Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aha, az enyém is 364 és ZX7R illetve 7RR hez van
mondjuk most a MITO-ét bújom, mert tavaszra tutinak kell lennie , csak az 5 nyelven van és nem olyan részletes mint a 7-esé
Az enyém 364oldal PDF, de van egy 107 oldalas 7RR verzióm is meg van J-s meg L-es ZXR-hez is, meg ezek RR verzióihoz...készültem
FASZA!
angol nyelvű, 350 oldal PDF
de van egy német nyelvű is, ha esetleg vkinek az fekszik
Toltam fel egy két képet a makettrőlmakett
Nekem megvan a jó minőségű angol manual. Neked milyen van?
Én nemrég még hirdettem az enyémet, talán 7-be oda is adtam volna. Úgy döntöttem nem kótyavetyélem el, hiába van benne 78ekm, örök darab. Arra figyelj, hogy nem nagyon láttam még az országban olyan darabot, amit ne feltettek volna, szóval tengelytáv, egyenesfutás, szokásos dolgok. Szerencsére ez egy masszív motor, nem hajlamos egy csúszástól eldeformálódni rajta sokminden. Típushibája nem nagyon van, kicsit zajosabb mint egy honda, de azért vigyázni kell, nehogy főtengelyeset vegyél. Az enyém közel 80ekm-nél nem eszik olajat, igaz most fog új szívószelepeket kapni, dehát 80ekm az 80ekm, csodák nicsenek...
a múltkor említettem a 7-eshez komplett szerelési kézikönyvet, de senki sem jelentkezett
most vagy nem szerelitek a vasat, vagy lusták vagytok!
ha vkinek mégis kell, jelentkezzen!
ja, csak én nem akartam egy az egyben idézni
de hát ez a lényeg
Ha traubit iszol, ugyanazt a cukros löttyöt csurgatod a beleidbe mint a többiek, de ezáltal különbözöl tőlük...Én is ezért járok ilyenekkel
Csak biztatni tudlak a vásárlásra.
Én már 6.éve gyűröm a 7-est és kifogástalan! Ha a normál dolgokra oda figyel az ember, akkor nem érheti meglepetés, de ezt a típust amúgy is csak szeretni lehet. Nem egy pályagép, de azért ott sem vall szégyent, csak nagyon meg kell vele küzdeni a súlya miatt.
Ha nem zavar , hogy szerintem kényelmetlenebb az üléspozíciója mint bármely más motoré
A ZX7R már nem olyan csörgős hála a fejlesztéseknek és a váza és futóműve akár több esést is kibír, van benne anyag! 235 Kg
Ha magadénak tudhatsz egyet, akkor "más" vagy mint a többiek
Szia!
Nekem ugyan zxr750 van,az is csak 1 éve,de kib***ott jó gépek!Ugyanazt kell nézni,mint másoknál Ha kawasakid van,akkor a 'zajtalan' blokk nem lesz újdonság de viccen kívül,ha nagyon hangos akkor nem jó .De ezt így nem lehet úgysem megmondani...
Asszem van eladó itt a fórumban is.
Legyen szerencséd!
Üdv mindenkinek!
Kellemes ünnepeket egyébként.
Jelenleg egy zxr400asom van de tavasszal váltanék zx7r-re. Olyan kérdéseim lennének h ha már ott járok a vételnél mikre kell figyelnem ennél a típusnál? Vannak jellegzetes hibái? Mik az általános véleményetek rola? Eddig egyébként csakis pozitív dolgokat olvastam.
Sajnos neten eddig nemsok eladót találtam. :( Olyan 700ezrem lenne körülbelül szerintetek ennyiből van esélyem vmi jót kifogni?
Előre is kösz minden választ!
Pacsee
én szinte minden héten előveszem egy karikára ha nem is többre egy 20km-re 0fok környékéig egész jól elvagyok
2hete? Én okt közepe óta nem mentem vele.
én 24.-én kerültem 50km-t már nagyon kellett egy kis gurigázás mert majd 2 hete nem motoroztam.Errefelé nem kell félni, hogy a só kárt tesz bármiben is mert erre nem szórtak
én is csak itt a városban kerültem, és ha már a kút útba esett hát teletankoltam.
meg persze tesztelgettem az új ruhát, csizmát

van komplett ZX7R service manual-om, karácsonyi ajándék annak, akinek kell!
Én nem raktam tele, csak 7 litert nyomattam, hogy legyen miből ketyegtetni időnként télen. Egy 15km-t mentem a városban.
én tegnap mentem, ma már nagyon hidegnek tűnt
a tegnapi 9 foknál se volt vmi kellemes, de egy telitankolásért el kellett gurulni
Nye. Na ma kivittem egy rövid körre a rokkát, hadd járjon. Jó volt megint harcidíszben repülni alacsonyan...
Tom én is zsinnyegtettem ma. Egyébként nem marja meg ha utána lemosod, meg van cuccom ami rendbehozza! Ha kell majd szoljál adok...
Szeva, ez tök normális csak a hidegnek tudható be! Ezzel ne foglalkozz...
Semmi, hideg van.
Boldog karácsonyt minden 7r-es kilóméterfalónak!
Lenne egy kérdésem:beindítás után,(szívató teljesen ráhúzva) mégsem a szokásos 3000-es fordulaton jár a motor hanem kb. 1500 körül,gázt húzva kompenzálom ezt a különbséget,majd kb. 30s után újra (gáz húzása nélkül) felmegy a normál 3000-re.
Mi lehet a gond?
Széles utat,olcsó benzint,sok kanyart a köv. szezonra!
Hali mindenkinek a fórumon!
igen,erre én is gondoltam, de szerencsére itt elég száraz volt az út, és azért a menet után le is mostam