Sziasztok , infót szeretnék kérni , a jobb első lábtartó csavart ki kell cserélnem (belerohadt , ki kell fúrni), ez csak a 7-re jó vagy más kawán is azonos méretű?
Ez egy rakás FOS!
Az egytonnás láncos emelő kifingott egy 100-as skoda motorján.Az elsővel kivettem a cseredarabbal meg alig bírtam visszarakni.Aztán kivertem a paliból a lóvét és vettem egy yato-t az legalább törés garis
Ez pontosan olyan mint a GÜDE termékek......
Kérlek ne nevess ki, hogy ez gagyi!
Lemérve kalibrálóval tökéletes! Én piacon alkudtam le 7ről 5e re, bár mindenáron 6ért akarta adni, de csak én voltam a nagyobb kupec.
Ezt is bátran ajánlom, és én sokat használom, egy átlag felhasználónak örök élet!
50Nm alatt csal egy 5-15% az én darabom(105-115% értéknél kattan mint amire betekerem, tehát alá kell tekernem)
Ennyiért a jobb márkákból nem nyomaték kulcsot de még sima hajtot se kapsz :P
Helló! Ma voltam családommal Kiskunhalason,télűző bulin.Az összejövetel nagyon vérpezsdítő volt,felvonulás,streetfighter show a végén.260 motorost számoltam meg.Nagyon jó volt már az unalmas napok után hallani a motorok dübörgését,szagát,nagy élmény volt.Kawasaki is volt bőven,nagyon pengén néztek ki,pláne a hangjuk,ami utánozhatatlan.Minden jót mindenkinek!
Szépek! De az áruk is
A ritka, hibátlan példányoknak fincsi árcédulát tudnak kitalálni
Alapvetően nálam a sport szekció zöld, de nem vetem meg a ZX7R-ből sem a piros-fehér-lila kombinációt
Én nem politizálok csak őszinte sajnálatomat fejeztem ki, hogy az adópolitika miatt lemarad egy kicsi csengő aranyról. Amennyiben kevesebbel is beérte volna, akkor több bevétele lett volna. Hüpp-hüpp
Így viszont törvénytisztelő állampolgárként (aki egyben nem hülye) megveszem az EU-s Akrapovic rendszert
Jah a karcmentes az a gyári
Vám és Áfa rászámolva, akkor meg már egy árban van az Akrapovic rendszerrel, ami E bötűs
Így akkor a magyar állam megint lemarad egy kis bevételről
nézegess a környéken is, mert nem tudok semmi konkrétumot, főleg nem időpontot
yato se rossz, van pár yato cuccom...
Az egytonnás láncos emelő kifingott egy 100-as skoda motorján.Az elsővel kivettem a cseredarabbal meg alig bírtam visszarakni.Aztán kivertem a paliból a lóvét és vettem egy yato-t az legalább törés garis
Ez pontosan olyan mint a GÜDE termékek......
Ez a nyomatékkulcs meg a pici inbuszcsavarhoz jó 5-30Nm.
Fasza bolt, M0 ról lejösz Csömörnek és ott van mindjárt.
Kérlek ne nevess ki, hogy ez gagyi!
Lemérve kalibrálóval tökéletes! Én piacon alkudtam le 7ről 5e re, bár mindenáron 6ért akarta adni, de csak én voltam a nagyobb kupec.
Ezt is bátran ajánlom, és én sokat használom, egy átlag felhasználónak örök élet!
50Nm alatt csal egy 5-15% az én darabom(105-115% értéknél kattan mint amire betekerem, tehát alá kell tekernem)
Ennyiért a jobb márkákból nem nyomaték kulcsot de még sima hajtot se kapsz :P
Ez is már visszakereste az árát sok motoron és kocsin, bátran ajánlom.
12es méretig torx,inbusz,slip + erősített 10es fej.
Nekem ez van 19 -ig, onnan felfelé meg hatlap anyagot dugok a sima dugófejbe.
Királytóni jó márka!
Na majdnem eltaláltam,szégyen!
Mekkora kulcs is kell az első tengelyhez?19 és 21?
A ritka, hibátlan példányoknak fincsi árcédulát tudnak kitalálni
Alapvetően nálam a sport szekció zöld, de nem vetem meg a ZX7R-ből sem a piros-fehér-lila kombinációt
ITT egy zöld de ebbe már 60ekm van és a piros szebb állapotúnak látszik de ez ZŐŐŐŐŐŐD.
Micsoda gyönyörű H2 modellek!
Ezek valahogy nem a hazai eladó zxr és 7r színvonalak igaz az áruk se
Így viszont törvénytisztelő állampolgárként (aki egyben nem hülye) megveszem az EU-s Akrapovic rendszert
Vám és Áfa rászámolva, akkor meg már egy árban van az Akrapovic rendszerrel, ami E bötűs
Így akkor a magyar állam megint lemarad egy kis bevételről