Milyen évjáratú zx7r,hogy ilyen csini csaj is jár mellé?Enyémhez nem járt.
Generátornak kell tölteni eleget!
USA modell mocikon van,hogy a lámpa egyfolytába ég de 99% n beinditás után ég csak.zx7r ből még usa modellt nem láttam.De minden motoron a generátornak kell tölteni annyit alapon,hogy birja a lámpát meg a mocit!
Ott valami gubanc lesz!
Sziasztok .én még új vagyok itt és két hete sikerült megvenni életem első zx7r-jét.igazából ez az első ilyen bivaly motorom.a problémám hogy melegítés közben vagy lassú menetben ,kis fordulaton egy idő után leszívja az akksit és leáll ,majd nem bír tekerni az önindító.a kérdésem az lenne hogy lehetséges -e hogy kis fordulaton nem bír annyit termelni a generátor hogy a lámpa is működjön és a motornak is elegendő legyen az áram.Ez mindenkinek így van vagy az enyémen kellene vmit.javítani,vagy az akksim kuka.Egyébként a lámpát egyáltalán nem lehet lekapcsolni?mert amikor lehúztam róla a vezetéket hogy ne világítson a töltés rögtön megugrott még alapjáraton is.
a válaszokat előre is köszönöm
ui: a képen nem én vok hanem az új szerelmem az elődjével
Holnap felhívom a srácot,majd írok ide a fórumra. Te meg a papír nélkülit infózd már le ha tudod,meg a másik embert akinek a sok motyó kéne,hátha össze bírnánk hozni a bizniszt.
Ez alap dolog cvkd karbikon és javitható!
Úgy is ahogy én tudom meg ahogy egy nálam tapasztaltabb szerelő mégprofibban!
De mind a két eljárásról csak személyesen beszélnék majd ha talizunk januárban.
Lécci kérdezz rá,mert olcsopénzért megvenném a karbit!
A karbi belement az eredeti szívófalsniba,nem az volt a baj,hanem a rudazatot kellett átalakítani,ami a karbisort rögzíti,mert nem ugyanoda esnek a torkok a '36-oson,mint a '38-ason. Jó heggesztőt nem tudok,de a sorra majd rákérdezek,mert ha jól tudom nem került fel a Z-re,de nem ígérek semmit,mert kb 10 éve adtam oda. Egyéként ugyanez a pillangószelep kopás volt a baja,emiatt 3 hengerezett a zékszerem,hát öregedtem 10 évet mire rájöttünk.
Jah nemtudod szolnokon vagy kornyékén van olyan aki fillérekért hegesztést vállal?
Mert a bajaim végülis következők:
-falsot sziv és elvan kopva a pilango tengelynél --meglehet javítani
-tüszelepek nemzárnak -- a szintén rossz 38asba viszont jók és asszem 1formák,de még nemnéztem
-mikor elkezdtem szétszedni félre volt rakva és meleltte csomo kocsi alkatrész is és valahogy a pakolásokban letört az egyik karbi alapjárati csavarjánál lévő része de ez nincs is meg,viszont a rossz 38as karbisorról átlehetne hegeszteni ha van olyan illető aki kellő precizitással ezt az anyagot tudja hegeszteni!
Az első kettőt megtudom oldani a harmadikkal van gond!
Van 5leted?Sajna nálunk bent a cégnél nemtaláltam ilyen embert :(
De egy db üres 36os házzal is már dolboldog lennék,csak fejből nemtudom melyik hengeré van eltörve.
Akkor meg szereztetek H2 szivótorkokat?
Csak kiváncsiságból érdekel,mert én mindenképp 36os karbit akarok rá.
Bontókba elég drágán akarják adni,mert ritka :(
Pedig nekem még egy hibás is jó lenne.
Hát azért ennél kicsit bonyolultabb volt. A '36 mm-es sort elajándékoztam egy barátomnak,aki (micsoda véletlen) egy öreg Z 1000-et építgetett,de ez még a múlt évezredben volt...
Kedves Tibi!
Köszönöm, hogy megsimogattad a kicsikéket! Én meg csak nézem a fotókat és várom a tavaszt.
Az RR átépítésekkel kapcsolatosan azt kijelenthetem, hogy Te nem szarral gurigázol, mint egyesek! Lehet, hogy csinálunk jövőre egy ZZR-1100 RR-t is!
