Veterán börzén,talikon,versenyeken keresni márkatársakat? :)
Vagy neten simson250 forumot?
indexen van pannoniás meg mz s topik is meg ott a szocimocis weblap is.
Ha már találsz sok márkatársat akkor jön az alkatrész is!
Amugy ismeretség,börze,vatera.
Az enyém a legalsó Revell, de igazából majdnem tökre egyezik a Protarral, valószínű kooperáció, mert pl a lánc öntőkeretén ott díszeleg a Protar felirat. Amúgy annyiban más a Protarnál, hogy ez RR lenne, legalábbis külsőre, zöld-lila, együléses, viszont benne van az öntőkeretben a hátsó ülés is, elvileg le lehetne operálni a pupot a helyéről, viszont hátsó lábtartó nincs hozzá. Ha tüzetesebben megnézem, pl a karbik, sima depressziós karbik, ami már nem RR-é teszi, dehát egy makettről van szó, a karbi úgysem nagyon látszik. De ha már szőrszálhasogatok, akkor megjegyzem, hogy a blokkja ZXR J-s, más a kuplungfedele, mint a hetesnek, meg máshogy mennek a vízcsövek. De ez gy laikusnak nem tűnik fel, nekem is csak egy heti nézegetés után volt furcsa. Amúgy nagyon látványos lesz, ha kész lesz, impozáns méretei vannak, elég részletgazdag. Bár összeszerelésnél tud némi borsot törni az orrom alá, de azért faintos. Egyébként a barátnőmtől kaptam, nem tudom mennyi volt az ára, Angliából jött, mert az országban nem volt sehol. Amúgy arról nem tudtam hogy az Italeri is gyártott ilyet racsing verzióban. Szereznem kell egy olyat is
Neked milyen a doboza?
Gyártottak több ilyen kis összerakható modellt is, az egyik szerintem csak protaros, a másik a revelles gondolom.
Szép kis példányok.
Milyen boltaban vetted? és mennyi volt?
Kawabiker zxr!
Azért téged kérdezlek mert te benne vagy gondolom az
alkatrészesdiben! Van esetleg ötleted vagy bárkimásnak, hogy 250-es simsonhoz honnan tudnék
alkatrészt keriteni?
Halihó.Most kaptam egy infót egy gyári sérülés karc mentes ZX-7RR idomgarnitúrárol.Gyári egy üléses idom,fejidom,oldalidom + első hátsó lámpa.
Szikora András barátomnál van ez az okosság.
Itt a száma ha valakit érdekel:06-30/9037050.
Elkezdtem összerakni a kis 7R makettet, 4 óra alatt sikerült is összerakni, lefesteni az első felfüggesztést Hozzáteszem mindez 3 fő alkatrészből áll. Vicces volt a fékcső fittingjének a rézalátéteit kifestegetni.
Hali!
Ritka egy értékes darab. Idáig csak jókat hallottam a gépről és anno svájcban készült SBK alapokkal
Akkor 150 lovat préseltek bele a 165 kg-hoz. Hát most kezelésbe vesszük, felkészítjük a szezonra, átnézünk mindent és utána próba cseresznye
Hi! Igazi nyalánkság van a birtokodban, szívessen szemügyre venném személyesen, remélem kihozod Kawa nyílt napra Ringre, vagy ZX-kupára. Én is tervezem a zx kupát, legalább egy két futamot.
Vagy neten simson250 forumot?
indexen van pannoniás meg mz s topik is meg ott a szocimocis weblap is.
Ha már találsz sok márkatársat akkor jön az alkatrész is!
Amugy ismeretség,börze,vatera.
Gyártottak több ilyen kis összerakható modellt is, az egyik szerintem csak protaros, a másik a revelles gondolom.
Szép kis példányok.
Milyen boltaban vetted? és mennyi volt?
Azért téged kérdezlek mert te benne vagy gondolom az
alkatrészesdiben! Van esetleg ötleted vagy bárkimásnak, hogy 250-es simsonhoz honnan tudnék
alkatrészt keriteni?
Szikora András barátomnál van ez az okosság.
Itt a száma ha valakit érdekel:06-30/9037050.
Úgyértem teljesen összerakni.
De a gyári is elég fent van,vagy neked sokat ért le?
Ritka egy értékes darab. Idáig csak jókat hallottam a gépről és anno svájcban készült SBK alapokkal
Akkor 150 lovat préseltek bele a 165 kg-hoz. Hát most kezelésbe vesszük, felkészítjük a szezonra, átnézünk mindent és utána próba cseresznye
Ja és pályán még soha nem voltam