Köszi, tényleg pöpec kis gép és még csak most kezd majd szépülni
A váltókarral még nincs tapasztalatom, mert új vásárlás a ZXR és mivel télen nem vettem még nem kerültem vele
Mad!
Nem rajtam múlik, hogy ki veszi meg. Aki jön és pénzt rak le az viszi Az esetleges agyi sérülésekről nem tehetek
Akkor jó áron eladtam a gépet és átnyergeltem a 12-esre és most újra vettem egy750-est. Imádom!
Te bőrdi üldözi az exmocijaid a sors!
gpx is,hetes is :(((((
Mi féle barmoknak adsz te el motort?Azt még majd jön a pletyka,hogy nem megbízható a kawa XDDDD
Sajnálom azt a mocit,jobb sorsa lett volna nálam,de hát akkor még a hetesek ára sajna nekem túl magas volt azt ugye inkább veteránótóóba fogtam bele :)
A régi 7-esem az új tulajnál kilehelte a lekét 1 hónap alatt
Szépen szétgyilkolta a gépet, szétvágott rajta mindent, az idomokat megfaragta, streetfighter gépet csinált belőle SF kormánnyal, soha nem melegítette be, és kevés olaj volt benne amikor szólt neki a szerelő barátom, hogy ő így nem közlekedne a géppel. Neki nem számított. Másnap a hajtókar kinézett a blokkból.
Szerintem a 7-es egy nagyon jó kis moci és én még simán vennék új motort is, ha gyártanák. Így kénytelen voltam átülni a 12-es csatahajóra
Az új ZXR-em viszont disznó Igazi ragadozó és fogyókúrás egy példány, mert csak 165 kg!
A két mocim egymás mellett pihen kedves barátom szervízében és készülnek a nyárra
Mostani a szép és végre kezd kezelhető is lenni, az elsők szerintem túl durvák már.De ez kawáéknál már hagyomány,hogy átesnek a ló túloldalála mindig a legelső évjárattal friss tipusokon,megabrutáldurva és finomodik.
Mindegyik ütős volt de csak az első nézett ki jól. A 06-07-nek van a legjobb blokkja de az meg olyan ha ráülsz mint egy ZZR. Tele az egész, dagadék. A 04-05-ön át lehet látni annyira vékony és olyan brutális fara nem lesz soha egy motornak se mint annak! A mostani meg.... egyszerűen ronda.
Pont ezért lesz,hogy nemfogom eladni a régi hetest,hanem megcsinálom pályára.
Nevetséges 300-400e áron mennek a H modellek és egyik fosabb mint a másik.
Kis szerencsével nyáron kialkudhatók 500ak :(
Az évi 5e ft kötelező bizti meg nem vág földhöz akkor marad két hetes:)
Teljesitmény adót meg amin nincs műszaki nemküldenek de az se lenne sok a kora miatt.
Én is bele vau!
A széria 7-es súlyából igen csak le lehet faragni jó néhány kilót ha pályázni akarsz!
Már is könnyebb a gép! Én beszéltem Földeák Csabával!
Ajánlja a ZXR-t! Ha nem akarsz pályacsúcsot menni ,de jó futóművet-féket-megbízható motort akarsz kevés pénzből akkor ez a legjobb választás!
Én is ilyen gépet fogok építeni magamnak!
Lóerőre van a legkevesebb szükséged a pályán. Én össz-vissz 2 helyen érzem előnyét annak a plusz 40-50Le-nek ami megkülönbözteti a motoromat a 6kilósoktól. A célegyenesben meg a 3-4-es kanyar közötti emelkedős egyenesben. Sehol máshol nem tudom kihasználni. Az valahol 2:02 körül kezd realizálódni.
A 636 feletti kategóriában jóval kevesebben vannak. Ha 600-ba mész 2:05 feletti idővel esélyed sincs az első 7-8 között lenni. Az ezrestől elég sokan tartanak ezért kevés ember van aki igazán jól megy. Ha jól motorozol a 7R is elég a jó eredményhez. Ha meg béna vagy akkor tök mindegy mi van alattad. Na most ha a kettő közé esel akkor érdekes a kérdés. ZX-KUPA.
A váltókarral még nincs tapasztalatom, mert új vásárlás a ZXR és mivel télen nem vettem még nem kerültem vele
Mad!
Nem rajtam múlik, hogy ki veszi meg. Aki jön és pénzt rak le az viszi Az esetleges agyi sérülésekről nem tehetek
Akkor jó áron eladtam a gépet és átnyergeltem a 12-esre és most újra vettem egy750-est. Imádom!