Allveer a minap küldött egy linket, szalon állapotú ZZ-R1100-ről. Valami párezer km-es, még össze se igazán koszolt példány, gondolom fárasztó szobabicikli helyett szobamotorként tartották. Azé' a magáé se ronda :)
Halpucolásnál már egy ZXR is jobb neki, nem?
Nekem a GTR jelenleg drága, inkább veszem a ZX-eket Aztán majd pár év múlva veszek egy GTR-t és siklok vele a messzi távolba De mint mondottam, még pelyhestökű vagyok és tolom a ZX-ekkel. Az 1100-as ZZR, meg bőven elég egy laza gurulásra. A mai napig beleborzongok, ha egy 1,1-est meglátok. Az a formavilág beindít, pont úgy mint a ZX sorozat. Veszettül eltalálták ezeket.
Pontosan megfogalmaztad a lenyeget Bird!
Es neked legalabb van a garazsban egy nagy Zizere, de nekem megeszi az eletem az asszony ha ket motor all otthon.
Ha elviszik a Daytonat, az se baj ha nem kapok egybol amit akarok, elmegyek horgaszni. Minden hetvegen telebaszom budos halakkal a furdokadat, aztan meg pucolhatja az asszony. Ezek utan feludules lesz neki, ha ujra motorozni fogok.
nem lehet, hogy csak egy súly kéne a kormány végére?
fogyasztás:börzsöny5,8 aztán tarjánba tankoltam a molnál és hopp 7,5 gyöngyösig, utána megint a molon tankoltam hátha a szerpentin miatt van a "túlzott" fogyasztás, de nem mert hazafele a nyugis tempóba is 6,5 körül volt, nem beszélve a fantasztikus koromvirágról a kipufogó végén, amiről azt hittem, hogy végre megszabadultam!szerintem le is engedem a benzint, aztán megy a wareszba. amúgy nem szoktam azért beindítani, hogy megmutassam, azért vettem, hogy menjek vele. csak egy kicsivel több idő jó lenne, mert az évi 2-3000 km lófasz.
Viszont ne felejtsük, hogy a GTR-t nem a superbike-ra tervezték Kegyetlen jó dolog amikor elmész a hegyekbe v éppen az Adriára és a dobozokban minden elfér és a gőzmozdony meg csak siklik és egyenes háttal, fájós derék nélkül szálsz le 1000 km múlva is. Mondom ezt a pr szöveget én akinek csak zx-ek vannak a garázsában
A GTR majdnem kétszer akkora motorral pont feleúgy megy mint az én motorom De az elektromos szélvédővel kiválóan el lehet játszani út közben, ha a unalmas lesz a gép
Én is gondolkoztam már a GTR 1400-en. Kipróbáltam és megmondom őszintén jobban bejött, mint a nagy ZiZi De most még fiatal suhanc vagyok és nyomom a rock & roll-t a ZX12R-el
Nem ultem 12-esen, igz lehet kenyelmes es a kormanya sem megterhelo. De ha jol sejtem, leginkabb autopalyara valo, meg hosszu nyujtott kanyaros turazasra. Egy biztos, latok ugyan par darabot a hagokon, de ott a max sebesseg 130-150. Injektor az kell (ez az en dilim). 3 eve jarok fel a hagokra motorozni. GTR 1400-az sokba kerul, annyi penzt nem szanok ra. Tavaly mentem egy 1150Gs-el a hegyen. Az volt a szomoru, hogy nagysagrendekkel gyorsabban es erofeszites nelkul lehetett menni vele, mint a ZX-el.
Ezzel nem allitom, hogy egy BMW jobb lenne, semmikepp hogy szebb. De bassza meg az arra valo.
röviden meg csak ennyit tudok válaszolni: amiket írtál azt vagy nem a 12-esről írtad, vagy nem mentél még 12-essel tartósan
kényelmes, nem kell vele bírkózni és a csuklómat még véletlenül sem terhelte
de ahogy érzed...
fasza a ZX12, csak amire en hasznalnam arra nem jo.
Eleg kb 100Le, legyen kenyelmes, ne fajjon a csuklom es ne kelljen birkozni a szerpentineken. Roviden ennyi a bajom vele
Nekem a GTR jelenleg drága, inkább veszem a ZX-eket Aztán majd pár év múlva veszek egy GTR-t és siklok vele a messzi távolba De mint mondottam, még pelyhestökű vagyok és tolom a ZX-ekkel. Az 1100-as ZZR, meg bőven elég egy laza gurulásra. A mai napig beleborzongok, ha egy 1,1-est meglátok. Az a formavilág beindít, pont úgy mint a ZX sorozat. Veszettül eltalálták ezeket.
Es neked legalabb van a garazsban egy nagy Zizere, de nekem megeszi az eletem az asszony ha ket motor all otthon.
Ha elviszik a Daytonat, az se baj ha nem kapok egybol amit akarok, elmegyek horgaszni. Minden hetvegen telebaszom budos halakkal a furdokadat, aztan meg pucolhatja az asszony. Ezek utan feludules lesz neki, ha ujra motorozni fogok.
megérkezett
kösz
fogyasztás:börzsöny5,8 aztán tarjánba tankoltam a molnál és hopp 7,5 gyöngyösig, utána megint a molon tankoltam hátha a szerpentin miatt van a "túlzott" fogyasztás, de nem mert hazafele a nyugis tempóba is 6,5 körül volt, nem beszélve a fantasztikus koromvirágról a kipufogó végén, amiről azt hittem, hogy végre megszabadultam!szerintem le is engedem a benzint, aztán megy a wareszba. amúgy nem szoktam azért beindítani, hogy megmutassam, azért vettem, hogy menjek vele. csak egy kicsivel több idő jó lenne, mert az évi 2-3000 km lófasz.
de kérd el Orbi 14-esét és tesztelj
Ezzel nem allitom, hogy egy BMW jobb lenne, semmikepp hogy szebb. De bassza meg az arra valo.
kényelmes, nem kell vele bírkózni és a csuklómat még véletlenül sem terhelte
de ahogy érzed...
Eleg kb 100Le, legyen kenyelmes, ne fajjon a csuklom es ne kelljen birkozni a szerpentineken. Roviden ennyi a bajom vele