Ha behúzott kuplungnál csendes, akkor az csak kuplungcsapágy. Van a kinyomótárcsán egy, meg asszem a kosár alatt is, ehhez csak a kuplungfedelet, meg a szerkezetet kell lebontani, blokkhoz nem kell nyúlni.
Sziasztok!
Mi lehet a jelenség oka?
Ha kiengedett kuplungnál enyhe "zakatolás' hallatszik és még kisebb fordulaton is hallom (utána elnyomja a kipufogó) ,ha behúzóm a kuplungot csendes. Van itt olyan,hogy váltócsapágy? Ha van nagy gáz a csere? A kuplungom zsír új kb 1000km van benne.
szerintetek?
hát ha sokan lettünk volna, akkor nem adták volna a végén jegy nélkül is a kaját
és ez a bőrruhás mizéria tényleg nem volt értelmes dolog, szerencsére mi meg tudtuk oldani , de az már nem zavarta őket, hogy a srácon a bőrkabát olyan nagy volt, hogy kiugorhatott volna vele egy repülőből , a lényeg, hogy nem cordura volt
Orbi meg remélem megtanulta, hogy pályázás előtt mindig meg kell tankolni a gépet
A csapattal nincs is gond. De nem ártott volna tisztázni ezt a cordura kérdést sem előtte, mert így sok csalódott ember távozott és ez még tovább rombolta a márka amúgy sem magas hírét. Szerintem kevesen voltak, mások szerint k..va sokan. Hááát megnézve pár évvel ezelőtti képeket durva a különbség!
Ez milyen áttétel ? Jó rövid,vagy az enyém hosszú.
Mi lehet a jelenség oka?
Ha kiengedett kuplungnál enyhe "zakatolás' hallatszik és még kisebb fordulaton is hallom (utána elnyomja a kipufogó) ,ha behúzóm a kuplungot csendes. Van itt olyan,hogy váltócsapágy? Ha van nagy gáz a csere? A kuplungom zsír új kb 1000km van benne.
szerintetek?
gucsir@gmail.com
http://www.vatera.hu/listings/...
és ez a bőrruhás mizéria tényleg nem volt értelmes dolog, szerencsére mi meg tudtuk oldani , de az már nem zavarta őket, hogy a srácon a bőrkabát olyan nagy volt, hogy kiugorhatott volna vele egy repülőből , a lényeg, hogy nem cordura volt
Orbi meg remélem megtanulta, hogy pályázás előtt mindig meg kell tankolni a gépet
mondjuk a vízgépeket a kis lime szeletekkel én is hiányoltam....
a menetidőről meg ne is beszéljünk........