Szia!
Tudom,persze a csere a legjobb megoldás. Szerencsére nekem nem emelkedett a fogyasztás,legalábbis ilyen drasztikusan nem.
Folyamatos 160km/h-nál (pályán) néha kicsit több sok a 7L?
Most mikor elhoztam Bp-re ennyi volt.
Szia !
Ilyen mocim van nekem is. Ezek a gondok voltak nálam is. Biztos kikopott a karbi. Nálam is. Szakszervizben azt mondták,szabaduljak meg tőle. Persze nem tettem Ügyes szerelőmnek sikerült úgy beállítani,hogy visszaesik a fordulat melegen is. Szóval van remény a kopott karbinál is. VISZONT,azóta 3000 alatt melegen dadog,de visszaesik a fordulat. De 3000-től 13500-ig egyenletesen húz.Szóval nem bánom,3000 alatt úgysem célszerű használni. Csak nagyon sok beállítás van,több féle. Amcsi zxr,európai, japó,meg mittudomén stb.
Hi,
bocs, valóban adósod vagyok az infóval
a gátló frankón működik, de a motor még mindig instabil
asszem ősszel vagy tavasszal az összes tűgörgőt kicserélem és akkor nem lehet szar , mert ez így nem az igazi
Nekem van egy bontott, azaz belezett (membránok, kupakok,úszók mínusz) karbisorom, de az 7R, tehát valószínűleg nem passzol. A tengely és pillangó rész szerintem rendben.
Mindegy, szerintem se az a probléma, hanem túl sok a levegő vagy elkarburálás miatt az adott tartományban, vagy mert falsot szív.
Szerintem a karbi egy olyan dolog, amibe sok magát szerelőként eladó bicskája beletörik mifelénk, tehát hallgass Tomra.
Nekem is karbicserés volt a gép. 27 körül szereztünk egy zzr1100 karbit, ami valószínű egy fiatalon törött gépről való, még nincs szétkopva. A havernak vannak ilyen kapcsolatai, vannak ismerősei, akik direkt elteszik neki a megkímélt porlasztókat.
Ve, ez valami agytröszt lehetett, aki ezt mondta. Van némi ellentmondás. Ha kikopik a karbi, akkor valószínű nem szorul a pillangó...hanem lötyög. Valóban kikopik az összes karbi és falschot szív a motor, de ezt szokták ellensúlyozni azzal hogy plusz anyagot adnak rá, ez még nem hinném hogy befolyásolná a fordulat esését. Nekem is ki volt kopva, rá volt adva anyag, simán esett a fordulat, csak 4e alatt fulladt, meg 9l-t evett... Lehet hogy valahol falschot szív, pl a szívócsonkoknál. Én mondjuk elsö körön megnézetném a szelephézagot, mert ha az nincs, akkor valamilyen szinten kitámaszt a szelep, akkor is elég nehézkesen esik a fordulat. Nem tudom hova valósi vagy, de van itt Fehérváron egy haverom, aki az enyémet is mindig csinálja, csak ajánlani tudom. Mert amíg bemész egy ilyen "szakszervízbe", ahol hasonló faszságokkal dobálóznak, ő meg tudja mondani valóban mi a baja és nem cserélteti ki veled a fél blokkot.
Van ugyebár az alany (Kawa Zxr 750 ,93") és ha bemelegszik, az alapjárat nagyon nehezen esik vissza, azt mondták szervízben, hogy pillangó szelep tengely szorul mert kikopott a ház és csak komplett karbisor cserével lehet orvosolni. Első számú kérdés:
- lehet-e perselyeztetni a szelep tengely házat
- van-e nektek egy feleslegessé vált karbisorotok és ha igen mi az ára.
Tudom,persze a csere a legjobb megoldás. Szerencsére nekem nem emelkedett a fogyasztás,legalábbis ilyen drasztikusan nem.
Folyamatos 160km/h-nál (pályán) néha kicsit több sok a 7L?
Most mikor elhoztam Bp-re ennyi volt.
Érdekelne a az Ügyes szerelőd, F2Tom segített már rajtam de nem árt a + Köszi
Ilyen mocim van nekem is. Ezek a gondok voltak nálam is. Biztos kikopott a karbi. Nálam is. Szakszervizben azt mondták,szabaduljak meg tőle. Persze nem tettem Ügyes szerelőmnek sikerült úgy beállítani,hogy visszaesik a fordulat melegen is. Szóval van remény a kopott karbinál is. VISZONT,azóta 3000 alatt melegen dadog,de visszaesik a fordulat. De 3000-től 13500-ig egyenletesen húz.Szóval nem bánom,3000 alatt úgysem célszerű használni. Csak nagyon sok beállítás van,több féle. Amcsi zxr,európai, japó,meg mittudomén stb.
Hátul instabil, tehát lokalizáltad a problémát?
MITO a kisbuszban, ETZ-t lábon viszem, mert nem fért a buszba
bocs, valóban adósod vagyok az infóval
a gátló frankón működik, de a motor még mindig instabil
asszem ősszel vagy tavasszal az összes tűgörgőt kicserélem és akkor nem lehet szar , mert ez így nem az igazi
Mindegy, szerintem se az a probléma, hanem túl sok a levegő vagy elkarburálás miatt az adott tartományban, vagy mert falsot szív.
Szerintem a karbi egy olyan dolog, amibe sok magát szerelőként eladó bicskája beletörik mifelénk, tehát hallgass Tomra.
Szigetszentmiklósi vagyok de szívesen elugrok Fehérvárra:D
Segítségeteket szeretném kérni, remélem tudtok is
Van ugyebár az alany (Kawa Zxr 750 ,93") és ha bemelegszik, az alapjárat nagyon nehezen esik vissza, azt mondták szervízben, hogy pillangó szelep tengely szorul mert kikopott a ház és csak komplett karbisor cserével lehet orvosolni. Első számú kérdés:
- lehet-e perselyeztetni a szelep tengely házat
- van-e nektek egy feleslegessé vált karbisorotok és ha igen mi az ára.
Köszönöm előre is a válaszokat
Szép motoros időt!
Muzsikál már a rugóstag (jó lett?!), vagy dísznek vetted?
az árból még egy kicsit enged...