Képzeld a bakancs rám nagy volt, de fater lenyúlta és üdvözöl! Azt mondta, hogy rendes ember vagy
Én nemakarom feltenni a 38ast!Meg ez a 38as is hibás,ha már megjavítom akkor 36os legyen.
Régi karbisorod nincs meg?Akár olyan is érdekelne ami falsot szív,mert enyémnek a háza tört el pakolás közbe.
Gondolom a szivótoroknál a gumikból kifaragtátok késsel az eltérést és úgy raktátok fel.
És még: beszélj a harmadik sráccal is,hogy neki mik kellenének,mert azt a 2 kilás papír nélkülit elhoznánk 3-an,leteszünk érte koponyánként 60 ezret,biztos ideadnák. Meg,hogy milyen az mi van meg,mi nincs,mi törött,mi szar...
Aha,kérdezősködj minden felé,én is érdeklődök,és azt vesszük meg amelyik a legolcsóbb...ennyi. Németbe állítólag 200 euróért vannak lepattant ZXR - ek,azt a vonalat is próbálom. Egyébként van egy jó hírem,a '38-as karbisort fel lehet rakni a '89-es hengerfejre,az enyémre is azt raktunk,és sokkal disznóbb lett alacsony-közepes fordulaton,de fent egy kicsit belefulladt a benzinbe. Még lehetett volna kísérletezni fuvókákkal,légszűrővel,kipuval,de már nem volt időm rá,mert jött egy jó ajánlat és elment a gép....majd ha találkozunk erről is szót ejtünk...
Jah multkor kináltak 89-90 zxr t papirok nélkül 200ért de egybe nemvolt annyim,nemtudom megvan e még,utána érdeklődjek?De állapotáról se tudok semmit,meg azt se,hogy h1 v. h2.
Üzemorvos küldöt minden felé(tudod a bürokrácia,és hetényibe volt a hallás vizsgálat).
Amit én tudok egybe nemadják szerintem,mert elvan bontva,arról vettem a gumicsöveket
(légbeömlőnél),vizpumpát meg egy rossz karbisort mivel azthittem 89es a gép,mert ugy volt hirdetve,de mikor megérkezett a karbisor láttam 90es.
Engem ami majd érdekelne:komplett idomszett(akár utángyártott is,de ezen a 90esen az van),meg tank akár sérült is(ezen sérült is),meg egy 36os(89es karbisor,na ezen meg ugye 38volt).
Viszont tudok még egy embert akinek kellene 89-90zxr cumó elég sok.Jóbarátomnál van egy zxr javításra aminek nincs egy épp porcikája sajna.
Január 5. től megint melózok akkor Szolnokon összefuthatunk,máv járműjavítóba dolgozok.
Tápiógyörgyén lakok amugy.
Jah és hol laksz Szolnok mellett? Összefuthatnánk az ünnepek után személyesen is megbeszélni a dolgokat. A te gépedet láttam a múlt héten a Hetényi előtt?
Igaziból engem sem hajt a tatár,de gondoltam nem árt elkezdeni az infó gyűjtést,és ezek szerint jó helyen próbálkoztam... a'89-es lengővilla pedig szebb a merevítéssel,de ha már az elejére meg tudunk egyezni nekem az is jó...mindenképpen beszéljünk erről a dologról,lehet érdemes lenne megvenni az egészet valami jó akciós áron,és egymás között szétdobnánk,vagy valakinek ha kell innen a fórumról valami a gépéhez,még beszállhatna,így mindenki olcsón jutna a cucchoz+maradna egy rakás apró bisz-basz,amik még jók lehetnek valamikor,valamire. NEKEM CSAK A MÁR FELSOROLT FUTÓMŰ ELEMEK KELLENEK SEMMI MÁS !
akkor majd írok,mert tudok elég olcson egy szétbontott zxr -t de az 90es tehát más a hátsó futomű mint a 89en.De engem elég sok dolog érdekelne 89es géphez,csak most meg van fontosabb dolog is kiadás tekintetében(csomó szerszám,motoros ruha,7R re gumi-olaj)meg suli se olcsó móka...
De mailba megadom az elérhetőségét annak aki árulja a szétbontott zxr t.
Sok sikert hozzá és kelleme karácsonyt!
