjuk mi a gáz, és egyéb fórumon utánanézett.
Valódi probléma: levegő van az új szűrőben, amit valamiért nem tud onnan kidolgozni az olajpumpa, el sem jut a szűrőbe az olaj, feljebb meg pláne nem. (ezért volt száraz az új 303-as)
Megoldás: le kell lazítani úgy a szűrőt, hogy kézzel tekerhető legyen, indítani a motort, a pumpa tudja tolni az olajat, az olaj ki tudja tolni így a résen a levegőt, bemegy a szűrőbe az olaj, mikor elkezd folyni a szűrőnél, akkor visszatekerni, és VOILÁ van nyomás.
( A fogalmazásbeli problémákért elnézést, az esetleges műszaki pontatlanságért szintén elnézést, vegyétek figyelembe, hogy nő vagyok. )
Nálam csinalt olyat, hogy gyújtáson nem világított ,aztán alapjáraton meg néha igen. Olajgomba volt rossz. De kíváncsi lennék a valós "hibára" , mert gondolom semmi nem volt rossz
Vmi vezeték hiba ,más nem lehet
a csizmaba lotyogott volna a labam, mert leizzadtam 20kilot :)
haverod tanitott izzadni...
még a papucsom is megvan ami a màtràt is megjarta de ez a bakancs is, sõt a gyorsulàsiveersenyes nike cipõ is.
G..ik vagytok