99% hogy az a baja, bátyám aksiját bele raktam ami cella hibás volt. Elsőnek az ő reléjét baszta ki utána meg az enyémet, ő rámért és az lett a baj kicserélte utána az aksit is megmérte és rájöttünk hogy az volt a baj forrása szóval nekem is kivágta a relét tuti!
A relét velem is kicseréltették,és nem lett jó.Mivel nem pár éves masinák,az idő megkezdte itt ott a kábeleket.Nekem hol indított hol nem,mikor milyenje volt.Gyenge a szikra,trafó kell.Vettem azt is.Akkor se lett jobb.Végül villanyászhoz vittem,hogy nemérdekel mit csinál vele,meg mennyi idő,de méricskéljen ki mindent rajta.A probléma forrása a test kábel volt.Csere,pár száz forint,és azóta pöc röf.Ugyanezt eljátszotta annó a calibrám is,bár abba szinte minden szondát meg szart kicseréltek,és mégse lett jó.Mérgemben eladtam.Az új tulaj hívott pár hétre rá,hog csinált e ilyet meg olyat a kocsi.Dehogy is soha
Na annak is az lett a baja,én meg elköltöttem vagy 2kilót rá.
Eredeti japán, karcmentes?
Mert akkor gondolkozok rajta. Nem tudom fizukor mi marad a motor keretből, mert első fékbetét és gumi végét járja :(
Helyileg hol lehet átvenni?
Tankért mit kérsz?
Lenne egy-pár alkatrészem 1993-as ZXR 750-hez,ha valakit érdekelne!
Érdekel a dolog,elseje után hívlak,akkor lesz rá keret.
Na annak is az lett a baja,én meg elköltöttem vagy 2kilót rá.
A műszerfalra mit gondoltál?
Volt már itt link a topikban....
Mert akkor gondolkozok rajta. Nem tudom fizukor mi marad a motor keretből, mert első fékbetét és gumi végét járja :(
Helyileg hol lehet átvenni?