Dunaharasztiba mész? Ott hirdet egy srác egy 99-est. Mondjuk én még nem láttam azt a motort ott, pedig elég sűrűn elofordrulok Dharasztiban.
Szerintem sokkal nyersebb lesz a 7-es, mint a 9-es. GURO már sok minden leírt a típusról. Alváz és motorszámot nem árt lecsekkolni elsőre, mert sok a fiatalított, behozott gép.
A többi pedig a menetrend szerinti ellenőrzések alapján!
Képet kérünk!
Alapjáraton kicsit nyers, de fordulaton kisimul. Km óra spirálos.
Olvass vissza pár oldalt a srácok nemrég elég alaposan leírták a tudnivalókat az egyik érdeklődőnek. A legszebb motor
persze, ami 96 utáni, az már nem ZXR750, hanem ZX7R
na megtaláltam a manual-t
ez az utolsó infó, ami kell neked : ami '99-es annak így kell kinézni az alvázszámnak:
JKAZXDPI_KA0360001 vagy JKAZX750PPA036001 mivel a '99-es az ZX750 P4-es modellként törzskönyvezett
remélem segítettem
sok sikert
ha tényleg '99-es, akkor az már fekete vázas, de sajnos elég sok a kókány idehaza.
ha tudsz feltenni képet a kiszemeltről és hogy hol található, esetleg tudunk mondani róla vmit.
típushiba , nem tudom mire gondolsz , de komolyan, karbi pillszelep tengely ki tud kopni, falsh-ot szív, ez gáz, nem igazán orvosolható, fesszab generátorba van beépítve, ha elszáll, egyben tudsz venni, de bontóból megoldható, fékekre nem lesz panaszod, ajánlom a gyári tárcsa + gyári betét kombinációt, vagy vmi jó minőségűt, de csak is a saját betétjével
gumiból 120-as illetve 190-es, vmi ragadós féle
fordszámmérő a 11 körül beszokott remegni, de 12 től ismét stabilan kúszik felfelé
kuplung ha cserés, érdemes erősített rugósra cserélni, vezérműlánc feszítőt, láncot és a megvezetőket ellenőrizni kell, mert a vezetőket le tudja darálni ha nyúlott a lánc
az AC van hogy meghal, de létezik felújító szett 6000 körül, bár nekem még a gyári muzsikál
most ennyi jutott eszembe, de szerintem Tomika majd még kiegészíti a hiányosságokat
Kuplungja nem bovdenes hanem olajos ezzel nem szokott gond lenni?
Mivel 99 esnek van hirdetve akkor a vázszámnak milyennek kell lennie ? Csak hogy ne fussak bele valami fiatalított gépbe.
súlya nem kevés, de megszokható, mivel alacsonyan ülsz, jól kezelhető, max egy kicsit több melót igényel mint a vetélytársak
ha jó állapotban van és gyári áttétellel, akkor 285 öt ment már óra szerint , persze akkor még nem volt az enyémben sem 80 ezer Km
a futóműve maga a stabilitás, jó gumival lapon fordul, akár két személlyel is
gyorsulása elvileg 3.2 sec, de ki a f..t érdekel, pár tized
Én ötödik éve nyüstölök egy 98 as kilencest de most hetesre gerjedtem ami 1999 es . Valami gyerek betegség esetleg ? Véget azért kérdeztem mert a kilences akasztja az órát. Bár azt már hallottam hogy a futóműve sportosabb. Valami hasznos tanács kellene mert holnap mennék megnézni egyet . Súlya nem zavaró? mert könyv szerint egy húszassal több ?
annyi, amennyit ki tudsz hozni belőle
sokkal sportosabb mint a 9-es és kevesebb is van belőle, meg hát ez a szívünk csücske
végsebesség , nem is tudom , de ha jól emlékszem elég volt , különben meg úgy kell menni vele, hogy mindenki láthassa, hogy neked 7-ed van
Ja és igaz tudom hogy egy huszassal gyengébb a kilencesnél de azért érdekelne hogy menet tulajdonságokban (gyorsulás végsebesség stb) mennyi a különbség?
ha gyárit akarsz, akkor ajánlom KawaZsoltit, itt a fórumon megtalálod, a pécsről oda postázza ahová szeretnéd , mivel márkakereskedés, ezért gondolom erre a típusra is tud rendelni
hol tudnék ilyeneket rendelni? Kellene még a váltó alatti tartó is hozzá. Láttam néhány hozzászólást hogy fillérekről van szó... pedig nem ez a fő szempont, csak egyszerűen nem tudom hol rendelhetnék ilyen apróságokat egy 21 éves mocihoz!
Szerintem sokkal nyersebb lesz a 7-es, mint a 9-es. GURO már sok minden leírt a típusról. Alváz és motorszámot nem árt lecsekkolni elsőre, mert sok a fiatalított, behozott gép.
A többi pedig a menetrend szerinti ellenőrzések alapján!
Képet kérünk!