Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja! És olyan versenyen szeretnék indulni, ahol mindeni
ugyanolyan eséllyel indul. De sajna nekem nem fér bele , hogy lezúzzak 1 2-3 millás vasat!
Kérdésedben a válasz!
Asúj lóerő arány+a korszerűbb technika!
+azért 1 injektorost még mindig könnyebb kigyúrni!
Hangsújozom! Én nem vok tapasztalt pályázó, de elég sok tipus volt már nálam utcai használatra stb.
Nem fikázom a gépet mert nekem is tetszik, 1kicsit mindig is a szivem csücske volt, pedig nem vok 1 kawa fan. De a mai motorokkal nem vetném össze a versenypályán nyújtott teljesitményét.
Miért lenne idejét mult?
Még ha pályán könnyebb is egy széria 6os mint a széria 7es akkor is kezelhetőbb a 7es és ez nagyon fontos ha valaki nem profi versenyző és ritkán felnéz a pályára vagy utcán csapat kanyargós utakon.
De részleteznéd a 6os,7es,10es közti különbséget a te szemszögedből?
Mondjuk 10es nekem sose kellene de más ezres japán se!
Fiatalabb gépekből csak Duki :))))
Tod ha csak magamból indulok is ki, egy hatossal is jobb időt mennék, mint 1 hetessel.
Tudom. Volt szerencsém mindkettőhöz+ a 10eshez is. A10es 1 teljesen más kategória ugye, a hatos meg erősebb fordulékonyabb+ stabilabb is. A hetes idelyétmúlt. Ezzel senkit nem megbántani akarok! De nem lehet a 3 vasat 1 lapon emliteni.
Mindenesetre ha lenne 7-es kupa, tuti vennék 1et! ! !
De ha a 120Le környéke kevésnek tünik nézz meg egy 999R t hány pacis!
Nem minden a sok ló!
Kezelhetőség,futómű többet ér!
Köszönöm.
Annyira nem nevetséges!
Nagyon kezes és barátságos a hetes!
Ha csak pályára kell vegyél külföldről papír nélkülit olyanok már 2kilóért kaphatók!
Ismerősnek multkor kináltak régi zxr t 2kilóért...
De 3-4ért láttam már L modellt is az meg már mégjobb.
Ha azt nézed pályán simán gumira,olajra,benzinre pillanat alatt elmegy 2kiló tehát az "ingyen van" ilyen alapon.

Meg ha nem első akarsz lenni hanem magad örömére motorozol akkor nincs baj.

Keresd meg valamelyik topikban földeák csabát ő plyázott zxr rel van is vidije fent szerintem nem fog rosszat mondnai a mociról.
Az igazság az hogy szeretném kipróbálni a versenyzést,és vadászok vmi olcsó de ütőképesre!
Szóba jött már a 900rr ,zx9r,zx7r.
Lényeg hogy ne sirjam el magam ha odaverem a bringát+ hogy legyen hozzá pót alkatrész ,,fillérekért"!
De szerintem versenycélból odaálni 7essel a10sek közé nagyon-nagyon nevetséges.
Persze a hecc kedvéért ok, de ugye senki nem gondolja hogy...
zx kupa sorozat van, sajnos 636 alatt és felett.
Kérdezd ddt500 -t ő indult a 10ssel és eredményes is volt.
Innen sokan tervezik,hogy legalább egy verseny erejéig indulnak hetessel csak sajna nem a hatosok hanem tizesek közé sorolnak minket.De volt aki már hetessel ment a kupán.
Mondjuk a 400as tulajok is gondolom mérgelődnek,hogy ők meg hatosokkal mennek egy kategóriában.
Heyy skacok!
Tud vki ZXR-kupáról? Van ilyen?
És mit ütnek? ? ?
Nagy a csend márkatársak gondolom feldobom a hangulatot!

Ti voltatok már úgy,hogy fiatalon mz tulajként egy pár km -es hetest néztetek és azon gondolkoztatok ha eccer talán a nyár végén gpz900r -m lesz....
Azóta meg eltelt pár év és zőőd hetesem van.

Bird: mi lett a régi heteseddel?

Nem semmi mennyire megy az idő és a hetesek még most is ütőképes mocik!
Aha az :)
Meg ha tudnád mennyire 1be van ez a gép!
mondjuk a régimmel se volt gond sok éven át most is alapvető korral járó dolgokat kellene rajta összerakni.
A vidi 5-ös.Ne bazd sorszámozott superbike első telód van
Csináltam unalmamban egy vidit, ha a sok köcsög majd szarozza max letörlöm :) Tessék meglesni.
magyarországra jobb az 50es végü föleg ha mocistalira is jár felvonulásra ahol azért jobban fő a blokk.
bel-ray 10w50 shoxba kapni.
Eddig én silkolene 10w50 t raktam bele de miota van bel-ray végre itthon :)
kössz a gyors válaszokat
A kis kapcsolo azt kapcsolja, hogy ne tudj elindulni kintfelejtett oldaltamasszal.
Ha indítózáskor az akku kapocsfeszültsége 10 V alá esik akkor kuka!
Egy a lényeg motorba való olaj legyen! 10W40 vagy 10W50 résszintetikus!( Ez az én véleményem! )Repsolt és Castrolt merem ajánlani! Nekem bejött!
Ezen én is filóztam mert 3-4 indítózás után lemerül.Szerintem a kereskedő azt is lenyúlta belőle mert miután megvettem beszéltem a régi tulajjal azt mondta hogy adott hozzá új olajszűrőt és egy láncsprayt is.Ezek is ki voltak véve belőle.mindegy veszek bele egyet.De azért ma megcsináltam az első lámpát kapcsolhatóra.így már alapjáraton is 14-felett tölt.Egyébkén az oldaltámasznál mit kacsol az a kis mikrokapcsoló?
még egy kérdés milyen olajat vegyek bele.a régi tulaj repsollal járt az jó lessz?
Hi! Semmmi baja a motorodnak, az akksid kuka, cseréld ki. Ennek ennyit kell töltenie, talán minimálisan többet, de nem számít. Fesszabályzó ezen benne van a generátorban, de ez nem honda hogy beszarjon.
Na szasztok! Mondom átjövök megnézni a kissebeket a 9ről. Ezt mindenképpen meg akarom osztani veletek is mert hát kawások vagytok testvéreim (öcséim)
Karácsonyi üdvözlő! GYANTÁS A SEGGEM, CSILINGEL A HERÉM, SZERINTEM A KARÁCSONYFA JÖTT HÁTÚLRÓL BELÉM Boldog karácsonyt.
löktem a boncmesternek két hetes testet egy 7R meg egy gpx :)
Remélem még idén megjelen.
Többiek nem írnának teszteket?
oks,köszi.érdeklődtem a külföldi papiros után még semmi hír,de a másik ami szétvan bontva majd elküldöm akkor mailba az elérhetőségét.