Ez a szuro 18500 korul itthon van
viszont a tartoval varj egy kicsit, jovo honap kozepen kb mar megint lesz penzem es en is veszek akkor onnan egy radiator also tartot, igy sporolhatunk a postakoltsegen
Gondolom nem akarsz most hirtelen motorozni addig
En most osszeraktam a muszakihoz, de nem jo ez igy szet kell bontani megegyszer, es ha nem tudom visszahajlitani, akkor veszek en is egy olyat. mar kineztem 35font + posta
Hali Janav.Na ez faxa lenne,de nem azt írtad annó hogy csak a német oldalt nézzem?Na mindegy.
Ja meg kellene egy ilyen okosság is:http://cgi.ebay.co.uk/K-N-Air-...
Nem tom mennyi lenne a végösszeg.Az idomtartó + ez.
Köszi.
Nekem most friss szelepállítás után pöccre indult úgy, hogy egy hétig fűtetlen garázsban állt. Igaz hogy full szivatóval is néha leállt, dehát mégsem mínusz 5 fokra tervezték őket. Amúgy érdekes ez a szelep téma. Nekem nem volt hézag a szívóoldalon, elkezdett fölfele jönni a szelep, szóval elkezd beverődni. Állítólag annak az egyik jele hogy hidegben nem indul, lehet az is hogy kitámaszt. Bár a te gépedben van vagy 10ekm, annak még nem szabadna ilyet produkálni. Másik érdekes a vezérműlánc nyúlása. Mondta a mester, hogy ő 20 ezrenként cserélt anno a 9-esében láncot, mert a nyúlás miatt érezhető erőveszteség volt, nem úgy álltak már a tengelyek jelen ahogy kellett volna. Örülök hogy nekem ki lett cserélve. Nekem sem volt határeset a lánc, de mondta hogy el voltak mászva jelről a tengelyek és érezni fogom a különbséget.
figy könnyebben megfogsz engem mint egy zx10r-t akivel amugy egy kategóriában vagy!meg nemis ez a lényeg,hanem szerintem tudnánk eme kategórián belül is jó élversenyt csinálni!Se te sem én,szerintem nemtudjuk felvenni az éllel a versenyt.így számunkra is izgalmasabb lenne.
Ebben a hidegben hogy lehet beinditani a gepet, van valami jol bevalt procedura?
Decemberben meg csak sikerult jaratni egyet, de most hetvegen ketszer is probaltam, de az istennek nem indult be
Lehet nekem is kellene egy, mert a multkori bukfenc ota kicsit feszulnek a muanyagok, es ezt nem igen lehet normalisan visszahajtani. Az a gyanum, hogy feljebb maszott a hutom, mert baloldalon nem eri el a radiator aljan az idomrogzito csavar a keretet. szivas.
Na en meg erre a szezonra beujitottam ra Sportec M3-akat, kivancsi leszek milyenek.
Egy ilyen konzol nem olcsó, nemrég kérdeztük az új árát, kb 46 eft, bontottan szerintem ritka és éppezért drága, javítani meg nem egyszerű, ha azt akarod hogy normálisan álljon a fejidom.
Nemtudom! a www.kamoto.hu oldalon is felvetettük a dolgot,várunka visszajelzésre.nekem azis mindegy ha 200előttiek a gépek,nem feltétlen számít már az sokat,csak szerintem ez egy jó ösztönzőerő,motiváció lenne a régebbikawásoknak!spekuláltam hogy 400as mezőny kiírását kérném de eleve halálraítélt ötlet,mert nem valami kiszámítható a bagázs.én meg szívesen megyek a régebbi 7esek ellen is,mert ha mást nem maximum tanulni tudunk egymástól!
Hi Zoltán! Most hoztam el a gépet szerelőtől. A dynos karbit úgy értettem, hogy egy 40mm-es depressziós karbi, valószínű ZZR1100-ről, ami egy az egyben rámenne a hetesre és tartalmazza már a dynojet fúvókákat, meg valami állítható subere van.
Hi! Nagyon elmés ötlet, teljes mértékben támogatnám. Nekem is 98-as a vasam és esélyem nem lenne a 08-as 6R-ekkel szemben sem nemhogy a 10-esekkel. Örülnék ha lenne ilyen kategória. Nekem is van pár spanom, akik szívesen indulnának, de szintén 95-ös, 98-as gépekkel. Itt a fórumon is van Kaffer, aki tavaly már indult a hetessel. Biztos meglennénk tízen. Mi kéne még hozzá?
