Más hőérték esetén amik lehetnek:
-dugó átlukad
-gyertya nem tud öntisztulni és következő inditáskor nem indul
-melegebb vízhőfok
(az eltérés irányának és mértékének függvényében...)
Persze egy-egy(pl. 5 helyett 6 vagy 8 helyett 7,stb.) hőértéket +- ba ellehet térni más karburációnál(karbi,veztengő,kipuf,stb. mahinálásnál)
Sok motorba a gyártó is más más hőértéket ír egy egy hőmérsékletileg szélsőséges piacra.
Pontosan a te beállításodnál és te motorodnál ezen az éghajlati övön a te használati stilusod mellett mi lesz tudja a fene.
Minél jobban eltérünk az előírt hőértéktől annál nagyobb átalakítást igénye miatt szokott történni illetve azonos körülményeknél annál nagyobb az esély a dugó átolvadásra...
Kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg a fórum többi tagját.
Akkor úgy jártál, mint az öreg paraszt, akit először vittek fel repülni. Azt gondolta, hogy beszarik, azt is gondolta, hogy behugyál, de hogy mindez a nyakába is ömlik...
Lehet azt is megélem, hogy beismerik a teleszkópszimmeringet se kell évente cserélni és, hogy bammeg meksz igaz bunkó vagy, de mindig igazad van, még bakancsban is.
Sőt még a két szép zöld motorjukra a gyári dobok is vissza kerülnek egyszer.
Oké oké értem én, hogy ha kályhacsővel alul átöbliti a levegőbenzin keveréket és hozzá adunk több benzint alulra, de több levegőt ki fog hozzá adni? Lehet tudatlan vagyok, de nem a pici manók hordják be az égéstérbe a levegőt, hanem a nyomáskülönbség
Na megyek és befogom a szám, mert bozsó megint majd leugat engem, de már megszoktam.
Előbb hívtak 10perce, megvan a 4db Denso gyertya, remegő kézzel fogom kifizetni, hm pedig mennyi pulyka vagy csirke husos pizza kitelt volna belőle a Royalban. Vagy valami nagy tál a Mészárosban. Hozzá finom energia itallal
Igaz simson klubos weboldal de nagyon jó cikk úgy gondolom az átlag emberek számára akiknek nem ez a szakmájuk.
Sok más kérdésre is választ kapsz a gyertyával kapcsolatban.
Pár év és nagy értékek lesznek a karbisorok a szép új injectoros világban.
Szívem szakad meg, ha látok egy tipptopp régi karbis sportkocsit vagy sportmotort. Ez volt még a fasza korszak.
-dugó átlukad
-gyertya nem tud öntisztulni és következő inditáskor nem indul
-melegebb vízhőfok
(az eltérés irányának és mértékének függvényében...)
Persze egy-egy(pl. 5 helyett 6 vagy 8 helyett 7,stb.) hőértéket +- ba ellehet térni más karburációnál(karbi,veztengő,kipuf,stb. mahinálásnál)
Sok motorba a gyártó is más más hőértéket ír egy egy hőmérsékletileg szélsőséges piacra.
Pontosan a te beállításodnál és te motorodnál ezen az éghajlati övön a te használati stilusod mellett mi lesz tudja a fene.
Minél jobban eltérünk az előírt hőértéktől annál nagyobb átalakítást igénye miatt szokott történni illetve azonos körülményeknél annál nagyobb az esély a dugó átolvadásra...
Kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg a fórum többi tagját.
91-es zxr 750hez van pár eladó alkatrészem! vízhűtő ventilátorral, olajhűtő és egy karbisor!
Ár: megegyezés szerint!
Inkább átmegyek Szolnokra Döméhez pizzázni
igy jo? :)
igy jo? :)
Sőt még a két szép zöld motorjukra a gyári dobok is vissza kerülnek egyszer.
Oké oké értem én, hogy ha kályhacsővel alul átöbliti a levegőbenzin keveréket és hozzá adunk több benzint alulra, de több levegőt ki fog hozzá adni? Lehet tudatlan vagyok, de nem a pici manók hordják be az égéstérbe a levegőt, hanem a nyomáskülönbség
Na megyek és befogom a szám, mert bozsó megint majd leugat engem, de már megszoktam.
Előbb hívtak 10perce, megvan a 4db Denso gyertya, remegő kézzel fogom kifizetni, hm pedig mennyi pulyka vagy csirke husos pizza kitelt volna belőle a Royalban. Vagy valami nagy tál a Mészárosban. Hozzá finom energia itallal