Mivel a kémény alapból nem ordenáré hangú engem nem zavar, de mivel van hozzá egy tompítóbetét, ami benne is volt a műszakin, nem hangosabb a gyárinál, de ezek megmagyaráznák, hogy amit a mérnökök fáradságos munkával megterveztek, az úgy nem jó, mert nekik nem tetszik. A led meg a sasszeg már csak hab volt a tortán. Amúgy 150Nm-el van lehúzva a hátsó koronás anya, ha az lelazul, megbaszta a ló. de ha le is lazul, terhelés alatt nem fog kihullani a tengely.
Na fasza... az a lényeg megvan, a többit meg lesz@arod. Én 2 hét múlva viszem a hetest műszakira, rendszámtábla világítás nincs, hangos kipu van - "E" betű nincs :) Hétvégén átmenetileg ekecselek rá valami fényt hátra meg feldobom az akra dobot, mert az egy oktávval halkabb. Aztán sz@rok rá. Sőt arra még kétszer... Őszig valahogy húzza ki aztán nekiállok az építésnek.
Nem direkt szopattak, hanem félnek, hogy átengednek mindenkit és megbűntetik őket. Sajnos, nekem is máshova kell vinnem, ahol tavaly voltam ott nem fognak átengedni jövőre. szigorítanak. Te is óvatosabb lennél ha nem akarod, hogy bezárják boltodat, azt miből élsz?
Hangos kipú saját magadnak se komfortos.
A keréktengelyeken a biztosítás meg saját magad érdeke(legyen csavar kötés, önzáró anya, sasszeg, rugós szeg, menetragasztó, stb.)
Ledes miért baj, ha a benne lévő "e" jel megtalálható?, akkor a fényereje megfelel a szabványnak.
Meg volt pörkölődve a gumi széle mert pályás,ellenben 5milli a minta. Innentől mindenen fogást találtak, hangos a kémény, ledes a helyzetjelző, nincs sasszeg a hátsótengelyben...elküldtek,hogy orvosoljam ezeket,aztán felvettek egy hibalistát, végül megadták a 2 évet. 7re mentem fél11re végeztem. Érdekes 2 éve mindez nem tűnt fel nekik, 2 év múlva viszem a kawáhoZ...
No volt hétvégén próóóba eső, napsütés, écccaka, 30fok, stb.
Tudtam én sisak két féle van.Arai és a többi szemét....
Egy Arainál meg csak két Arai a jobb.
Következő 10évre megint a sisak gond megoldva!
A régi Arai meg jó lesz utasként, utasnak, mz -re, boltba járni, stb...
Oks, ha erre jársz csörgess meg, telszám csere mailban.
Mail adatlapomon.
Nem titok az ára? Mennyiért vetted?
Nagyon ritka a géped!
Amcsiban sose volt gpx,zxr,stb. jelölés a zxr ott zx volt ezért a zxr750R nekik zx7R.
Azt nem vágtam fejből, hogy az zx750M amcsi váza fekete volt.
Gondos kezek között ütve, vágva, gyilkolva is simán elköhögnek ezek a gépek 200ekm -t, H -tól P -ig összes modell!
A keréktengelyeken a biztosítás meg saját magad érdeke(legyen csavar kötés, önzáró anya, sasszeg, rugós szeg, menetragasztó, stb.)
Ledes miért baj, ha a benne lévő "e" jel megtalálható?, akkor a fényereje megfelel a szabványnak.
Vkinek van?
te hetesed pedig pöpec!
De hallottam már furább dolgot is ennél, úgyhogy eeeeeee
Tudtam én sisak két féle van.Arai és a többi szemét....
Egy Arainál meg csak két Arai a jobb.
Következő 10évre megint a sisak gond megoldva!
A régi Arai meg jó lesz utasként, utasnak, mz -re, boltba járni, stb...
Mail adatlapomon.
Nem titok az ára? Mennyiért vetted?
Nagyon ritka a géped!
Amcsiban sose volt gpx,zxr,stb. jelölés a zxr ott zx volt ezért a zxr750R nekik zx7R.
Azt nem vágtam fejből, hogy az zx750M amcsi váza fekete volt.
Gondos kezek között ütve, vágva, gyilkolva is simán elköhögnek ezek a gépek 200ekm -t, H -tól P -ig összes modell!