Remélem nekem is a te korodban szép nagy műhelyem lesz,bár azért már most is alakul,csak ugye "rendes meló" meg egyetem mellett kevés idő jut a "maszek melora",de most modnjuk nálam szutyuki áll brrrrr,na meg az én saját két hetesem és az öreg ndk csodáim :)
Az enyém is usa modell és gyújtáskor már világít a lámpa.
lehet hogy fesszabályzó hiba?
Generátornak kell tölteni eleget!
USA modell mocikon van,hogy a lámpa egyfolytába ég de 99% n beinditás után ég csak.zx7r ből még usa modellt nem láttam.De minden motoron a generátornak kell tölteni annyit alapon,hogy birja a lámpát meg a mocit!
Ott valami gubanc lesz!
a válaszokat előre is köszönöm
ui: a képen nem én vok hanem az új szerelmem az elődjével
Úgy is ahogy én tudom meg ahogy egy nálam tapasztaltabb szerelő mégprofibban!
De mind a két eljárásról csak személyesen beszélnék majd ha talizunk januárban.
Lécci kérdezz rá,mert olcsopénzért megvenném a karbit!
Mert a bajaim végülis következők:
-falsot sziv és elvan kopva a pilango tengelynél --meglehet javítani
-tüszelepek nemzárnak -- a szintén rossz 38asba viszont jók és asszem 1formák,de még nemnéztem
-mikor elkezdtem szétszedni félre volt rakva és meleltte csomo kocsi alkatrész is és valahogy a pakolásokban letört az egyik karbi alapjárati csavarjánál lévő része de ez nincs is meg,viszont a rossz 38as karbisorról átlehetne hegeszteni ha van olyan illető aki kellő precizitással ezt az anyagot tudja hegeszteni!
Az első kettőt megtudom oldani a harmadikkal van gond!
Van 5leted?Sajna nálunk bent a cégnél nemtaláltam ilyen embert :(
De egy db üres 36os házzal is már dolboldog lennék,csak fejből nemtudom melyik hengeré van eltörve.
Csak kiváncsiságból érdekel,mert én mindenképp 36os karbit akarok rá.
Bontókba elég drágán akarják adni,mert ritka :(
Pedig nekem még egy hibás is jó lenne.
...mekkora lehet az a bakancs, hogy még rád is nagy?
Már alig várom, hogy a hajdani kékszalagosból mit lehet még kihozni?
Köszönöm, hogy megsimogattad a kicsikéket! Én meg csak nézem a fotókat és várom a tavaszt.
Az RR átépítésekkel kapcsolatosan azt kijelenthetem, hogy Te nem szarral gurigázol, mint egyesek! Lehet, hogy csinálunk jövőre egy ZZR-1100 RR-t is!
Képzeld a bakancs rám nagy volt, de fater lenyúlta és üdvözöl! Azt mondta, hogy rendes ember vagy
Régi karbisorod nincs meg?Akár olyan is érdekelne ami falsot szív,mert enyémnek a háza tört el pakolás közbe.
Gondolom a szivótoroknál a gumikból kifaragtátok késsel az eltérést és úgy raktátok fel.
Üzemorvos küldöt minden felé(tudod a bürokrácia,és hetényibe volt a hallás vizsgálat).
Amit én tudok egybe nemadják szerintem,mert elvan bontva,arról vettem a gumicsöveket
(légbeömlőnél),vizpumpát meg egy rossz karbisort mivel azthittem 89es a gép,mert ugy volt hirdetve,de mikor megérkezett a karbisor láttam 90es.
Engem ami majd érdekelne:komplett idomszett(akár utángyártott is,de ezen a 90esen az van),meg tank akár sérült is(ezen sérült is),meg egy 36os(89es karbisor,na ezen meg ugye 38volt).
Viszont tudok még egy embert akinek kellene 89-90zxr cumó elég sok.Jóbarátomnál van egy zxr javításra aminek nincs egy épp porcikája sajna.
Január 5. től megint melózok akkor Szolnokon összefuthatunk,máv járműjavítóba dolgozok.
Tápiógyörgyén lakok amugy.
De mailba megadom az elérhetőségét annak aki árulja a szétbontott zxr t.
Remélem nekem is a te korodban szép nagy műhelyem lesz,bár azért már most is alakul,csak ugye "rendes meló" meg egyetem mellett kevés idő jut a "maszek melora",de most modnjuk nálam szutyuki áll brrrrr,na meg az én saját két hetesem és az öreg ndk csodáim :)