SRÁCOK!
Tegnap hallottam,zx kupa ugyancsak indul 2009ben is!
Volna egy ötletem! megkellene beszélni ott a főmuftikkal,hogy legyen egy pl 1998előtti zx-eknek szóló kategória!
Én így is szívesen versenyzek ahogy 2008ban mentünk,de sokkal érdekesebbé válna szerintem az idősebb kawával rendelkezők számára a zx kupa,ha ők is labdába rughatnának!Persze a kawások szempontjából is nézni kell a dolgot,előfeltételnek tehetnék a kategória kiírását versenyenként minimum 10fős létszámmal,ami szerintem amugy mindig teljesülne..
az 1998as év csak egy ötlet,szeretnék érveket meg ellenérveket hallani,márha van itt olyan aktív ember,akit érdekel a versenyzés!
Én tudok egy Paksi srácot, ilyenekkel foglalkozik meló melett. Nekem ő csinálta meg a telokat , féktárcsákat, felnit, meg egyik ismerősömnek csinálta a vázat ugyan ilyen gondja volt , kb olyan 70-80 ért huzta neki vissza meg megperselyezte a kormány nyakat az is ovális szokott lenni ilyen esetben, ha érdekel megadom a számát.
Ha tudtok léci segitsetek! szeretném tudni hogy pontosan milyen szerkezetű váz van a 07/08 Kawa zx6r mociban?! a kérdés oka hogy eladásra ínáltak egy ilyen motort aminek az eleje sérült. Látszólag annyit ment hátra az első kerék hogy éppen hozzá ér a gumi a a leömlőkhöz, hűtő, egyéb nem sérült! talán 7-10 cm? nem tudom pontosan? (ha valakinek ilyen gépe van az lemérhetné mekkora ez a távolság:) (köszi)
A villa érzésre jól mozog és látszólag nem görbült tehát nyilván a váz nyelte el az egész elmozdulást! esteleg van valakinek ilyen tapasztalata? jól tűri a vissz huzatást? szerintetek érdemes pénzt és időt fektetni bele? a válaszokat és hozzá szólásokat előre is köszönöm! sokat segítenétek!
képeket későb mellékelek csak most nincs a gépen.
p.s: ha esetleg tudtok szakembert ezen a területen akkor egy-két elérhetőséget is szivesen fogadog!
Ha bárkinek kétsége van ezzel az olajjal kapcsolatban, elmondom hogy ezt a motort Api-sg olajra tervezték, ami egy 93-as szabvány, az sl meg 2003-as, úgyhogy bőven túlteljesíti azt ami a motornak kell. Használtam én is Castrolt, Motult, de semmi különbséget nem éreztem sem én ssem a gép, műszakilag pedig még egyben van, szóval ellátták a feladatukat az olajok, ha időben cseréled.
Ja olajjal kapcsolatban. Én most MOL Dynamic-ot rakok bele. Api sl, Jaso ma2 és 10W-50. Ezek a szabványok teljesítik a castrol power1-et meg a motul 7100-at. Van egy hely ahol 2500/l. Nem adok 20ezret 4l olajért ha 10-ért ugyanazt kapom.
Nekem most lett kész a téli szervíz után a gép és konstatáltuk hogy jövő ilyenkor valószínű szívószelepsor csere lesz. Eléggé el voltak mászva a hézagok, ami jele annak hogy megindultak a szívószelepek a lejtőn. De hát 69ekm van most benne, jövő ilyenkor talán 85 lesz, az meg már normális ilyenkor. Vezérműláncot cseréltünk, az is határeset volt, minimálisan a nyúlás miatt már nem voltak jelen a tengelyek, meg szelepfedéltömítés, csavarok tömítései lettek cserélve, a gyertyajárAT egyik tömítését is cserélni kellett, meg a szelepfedélben volt egy műanyag láncvezető, ami leszakadt és megette a motor, az lett pótolva. Amúgy meg lehet kap egy 40mm-es dynojetes karbit
Hmmm nincs nagy élet mostanában itt. Mindenki a garázsban van és törölgeti, simogatja a motort?
Én ma már kétszer voltam lent nála!
Az előző tulaj 10w40 Castrol olajat tett bele amit én le szeretnék cserélni. Elég a 10w40 vagy jobb az 50-es bele? Láttam Motul 10w40 olajat úgy 3k körül. Pályázni nem fogok a motorral, ennek fényében kérdezem.
http://cgi.ebay.co.uk/Kawasaki...
380-ert 17000km-el