sajnos semmi extra... az elso fektarcsak ugyanugy rezonalnak mint regen, csak most penzem sincs ra hogy ujabbakkal probalkozzak. ahogy olvastam Te is cserelni szandekozod oket egyebek mellett... gondolom nem bontobol tervezed. anno nezegettem az e-bay-en a tarcsakat, es bar olcsobb lett volna mint itthon a gyari, megis inkabb bontoval probalkoztam otodannyiert de mint kiderult az a "keves" is penzkidobas volt...
ja es a keszthelyi rokonoknak vagy ismerosoknek uzenem, ha errefele jarnak es kezet szeretnenek mosni, en mindig sivesen latom oket
Lehet hogy a hetekben aktuális lesz a leömlősorod L es zxr hez számomra ha megvan még.Majd még konkretizálunk,csak gondoltam jelzem a tényállást!Köszönet!
egyszer én is mentem mögötte, lendületből érkeztem, ő meg akkor jött föl
na mára ennyi, mert itt hagyom a melóhelyet , az otthoni gépem meg még gyógyulgat, de lehet 7végére helyre jön
kellemes hétvégét azt majd beszámolok mit tudtam kezdeni a MITO-val
így is van ez rendjén, ha már nekünk 7esünk van, akkor azzal kell meghalni és tiszteljék is csak a többiek a szörnyeteget
de kakucson a sm-sokat meg Janibát max 125-össel lehet elkapni szal mindkettőt tervezem vinni egy kisbuszban és akkor az utiköltség kisebb
A hetessel kihivás kakucs . Mondta a Gergő, jött mögöttem, akkor mentem 47, valamennyit, hogy minden ívváltásnál olyan agresszíven rántom át a gépet, hogy majdnem levegőben vannak a kerekek és ilyen fél métereket repülök kifele az ívről. Aszongya minden kanyarban azt várta mikor hajítom el, állítólag keményen nézett ki. Hiába, kergetett, nekem ilyenkor győzelem vagy halál...
én is mentem egy faszát RÉM CBR 600 asával, sajna el is dobtam, azóta húzom a lábam, de akkor ott megéreztem, amit már rég sejtettem, hogy nem a motorerő kell, hanem a kis súly, meg a jó guma.
Hiába fektetem én a 7-est lapra, ha a 235kg kifele tolja mint állat és 20 méterrel hamarabb kell fékezni, meg már a következő kanyar előtt el kell kezdeni rángatni, hogy végre megmozduljon...
szal kimondottan kakucsra tervezem a MITO-t, mert el akarom kapni a RÉM grabancát
Hát hallod, lehet megeszel vele. Legutóbb Gergő spanom 400RR-jével mentem, aszittem rácsöppenek, annyira agresszív meg kezes kis gép.
Szerinted mekkorát fordultam vele? Annyira fent van a lábtzartó, hogy először begörcsölt rajta a lábam
kakucson nem szabadna csavarral menni ha olvastad a kiírást
ha összefutunk akkor majd kipróbálhatod az EVO-t is, nem lesz rajta csak slick meg két nagy bukógomba
a blokk meg 160 as, 35 ös dellortóval meg arrow kipuval
kíváncsi vagyok mit lehet vele karistolni
Nekem a csavar kopik, de már fele elfogyott. Nekem a gyári rendszer leért, de az Arrow az feljebb van kicsit, meg ovál, úgyhogy eddig nem ért le szerencsére.
neked a csavar kopik, vagy pályán a lábtatró meg a váltókar is, mert nekem sajna nincs koptatócsavarom, a menetbe bele van törve és így mire hallom a karcolást, az már a lábtartó végét meg a váltókart jelenti
az uccsó Kakucson sajnos a Muzzy dob eleje is fogyott egy kicsit
Nye, én is elfogadnám régi 125-ös kopasz TZR-emet ilyen célra. Csak most a hetes igencsak vinni fogja a gempát. Megvettem a szelepeket, szimmeringeket, hengerfejtömítést, generátorláncot. 75-öt hagytam ott 30% kedvezménnyel. Ezután jön még a féktárcsacsere, fékbetét, láncszett, főfékhengerre kart kell szereznem, gumi stb...
Hi! Ez LSL, egy bontott hetesről származik, új ára 35 körül mozog. Ha érdekel, leveszem, akár le is másoltathatod, sztem vizes cnc-vel simán le tudod gyártatni max 7-8ezerből. 2centi fel 4 centi hátra, ennyit változott. Kényelmetlenebb, de simán megszokod és kötelező annak aki pályázik, mert még így is leér néha. Ha érdekel, összebeszélünk, azt megnézed.
a lábtartó közbetét miatt nem túl kényelmetlen az üléspozíció?
nekem is kellene, mert Kakucson elfogyott minden ami csak leérhet , de inkább csak felfelé kellene emelni, hátrébb nem annyira. Ez neked honnan van meg mennyiért?
jol all most a font